Dodeljena Superbrands priznanja
U ponedeljak, 13. juna održana je Svečana dodela Superbrands priznanja u hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija.
16-06-2016
|13:14
|Autor / Izvor: Naxi media
Pored kompanija koje su svojom uspešnošću i pozicijom na tržištu osvojile prestižan status, Korporativni Superbrands Srbije 2015-6, na svečanosti su dodeljene i posebne nagrade kojima je ukazana čast važnim dostignućima, inovativnim rešenjima, naučnom radu i prestižnim rezultatima u sportu.
U 34 kategorije status Superbrands je osvojilo 246 kompanija, a kompanije sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada. Dodeljena su priznanja i za broj jedan domaću kompaniju sa najvećim brojem glasova i za broj jedan inostranu kompaniju sa najvećim brojem glasova.
Detalje o tome koje kompanije su osvojile status Korporativni Superbrands Srbija 2015-6 možete pronaći na www.superbrands.rs.
Nakon dva uspešna projekta 2007. i 2013. godine, Superbrends Srbija 2015/6. je po treći put dao mogućnost srpskim i inostranim kompanijama, istaknutim projetima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.
Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u više od 80 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2015/6, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici.
U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.
Cilj Corporate Superbrands Serbia 2015-2016. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije – korporativni superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.
Procedura izbora. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od petnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2000 kompanija, podeljenih u 34 kategorije u zavisnosti od sektora poslovanja. Stručni savet ja zasnivao svoje mišljenje na sledećim opštim kriterijumima: priznanje javnosti i dobra reputacija; dugotrajna doslednost i pouzdanost; odgovornost korporacije: tržište - kvalitet, cena i usluge, korporativni odnosi - zakonitost i transparentnost, poslovna sredina i postupci, društvena odgovornost - sponzorstva, kulturni i društveni događaji, zaštita životne sredine. U drugoj fazi odabrane Corporate Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku od 1.000 ispitanika - predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.
Tako je dobijeno po sedam najboljih korporativnih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju korporativnih superbrendova Srbije za 2015/6. Na ovaj način su 246 kompanija dobile status Korporativnog Suprebrenda Srbije za 2015-2016. godinu.
Organizator, TGI Group International, veliku zahvalnost ukazuje prijateljima projekta koji su svojim doprinosom učinili da ovaj projekat bude još uspešniji: Prva TV i TV B92, Naxi radio, Attica Media SRB i Magazin Biznis kao medijska podrška; Metropol Palace Beograd kao sponzor Svečane dodele nagrada; kompanija Ninamedia Research koja je sprovela anketu ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji, Alma Quatro i DPC Group u outdoor kampanji projekta.
Dodatne informacije dostupne na: www.superbrands.rs.