Hiljade negativnih komentara pretvorili su u umetnost
Kompanija Honey Maid je prošlog meseca emitovala reklamu This is Wholesome (Ovo je zdravo) u kojoj su prikazali svoje viđenje porodice.
03-06-2015
|05:38
Kompanija Honey Maid je prošlog meseca emitovala reklamu "This is Wholesome" (Ovo je zdravo) u kojoj su prikazali svoje viđenje porodice.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 4.4.2014. - 10:20:00
(Foto:youtubescreenshot)
U reklami su se tako našle različite vrste porodica, od samohranih očeva, preko tetoviranih pank rok porodica, pa sve do homoseksualnih parova.
Kompanija koja postoji više od 90 godina nije angažovala glumce već prave porodice.
Njihova reklama naišla je na mnoga negodovanja.
Grupa "One Million Moms" (Milion mama) reklamu vidi kao "udarac milionima američkih porodica" širenjem "homoseksualne agende", a neki su rekli da je reklama "odvratna" i išli toliko daleko da su ih uporedili sa Sotonom.
A evo kako je kompanija odgovorila - odštampali su sve komentare i uradili ovo: