Guarana No Sleep Challenge

Sloganom "Neka te svet zapamti", otvoren je konkurs kojim Guarana želi da pruži mogućnost kreativnim mladim ljudima da ostvare svoje snove.

06-06-2015

|

16:31

Sloganom "Neka te svet zapamti", otvoren je konkurs kojim Guarana,naš najpoznatiji brend energetskih pića, želi da pruži mogućnost  kreativnim mladim ljudima da ostvare svoje snove.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 26.6.2014. - 15:00:00

Guarana No Sleep Challenge
(Foto: nosleepchallenge)

"No Sleep Challenge" ima za cilj da podrži mlade ljude koji imaju svoj životni cilj, plan kako da ga ostvare i primer su drugima kako se upornošću, hrabrošću, kreativnošću i znanjem preuzima odgovornost za uspeh.

Svi oni koji imaju svoju kreativnu priču i ideju kako da ostvare svoje snove i promene svoj život, imaće priliku da učestvuju na konkursu koji je otvoren na web sajtu www.nosleepchallenge.com.
Posetioci sajta i odabrani žiri koji čine: Una Senić, Aleksandra Petković TKV, Borko Vujičić THCF, Stefan Gligorijević THCF, Boško Ćirković Škabo, odrediće svojim glasovima najbolje i tako im omogućitirealizaciju ideja. Ukupni nagradni fond Guraninog konkursa je 15.000 evra. Pobednik, koji ostavi najači utisak i ubedi posetioce sajta i žiri da će ostvariti svoju ideju, biće nagrađen sa 10.000 evra, a još dvoje učesnika sa 3.000, odnosno 2.000 evra.

Milena Marković, brend menadžer Guarane je naglasila:

 - Mladi su pokretači svakog društva, a ono što Guarana želi da probudi kod njih su snovi i ambicije. Da budu svoji, da rade ono što najbolje umeju, da veruju u sebe i svoj rad“, i dodala da je konkurs otvoren za sve one koji se bave umetnošću, naukom, sportom, pronalazaštvom...

Konkurs je otvoren od 26.juna do 14.septembra ove godine, a  članica žirija, Una Senić jeizrazila nadu da će ovaj sajt postati stalno mesto okupljanja mladih I talentovanih  i pozvala sve na učešće na "No Sleep Challenge" konkursu.

Pored predstavnika Guarane i kompanije Knjaz Miloš, konferenciji za novinare, povodom predstavljanja projekta su prisustvovali i članovi poznate rep grupe THC, koji su pružili podršku "No Sleep Challenge" projektu i pripremili spot za projekat koji je premijerno prikazan novinarima. Prisutni su imali priliku da upoznaju i grupu mladih ljudi koji su ambasadori i promoteri ovog projekta, a koji dokazuju da se upornost i zalaganje isplate.

Detalji o konkursu se mogu naći na sajtu www.nosleepchallenge.com.