H&M kolekcija inspirirana pop artom
Popularna poljska manekenka Monika Džek Džegasiak lice je reklamne kampanje Gallery Girl švedskog brenda H&M nadahnute razigranim šezdesetim godinama prošlog veka i uvek inspirativnom pop art kulturom.
02-06-2015
|09:52
Popularna poljska manekenka Monika Džek Džegasiak lice je reklamne kampanje "Gallery Girl" švedskog brenda H&M nadahnute razigranim šezdesetim godinama prošlog veka i uvek inspirativnom pop art kulturom.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 27.3.2014. - 13:08:00
Foto:(fashiongonerogue)
Naglasak maštovitih kreacija stavljen je na zanimljive printove, odličan kroj i atraktivne šljokičaste detalje koji "vrište" prolećnim duhom. Nakon ovih vizuala, čini nam se da će trendseterke nakon ekološki prihvatljive i romantične H&M Conscious kolekcije, poludeti za šarenim majicama i suknjicama jarkih boja.

