-
Poslednjih 5 pesama
- Boris Rezak - Pokora
- Generacija 5 - Dolazim Za 5 Minuta
- Hari Mata Hari - Ostavi Suze Za Kraj
- YU Grupa - Mornar
- Gibonni - Ne odustajem
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Krompir sa slaninom i belim lukom
Pripremite danas zapečeni mladi krompir sa belim lukom i slaninom. Ovo je pravo prolećno jelo koje će uz zelenu salatu i mladi luk biti još ukusnije, a mnoge će vratiti u detinjstvo.
Pasta sa lososom
Ovo je pasta koja će vas oduševiti i probuditi sva vaša čula. Uživajte u ovom jednostavnom obroku uz čašu hladne limunade ili kvalitetnog belog vina...
-
Zdravlje
Devet napitaka koje treba da izbegavate ako vodite računa o zdravlju
Neka pića koji mnogi od nas svakodnevno kozumiraju predstavljaju rizik za zdravlje. Možda smatramo da su neka zdravija i bolja opcija od gaziranih pića, ali neki podaci govore suprotno.
Šta tvrdi nauka: Da li je kolagen zaista najmoćniji suplement?
Poslednjih godina kolagen koristi sve veći broj ljudi, a njegovoj popularnosti dodatno doprinose poznate ličnosti i influenseri, svakodnevno promovišući ideju o njegovom čudotvornom dejstvu na nokte, kožu i kosu.
-
-
Putovanja
Najdinamičniji gradovi sveta: London opet na vrhu, a evo ko ga prati!
Redakcija magazina Time Out donosi pregled najuspešnijih urbanih sredina na osnovu opsežnog istraživanja IESE Cities in Motion indeksa.
Ova udaljena italijanska regija biće domaćin „najčarobnije žurke na svetu“ ove godine
Detour Discotheque je do sada organizovao spektakularne žurke na vrhovima planina i udaljenim ostrvima, a sada stiže u Apuliju!
-
Preporučujemo
Pet biljaka za prelepo prolećno dvorište bez mnogo održavanja
Proleće je pravo vreme da udahnete novi život svom dvorištu – bilo da raspolažete prostranim vrtom ili malim zelenim kutkom. Sadnja biljaka koje ne zahtevaju previše nege odličan je način da oplemenite prostor bez dodatnog opterećenja. Donosimo vam pet idealnih biljaka koje će uneti boju, miris i eleganciju u vaše dvorište, a pritom ne traže mnogo pažnje.
Efikasna rešenja za uklanjanje neprijatnih mirisa u frižideru
Sigurno ste se bar nekad susreli sa neprijatnim mirisima koji dolaze iz frižidera. Čak iako ste prečistili sve i izbacili hranu, moguće je da je frižider zadržao neprijatan miris. Iapk moguće je rešiti se neprijatnih mirisa u frižideru i kanti koristeći prirodne metode koje će vaš dom ispuniti prijatnim mirisom.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.39 117.21 118.03 CHF 124.08 124.96 125.83 USD 102.28 103.01 103.73
-
Hilfiger Denim predstavlja jesenju kampanju za 2016.
24/7 HAILEY BALDWIN & LUCKY BLUE SMITH.
12-08-2016 | 12:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki premium modni i lifestyle brend Tommy Hilfiger predstavlja jesenju kampanju za 2016. za Hilfiger Denim kolekciju, 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith, koja prati dvoje modela i influensera tokom 24-časovne avanture u Los Anđelesu u Kaliforniji. Od kruzinga Sunset Boulevardom do pit-stopa legenadrnog Pink Hot Dogs, koncept kampanje otvara vrata novoj jedinstvenoj perspektivi brenda, influensera, Los Anđelesa i konzumenata širom planete. Slaveći um i duh millennial generacije, kampanja povezuje potrošače u zajedničku interakciju na novim digitalnim platformama.
Koncept kampanje nastao je u aprilu 2016. godine, kada su Hailey, Lucky i Bryant Eslava, Hilfiger Denim’s social media fotograf, pozvali svoje pratioce na društvenim mrežama da budu kreativni i pošalju Snapchats na @TommyHilfiger ne bi li dobili jedinstvenu priliku da prisustvuju snimanju kampanje. Od nekoliko hiljada prijava odabrano je pet pobednika iz Kanade, Holandije, Italije i Sjedinjenih Američkih Država. Oni su dobili šansu da svojim telefonima ovekoveče iskustvo sa snimanja.
Tokom snimanja kampanje 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith u aprilu, Hailey i Lucky su napravili fotografije i video klipove sa dešavanjima iza scene i na taj način zainteresovali mrežu od 8,5 miliona pratilaca na Instagramu. Dodatni sadržaj ovekovečila je autorka kampanje, fotografkinja Devyn Galindo, koja već drugu godinu za redom slika Hilfiger denim kampanje, ali i Bryant, koji je koristio tradicionalne kamere ali i iPhone za momentalnu social media konverzaciju sa pratiocima. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: