-
Poslednjih 5 pesama
- Sara Jo - Mahovina
- Aerodrom - Stavi pravu stvar
- Boris Novković - Emily
- Jelena Tomašević - Diraj Mi Usne
- Crvena jabuka - Deni
-
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
-
-
Kuća
Dubinsko čišćenje doma
Iako svakodnevno, jednom nedeljno ili u zavisnosti od potreba pribegavamo čišćenju doma, postoje neki elementi čišćenja koje nije potrebno raditi tokom kraćih vremenskih perioda, ali je svakako nužno makar jednom ili dva puta godišnje.
Vaša deca će biti oduševljena: Napravite sami
Igra je od neizmernog značaja za pravilan razvoj deteta. Iako igračke uglavnom kupujemo, uvek se možemo oprobati u pravljenju kućica, raketa koje će učiniti da deca izmaštaju neke druge svetove i prepuste se igri unutar njihovih soba.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.75 117.58 118.40 CHF 106.00 106.75 107.50 USD 97.07 97.75 98.44
-
Gucci-jeva oda nevinosti
Modna kuća Gucci u kampanji koja najavljuje jesenju modnu kolekciju slavi povratak prirodi i detinjstvu uz prelepe kadrove zelenila.
22-05-2020 | 14:57 | Autor/Izvor: Naxi media-GUCCI YouTube
Foto: Bigstockphoto- TEA
Oda nevinosti, kao kada smo kao deca otkrivali prirodu i život, je glavna vodilja kampanje koju je osmislio kreativni tim, navodi se u opisu videa kampanje. Kampanju je snimio Alisder Meklilan u dogovoru sa kreativnim direktorom kuće Alesandrom Mikeleom i umetničkim direktorom Kristoferom Simondsom.
Lepota Prirode prikazana je kroz grupu mladih ljudi u interakciji sa životinjama, a ova idila ispraćena je legendarnom pesmom "Some Velvet Morning" u izvođenju Nensi Sinatre i Bartona Lija Hejzelvuda.
Kako izgleda video kampanja "So Deer To Me" koja vraća prirodi, jednostavnosti i otrkiva lepotu "malih životnih stvari" poput sunčanog dana i osmeha, pogledajte u nastavku. -
Pročitajte i...
Ovo je visoko: Ginisovi rekordi od kojih će vam se zavrteti u glavi
U želji da postave nove svetske rekorde, ljudi pokazuju fantastične fizičke sposobnosti, ali i hrabrost. Pogledajte kompilaciju rekorda čija je odrednica za uspostavljenje bila visina, a koje su iz Ginisove knjige rekorda izdvojili kao najzapaženije.
Gucci: Maksi okviri i vožnja gondolom
Gucci je predstavio kampanju naočari za sunce, a kao lokacija je izabrana večito inspirativna Venecija.
Kako bi se poznate istorijske ličnosti uklopile u današnji svet?
Odgovor na ovo pitanje nudi Beka Saladin, grafička dizajnerka koja je pre nekog vremena započela interesantan projekat "Royality Now" u kome poznate vladare i ličnosti iz različitih istorijskih perioda postavlja u današnjicu.
Dior-ova kolekcija inspirsana tarotom
Nova modna kolekcija kuće "Dior" za proleće-leto 2021 ispraćena je interesantnom kampanjom koja inspiraciju pronalazi u tarotu, odnosno simbolima i motivima na kartama.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: