
Dodeljena Superbrands priznanja
Sinoć je održana Svečana dodela Superbrands priznanja u hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija. Tom prilikom, Naxi radiju je dodeljena zahvalnica za izuzetnu podršku i saradnju kao sponzoru na projektu Superbrands Srbija 2017-2018. godine. U ime Naxi radija zahvalnicu je primila direktorka programa Milica Kovačević.
20-06-2018
|13:04
|Autor / Izvor: Naxi media-Superbrands PR

U 35 kategorija status Superbrands je osvojilo 236 kompanija, a kompanije sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada. Dodeljena su priznanja i za broj jedan domaću kompaniju sa najvećim brojem glasova i za broj jedan inostranu kompaniju sa najvećim brojem glasova.
(Foto: Naxi media, Željka Dimić)
Nakon tri uspešna projekta 2007, 2013. i 2016. godine, Superbrands Srbija 2017/18. je po četvrti put dao mogućnost srpskim i inostranim brendovima i kompanijama, istaknutim projektima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u 88 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2017/8, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici. (www.superbrands.com)
U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.
Cilj Superbrands Srbije 2017-2018. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije - superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.
Procedura izbora. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od šesnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2600 kompanija, podeljenih u 35 kategorija u zavisnosti od sektora poslovanja. U drugoj fazi, odabrane Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika - predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.
Tako je dobijeno pet do sedam najboljih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju Superbrendova Srbije za 2017/8. Na ovaj način je 236 kompanija dobile status Suprebrenda Srbije za 2017-2018. godinu.
(Foto: Naxi media, Željka Dimić)
Pored organizatora TGI Group International, realizaciju projekta podržali su prijatelji projekta: Prva Televizija i O2 Televizija, Play radio i Naxi radio, Attica Media SRB, Magazin Biznis i Ekonometar i poslovni portal eKapija.com kao medijska podrška; kompanija Ninamedia Research koja je sprovela anketu ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji, Alma Quattro u outdoor kampanji projekta, kao i Specijalna bolnica IOANNA MediGroup.
O organizatoru:
Simeon G. Tsomokos SA iz Grčke osnovao je afilijaciju u Beogradu, TGI Group International 2000. godine, koji pruža usluge korporativnih komunikacija na srpskom tržištu. U bliskoj saradnji sa matičnom atinskom kompanijom, TGI Group International nudi domaćim i međunarodnim klijentima kvalitetne usluge u oblasti komunikacija, radi lakšeg ostvarenja
njihovih poslovnih ciljeva. TGI Group International je postao važan poslovni partner kako za međunarodne kompanije koje žele da uspostave ili konsoliduju svoje prisustvo u Srbiji tako i za lokalne kompanije koje žele da se prošire i postanu konkurentne na regionalnom i međunarodnom tržištu. Za više informacija posetite sajt www.tsomokos.rs
Dodatne informacije dostupne na: www.superbrands.rs