Don Don ulaže u pekarsku industriju Srbije

Kompanija Don Don, lider u prozvodnji hleba i peciva u Srbiji, obeležila je šest godina uspešnog poslovanja svečanim koktelom u rezidenciji slovenačkog ambasadora, kome su prisustvovali finski ambasador u Beogradu Pekka Orpana i potpredsednik Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.

06-06-2015

|

16:31

Kompanija Don Don, lider u prozvodnji hleba i peciva u Srbiji, obeležila je šest godina uspešnog poslovanja svečanim koktelom u rezidenciji slovenačkog ambasadora, kome su prisustvovali finski ambasador u Beogradu Pekka Orpana i potpredsednik  Vlade Srbije i ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić. 

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave:12.5.2014. - 15:50:00

Don Don ulaže u pekarsku industriju Srbije
(Foto:Pristop Promo)

Aleš Mozetič, većinski vlasnik kompanije Don Don, objavio je da je kompanija ušla u proces dokapitalizacije  od investitora iz Finske (KJK), koja će omogućiti velika ulaganja u pekarsku industriju Srbije u narednom periodu. „Tokom sledeće dve godine  uložićemo  20 miliona evra u proširenje kapaciteta,  akviziciju dva velika pogona u Srbiji i razvoj pekarske industrije, čime će se se stvoriti uslovi za otvaranje oko 500 novih radnih mesta“, najavio je Mozetič.

Ministar trgovine u Vladi Srbije Rasim Ljajić je izjavio na skupu da je ovo primer dobre strane investicije i pozvao ostale slovenačke kompanije da slede primer Don Don-a.
U pozdravnoj reči ambasador Slovenije Franc But je naglasio da  u Srbiji danas posluje oko 1400 slovenačkih kompanija, što potvrđuje da su veze Slovenije i Srbije u oblasti biznisa veoma dobre i da se stalno razvijaju, kao i generalno veze dve zemlje.
 
Kompanija Don Don, koja je poznata po svojim brendovima hleba i peciva Naše zrno i Tvojih 5 minuta, uložila je od 2008. godine, kada je ušla na tržište Srbije,  do sada više od 30 miliona evra u pekarsku industriju i proizvodne pogone širom zemlje.

Ove godine Don Don je dobio nagradu "Najbolje iz Srbije" za uvođenje na tržište novog brenda Naše zrno.