Diet Coke: Neodoljivo privlačni algoritmi

"Coca-Cola" Izrael pokrenula je kampanju naziva "Ostani izvanredan i fokusiran na individualnost" koja je namenjena njihovim "Diet Coke" potrošačima.

03-06-2015

|

10:56

"Coca-Cola" Izrael pokrenula je kampanju naziva "Ostani izvanredan i fokusiran na individualnost" koja je namenjena njihovim "Diet Coke" potrošačima.

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 31.10.2014. - 14:20:00

Diet Coke: Neodoljivo privlačni algoritmi
(Foto: brandingmagazine)

Ono što na prvi pogled privlači pažnju jeste sjajan kolorit boca, a ukoliko se zna da su za dizajn koristili algoritme, te da je napravljeno dva miliona jedinstvenih "Diet Coke" boca stvar postaje još zanimljivija.

Dva miliona potpuno različitih boca, naći će put do svojih, jednako različitih vlasnika! Ovoga puta, brend vešto slavi različitost i individualnost.
 
Diet Coke: Neodoljivo privlačni algoritmi
(Foto: brandingmagazine)

"Ostani izvanredan i fokusiran na individualnost" je realizovana uz pomoć Gefen kreativnog tima, dok je Alon Zamir, direktor marketinga "Coca-Cola"-e u Izraelu objasnio "da su veoma ponosi na ovaj projekat, koji je kompleksan, inovativan i kojim ćemo podsetiti naše potrošače dijetalne kole koliko su jedinstveni i dosledni".