Eksplicitna reklama za donji veš podelila mišljenja

Današnje doba je vreme "50 nijanski sive" u kome gotovo da više nema tabua. Otovrena seksualnost je deo marketinsške svakodnevnice, a pred modne brenodve postavlja se zadatak pomeranja granica. "Coco de Mer" plasirao je, možda najeksplicitniju reklamu do sada.

06-06-2015

|

18:52

Današnje doba je vreme "50 nijanski sive" u kome gotovo da više nema tabua. Otovrena seksualnost je deo marketinsške svakodnevnice, a pred modne brenodve postavlja se zadatak pomeranja granica. "Coco de Mer" plasirao je, možda najeksplicitniju reklamu do sada.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 25.5.2015. - 11:30:00

Eksplicitna reklama za donji veš podelila mišljenja
(Foto: YouTube prtsc)

Opisana kao "vlažni san Dejvida Linča sa soundtrekom od kog bi Trent Reznor pocrveneo", inostrani mediji se opisali da reklama nipošto nije za gledaoce ispod 18 godina. Video potpisuje Rankin, svetski proslavljeni fotograf, a video obiluje seksi scenama na granici sa sado- mazo prizorima.

 - Ono što mi se posebno dopada u konceptu ove reklame je prikazivanje načina na koji upijamo informacije danas. Ono predstavlja našu sklonost ka vizuelizaciji i brzinu kojom registrujemo stvari dok klikćemo - objasnio je Rankin.

Pogledajte reklamu i sami donesite sud, da li je ovakav vid reklame neophodan u svetu marketniga.