Inovativna Lancôme nega
Ljubitelji francuske linije Lancôme uživaće u novoj bočici DreamTonea koja simbolično aludira na inovativnost, perfekciju, moć i savremenost.
06-06-2015
|12:13
Ljubitelji francuske linije Lancôme uživaće u novoj bočici DreamTonea koja simbolično aludira na inovativnost, perfekciju, moć i savremenost.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 15.10.2013. - 13:40:00

(Foto: emilyhearts)
Svojim prefinjenim trouglastim linijama i bojom poput rubina proizvod pored kvaliteta krasi i luksuzna ambalaža, a proizvod sadrži 40 ml i može se primenjivati na licu, dekolteu i rukama.
Uoči samog prezentovanja proizvoda, sprovedeno je istraživanje na 3 kontinenta, na 3 pigmentacijska profila, odnosno sa 470 žena zabrinutim zbog tamnih mrlja i pigmentacijskih tragova, što je rezultiralo nastankom inovativne liniju proizvoda za negu kože sa trostrukom formulom.
(Foto: luxlife)
DreamTone je testiran na svim tipovima kože, a dermatiolozi poručuju da je namenjen svim ženama, odnosno prilagođen je svakom tenu.
Nova Lancôme kampanja zrači harizmom, senzualnošću i samopouzdanjem, a fotografije potpisuje Mario Testino. Zvezde kampanje donose nam čari različitih podneblja i tipova kože: Jasmine – Afroamerikanka, Hilda – Brazilka i Anaïs - Kanađanka. 
(Foto: luxlife)