Izložba haljina od ambalažnih materijala Zakopčaj me selotejpom

Izložba haljina od ambalažnih materijala Zakopčaj me selotejpom, ponovno se vraća u Beograd, a svečano otvaranje izložbe zakazano je za ponedeljak, 14. novembar u 11 časova.

09-11-2016

|

10:00

|

Autor / Izvor: Naxi media


Od 14. do 26. novembra atrijum Delta City-ja postaće trg na kome će biti izložene haljine napravljene od ambalažnih materijala priznatih srpskih modnih dizajnera, a među među modelima naći će se i Naxina, haljina koju je inspirisana Naxi radijom kreirala Ana Vasiljević Celar.

Cilj projekta, čiji je središnji deo izložba, jeste da se kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima potrošači edukuju i informišu o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom kao neodvojivim delom proizvoda, edukuju i infromišu o značaju ambalaže i njenim funkcijama, skrene pažnja na važnost promišljanja dizajna ambalaže, ukaže na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže, ukaže na mogućnosti produženja upotrebne vrednosti ambalaže, te promovisati upotrebu ambalaže na kreativan način.


Haljine će biti izrađene od ambalažnih materijala sledećih kompanija: Danubius d.o.o., Novi Sad; Fresh&Co, Beograd; Grand Prom d.o.o., Beograd; Ikom, Zemun; Koncern Bambi AD, Beograd; Marbo Product d.o.o., Beograd; Universal Brands d.o.o., Beograd; a među njima biće i Naxina, haljina s obeležjima Naxi radija, medijskog partnera na projektu. Haljine će autorski potpisivati: Svetlana Jaćović, Marina Milovanović, Dragana Nikolajević (DNK studio), Stanislava Sinđelić, Slobodan Bata Spasojević, Igor Todorović, Ana Vasiljević Celar, Jasmina Vujović (GetUp), Milan Zejak i Tijana Žunić.

Tokom trajanja izložbe posetioci Delta City-ja moći će da učestvuju u izboru za najlepšu haljinu, glasanjem na licu mesta, odnosno ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe. Pobednička haljina biće proglašena poslednjeg dana izložbe, 26. novembra, kada će biti nagrađeni najsrećniji glasač, vlasnik ambalažnog materijala i dizajner pobedničke haljine.

Za one koji vole da uče kroz zabavu, Naxi radio će tokom trajanja izložbe organizovati kvizove znanja, u kojima će moći da učestvuju svi posetioci izložbe i slušaoci Naxi radija. Učesnici će pronalaziti edukativnu nagradnu poruku koja se nalazi u opisu uz svaku haljinu i pokušati da odgovore na zadatak koji se pred njih postavi, a one koji pokažu najveće znanje iz oblasti ekologije i upotrebe ambalaže, očekuju vredne nagrade. 


(Foto: Delta City Zakopčaj me selotejpom -Olaf promo)