Emotivna reklama za mobilnog operatera

Tajlandska reklama za mobilnog operatera postala je hit na YouTube-u i za tri minuta pokazala kako i najtvrđe srce može da omekša.

05-06-2015

|

08:07

Tajlandska reklama za mobilnog operatera postala je hit na "YouTube"-u i za tri minuta pokazala kako i najtvrđe srce može da omekša.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 20.9.2013. - 12:32:00

Tajlandska reklama
Foto:(theinspirationroom)

Mobilni operater "True Move H", snimio je reklamu koju je do sada na "YouTube"-u videlo više od sedam miliona ljudi.

Priča počinje kada dečaka koji je ukrao lekove prodavačica zatiče u krađi. Na pitanje šta će da uradi sa njima, odgovara da su za bolesnu majku.
 
Odjednom, iz obližnje prodavnice izlazi vlasnik restorana i plaća ukradene lekove, a postiđenom dečaku daje porciju supe.
 
Film se nastavlja 30 godina kasnije. Dobri prodavac i dalje sa ćerkom drži restoran i pomaže onima koji nemaju.
 
Odjednom, na ćerkino zaprepašćenje, pada u nesvest.
 
Troškovi lečenja prevazilaze novac koji oni imaju, i zato su prinuđeni da prodaju lokal.

Ipak, jedno jutro sve menja, kada ćerka na bolničkom krevetu oca zatiče plaćen račun.

Ko je platio račun, pogledajte u reklami koja se završava porukom "Davanje je najbolja komunikacija".