Gucci kampanja kao omaž Kjubrikovom stvaralaštvu

Modna kuća Gucci predstavila je kampanju "The Exquisite" koja u fokus postavlja klasike sedme umetnosti i stvaralaštvo reditelja i scenariste Stenlija Kjubrika.

01-09-2022

|

13:00

|

Autor / Izvor: Naxi media-Gucci YouTube



U tom smislu u kampanji se može videti svojevrsna rekreacija pojedinih scena i likova iz Kjubrikovih filmova koji danas predstavljaju nezaobilazno "štivo" sedme umetnosti. "Paklena pomorandža", "Odiseja u svemiru 2001.", "Beri Lindon", "Širom zatvorenih očiju", "Isijavanje" našli su svoje mesto u kampanji uz neprolazne muzičke segmente klasičnih dela koji su obeležili filmove jednako kao i sama ostvarenja. 

"Oduvek sam bio očaran filmskom umetnošću, zbog njene mogućnosti da ispriča priče koje mogu da ispitaju ljudski avanturizam i zanos", objašnjava Alesandro Mikele, kreativni direktor kuće "Gucci" povodom kampanje u opisu promo videa.

Iza režije i fotografije stoji dvojac Mert i Markus (Mert & Marcus ), a kako izgleda ova sjajna kampanja pogledajte u nastavku.