Ime utiče na zaradu

Najnovija studija sajta koji se bavi posredništvom između poslodavaca i radne snage Ladders, bavila se istraživanjem koliko vlastito ime utiče na zaradu.

03-06-2015

|

23:21

Najnovija studija sajta koji se bavi posredništvom između poslodavaca i radne snage "Ladders", bavila se istraživanjem koliko vlastito ime utiče na zaradu.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave:10.5.2013. - 10:30:00

Ime utiče na zaradu
(Foto:bewareofgarbagetrucks)

Dokazano je da osobe sa kratkim imenom zarađuju više novca. Studija je pokazala da svako dodatno slovo u imenu znači gubitak godišnje plate od 3.600 dolara.

Do ovakvog zaključka se došlo na osnovu upoređivanja plata 24 para učesnika sa različitim imenima. Prema ovom istraživanju, osoba koja se zove Sarah zarađuje manje nego neko ko se zove samo Sara, a Stefan prihoduje manje od Stiva.

Jedini izuzetak predstavljaju osobe s imenom Lorens koje su, bez obzira na duže ime, u prednosti u pogledu zarade u odnosu na zaposlene koji se zovu Lari. Pojedini analitičari za marketing tvrde da imena kao što su Bob ili Bil doprinose da osobe koje ih nose postanu omiljene kao šefovi i da im pomažu u poslovnom uspehu.