Digital Day 2014 u Beogradu
IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i svetskih tržišta podeliti sa nama svoja znanja i iskustva u domenu najpopularnijeg marketinga današnjice.
06-06-2015
|16:31
IAB Serbia će i ove godine, tradicionalno po 4. put, za sve profesionalce i ljubitelje digitalnih komunikacija, ali i one koji tek uplovljavaju u vode novih medija, upriličiti dan u kome će stručnjaci sa naprednijih regionalnih i svetskih tržišta podeliti sa nama svoja znanja i iskustva u domenu najpopularnijeg marketinga današnjice.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 22.4.2014. - 10:00:00
  
(Foto:Digital Day promo)
U Domu omladine Beograda, 7. maja, tema će biti aktuelnosti i trendovi u domenu digitalnog i interaktivnog oglašavanja, koji su najbolje sublimirani u samom sloganu konferencije – "Povezani u pokretu” (Connected in Motion). Reč je o jednom od najprisutnijih trendova u konzumiranju i razmeni digitalnih sadržaja danas, a odnosi se na specifične navike u ponašanju savremenih potrošača, koji su konstantno međusobno povezani preko popularnih društvenih mreža, a zahvaljujući rastućoj popularnosti smart telefona i tablet uređaja – čak i dok su na ulici, u školi, kancelariji ili gradskom prevozu.
Sadržaj je ključan za kreiranje uspešne strategije onlajn nastupa brenda. Da bi on bio adekvatan, najpre je neophodno razumeti gde potrošači razmenjuju informacije i putem kojih uređaja, koji tip sadržaja dele i koji uređaji generišu najviše razmene. Brojna istraživanja koja su rađena protekle godine govore da na Fejsbuku, Tviteru, Instagramu i Pinterestu, potrošači putem mobilnih uređaja dele digitalne sadržaje skoro dva puta više nego putem desktop i laptop računara. Mobilni telefoni, smartfoni i tableti polako postaju naši primarni ekrani i upravo zato kompanije moraju kreirati zanimljiv sadržaj koji će potrošaču u pokretu privući pažnju i navesti ga da taj sadržaj podeli na ovim uređajima. 
(Foto:Digital Day promo)
U okviru ovogodišnjeg Digital Day-a biće održana i dva panela. Na centralnom panelu predstavnici IAB-a zemalja u okruženju (Srbije, Hrvatske, Slovenije, Mađarske, Rumunije i Bugarske) razmeniće i uporediti informacije i trendove sa svojih matičnih tržišta.
Završni panel će biti posvećen aktuelnom statusu onlajn izdavaštva, kao i perspektivi koja očekuje ovu mladu, brzo-rastuću industriju. Panelisti iz redova domaćih i regionalnih onlajn izdavača, kao i predstvanici kompanija Gemius i Google, podeliće sa učesnicima svoja viđenja prilika i opasnosti koje očekuju ovu branšu i predstojećem periodu.
Po prvi put Digital Day će ugostiti i predstavnicu kompanije "Microsoft Advertising", Viktoriu Grigorian, koja će predstaviti trendove u digitalnim komunikacijama iz perspektive ove gigantske kompanije u čijem sastavu se nalazi i Skype.