-
Poslednjih 5 pesama
- Parni Valjak - Nakon svih godina
- Bajaga - Muzika na struju
- Idoli - Ljubavi
- Boris Novković - Elois
- Dino Dvornik - Tebi pripadam
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Salata sa tunjevinom
Ukoliko ste ljubitelj tune, uživaćete u obrok salati pripremljenoj na ovakav način.
-
Zdravlje
Aromatična voda za početak dana
Našem telu je nakon sna potrebna hidratacija, pa se preporučuje da pre kafe, čaja ili bilo kog drugog napitka u vaš organizam unesete vodu. Ovu vodu možete aromatizovati različitim agrumima i povrćem.
Aktivni i kod kuće: Vežbe za jačanje i oblikovanje ruku
Pored treniranja svake regije tela, određenim treninzima možete se fokusirati na gornje ekstremitete. Ukoliko želite da poboljšate tonus, jačinu vaših ruku, oprobajte se u ovim kratkim treninzima koje možete raditi kod kuće.
-
Putovanja
Venecija: Grad mostova
Jedna od veoma popularnih turističkih destinacija Italije je Venecija - grad mostova i kanala, maski i karnevala, veličanstvenih građevina...
Budimpešta: Grad za uživanje u zimskoj atmosferi
Budimpešta, glavni grad Mađarske, ubraja se među najposećenije destinacije domaćih turista, usled blizine i sjajnog ugođaja koji ova evropska metropola nudi. Ona je posebno magična tokom zime i prazničnog perioda, te predstavlja vikend destinaciju vrednu posete.
-
Preporučujemo
Nahranite vaše biljke namirnicama koje imate u kuhinji
Ljuske iskorišćenih jaja i soc domaće kafe mogu se upotrebiti kao dodatak ishrani vaših biljaka.
Sredstvo za čišćenje podova sa esencijalnim uljima
Napravite sredstvo za čišćenje podova od namirnica koje imate u svom domu i obogatite ga neodoljivim aromama esencijalnih ulja.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.46 117.28 118.10 CHF 119.59 120.43 121.28 USD 108.84 109.61 110.37
-
Hilfiger Denim predstavlja jesenju kampanju za 2016.
24/7 HAILEY BALDWIN & LUCKY BLUE SMITH.
12-08-2016 | 12:58 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Američki premium modni i lifestyle brend Tommy Hilfiger predstavlja jesenju kampanju za 2016. za Hilfiger Denim kolekciju, 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith, koja prati dvoje modela i influensera tokom 24-časovne avanture u Los Anđelesu u Kaliforniji. Od kruzinga Sunset Boulevardom do pit-stopa legenadrnog Pink Hot Dogs, koncept kampanje otvara vrata novoj jedinstvenoj perspektivi brenda, influensera, Los Anđelesa i konzumenata širom planete. Slaveći um i duh millennial generacije, kampanja povezuje potrošače u zajedničku interakciju na novim digitalnim platformama.
Koncept kampanje nastao je u aprilu 2016. godine, kada su Hailey, Lucky i Bryant Eslava, Hilfiger Denim’s social media fotograf, pozvali svoje pratioce na društvenim mrežama da budu kreativni i pošalju Snapchats na @TommyHilfiger ne bi li dobili jedinstvenu priliku da prisustvuju snimanju kampanje. Od nekoliko hiljada prijava odabrano je pet pobednika iz Kanade, Holandije, Italije i Sjedinjenih Američkih Država. Oni su dobili šansu da svojim telefonima ovekoveče iskustvo sa snimanja.
Tokom snimanja kampanje 24/7 Hailey Baldwin & Lucky Blue Smith u aprilu, Hailey i Lucky su napravili fotografije i video klipove sa dešavanjima iza scene i na taj način zainteresovali mrežu od 8,5 miliona pratilaca na Instagramu. Dodatni sadržaj ovekovečila je autorka kampanje, fotografkinja Devyn Galindo, koja već drugu godinu za redom slika Hilfiger denim kampanje, ali i Bryant, koji je koristio tradicionalne kamere ali i iPhone za momentalnu social media konverzaciju sa pratiocima. -
Pročitajte i...
Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenje
Uhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&Friends
Luksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: