Đorđo Armani zaštitno lice svoje kampanje

Kao i Karl Lagerfeld, čuveni kreator Đorđo Armani se ponovo odlučio za pomeranje granica u svetu mode.

04-06-2015

|

07:25

Kao i Karl Lagerfeld, čuveni kreator Đorđo Armani se odlučio za pomeranje granica u svetu mode.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 10.9.2013. - 13:57:00

Djordjo Armani
Foto:(realmen)

Đorđo Armani preuzima vođstvo u svojoj novoj "Made to Measure" liniji. Dizajner nije samo model u ovoj kampanji već je po prvi put odigrao ulogu fotografa.

Djordjo Armani
Foto:(ntn)

Pozirajući u sakou sa jednim dugmetom i kravati, ovaj 79-godišnji, ali i dalje zgodni dizajner sa stilom, impresivna je pojava u ovom crno belom samoportretu. Menjajući normu angažovanja mladih i lepih modela, ovaj "modni mesija" ustanovio je da godine nisu granica za talentovane i samopouzdanje ljude u ovom poslu. Iako je "Made to Measure" projekat započet 2006.godine, poslednja kampanja će imati svoj debi 11. septembra.