Dobar dizajn prodaje i smeće

Amerikanac Džastin Gignek u želji da pokaže kolegama koliko je ambalaža važan deo marketinške prodaje, počeo je da prodaje đubre sa ulica Njujorka, koje je upakovano u svedeno, ali svakako upadljivo i inovativno pakovanje.

05-06-2015

|

20:21

Amerikanac Džastin Gignek u želji da pokaže kolegama koliko je ambalaža važan deo marketinške prodaje, počeo je da prodaje đubre sa ulica Njujorka, koje je upakovano u svedeno, ali svakako upadljivo i inovativno pakovanje.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 04.9.2013. - 10:20:00

Dobar dizajn prodaje i otpad
(Foto:contemporarydesignandarchitecture)

Cene pakovanja se kreću od pedeset do stotinu dolara, a projekat je nazvan "New York Garbage For Sale".
Budući da od 2001. godine uspešno neguje trend prodavanja otpada, Džastin je sasvim jasno pokazao da je njegovo veličanje ambalaže prilikom prodaje bilo sasvim opravdano. Tako, kupci širom sveta,  u preko 25 zemalja kao suvenir poseduju komad "američkog đubreta", koje preduzetnik prikuplja u blizini Tajms skvera.

Dobar dizajn prodaje i otpad
(Foto: weburbanist)

djubre
(Foto: weburbanist)

Nakon 12 godina prodaje, zabeležena je prodaja 1300 paketića po ceni od 50 dolara, a u originalnu seriju "100% autentičnog đubreta" ubraja se smeće sa nekoliko važnih događaja:Obamina inauguracija, Republikanska nacionalna konvencija, pobednička parada Jenkija nakon osvajanja titule, Novogodišnje večeri na Tajms skveru, Poslednji dan na starom stadionu Jenkija, Dan Svetog Patrika...
Da li biste vi poželeli ovakav suvenir?

djubre
(Foto: weburbanist)