-
Poslednjih 5 pesama
- Dejan Cukić - Stranac u Beogradu
- Parni Valjak - Pusti nek traje
- Toše Proeski - Igra bez granica
- Piloti - To je sudbina
- Laki Pingvini - Moja devojka
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Domaći sladoled od nektarina
Ako niste imali priliku da probate sladoled od nektarina pravo je pitanje šta čekate? Isprobajte recept koji ne uključuje veštačke arome i verujte nam na reč da će vas ukus ovog fenomenalnog deserta oduševiti.
Kokos rolat
Ako ste ljubitelj kokosa, obavezno obradujte sebe ovim fenomenalnim desertom. Poslužite ga uz kafu ili hladnu limunadu za još bolji ugođaj.
-
Zdravlje
Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?
Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.
Ubrzajte metabolizam i dovedite liniju do savršenstva!
Postoji nekoliko jednostavnih i efikasnih načina da podržite svoj metabolizam, od kojih mnogi uključuju jednostavne promene u vašoj ishrani i načinu života.
-
-
Putovanja
Italija proglašena za „ultimativnu“ destinaciju za solo avanturiste u 2025. godine!
Ako ste planirali solo putovanje u 2025. i tražite destinaciju koja ne nudi samo kulturno obogaćenje već i uzbuđenje i dozu adrenalina, Italija je – prema novom istraživanju – pravo mesto za vas.
Lisabon je zvanično dom najboljeg luksuznog hotela na svetu!
TripAdvisor je objavio dobitnike nagrada Travellers’ Choice, otkrivši listu najboljih hotela na svetu – a titula apsolutnog pobednika pripala je jednom portugalskom dragulju.
-
Preporučujemo
Zaboravite hemikalije: Očistite celu kuću uz pomoć limuna!
Limunska kiselina poseduje izuzetnu moć čišćenja i pokazala se kao jedno od najučinkovitijih prirodnih sredstava za održavanje higijene doma. Zahvaljujući svojim antibakterijskim i dezinfekcionim svojstvima, idealna je za sve koji žele da izbegnu upotrebu agresivnih hemikalija i opredele se za zdravije, ekološki prihvatljivije alternative.
Savet dizajnera: Kombinacije boja koje donose luksuzni izgled prostora
Dizajneri enterijera otkrili su za Homes & Gardens da postoje izvesne kombinacije boja koje da prostoru daju luksuzan izgled.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.39 117.22 118.04 CHF 124.69 125.57 126.44 USD 100.98 101.70 102.41
-
Dodeljena Superbrands priznanja
Sinoć je održana Svečana dodela Superbrands priznanja u hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija. Tom prilikom, Naxi radiju je dodeljena zahvalnica za izuzetnu podršku i saradnju kao sponzoru na projektu Superbrands Srbija 2017-2018. godine. U ime Naxi radija zahvalnicu je primila direktorka programa Milica Kovačević.
20-06-2018 | 13:04 | Autor/Izvor: Naxi media-Superbrands PR
Foto: Naxi media, Željka Dimić
U 35 kategorija status Superbrands je osvojilo 236 kompanija, a kompanije sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada. Dodeljena su priznanja i za broj jedan domaću kompaniju sa najvećim brojem glasova i za broj jedan inostranu kompaniju sa najvećim brojem glasova.
(Foto: Naxi media, Željka Dimić)Nakon tri uspešna projekta 2007, 2013. i 2016. godine, Superbrands Srbija 2017/18. je po četvrti put dao mogućnost srpskim i inostranim brendovima i kompanijama, istaknutim projektima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u 88 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2017/8, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici. (www.superbrands.com)
U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.Cilj Superbrands Srbije 2017-2018. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije - superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.
Procedura izbora. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od šesnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2600 kompanija, podeljenih u 35 kategorija u zavisnosti od sektora poslovanja. U drugoj fazi, odabrane Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika - predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.
Tako je dobijeno pet do sedam najboljih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju Superbrendova Srbije za 2017/8. Na ovaj način je 236 kompanija dobile status Suprebrenda Srbije za 2017-2018. godinu.
(Foto: Naxi media, Željka Dimić)Pored organizatora TGI Group International, realizaciju projekta podržali su prijatelji projekta: Prva Televizija i O2 Televizija, Play radio i Naxi radio, Attica Media SRB, Magazin Biznis i Ekonometar i poslovni portal eKapija.com kao medijska podrška; kompanija Ninamedia Research koja je sprovela anketu ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji, Alma Quattro u outdoor kampanji projekta, kao i Specijalna bolnica IOANNA MediGroup.
O organizatoru:
Simeon G. Tsomokos SA iz Grčke osnovao je afilijaciju u Beogradu, TGI Group International 2000. godine, koji pruža usluge korporativnih komunikacija na srpskom tržištu. U bliskoj saradnji sa matičnom atinskom kompanijom, TGI Group International nudi domaćim i međunarodnim klijentima kvalitetne usluge u oblasti komunikacija, radi lakšeg ostvarenja
njihovih poslovnih ciljeva. TGI Group International je postao važan poslovni partner kako za međunarodne kompanije koje žele da uspostave ili konsoliduju svoje prisustvo u Srbiji tako i za lokalne kompanije koje žele da se prošire i postanu konkurentne na regionalnom i međunarodnom tržištu. Za više informacija posetite sajt www.tsomokos.rsDodatne informacije dostupne na: www.superbrands.rs
-
Pročitajte i...
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: