-
Poslednjih 5 pesama
- Doris Dragović - Ni Da Mora Nestane
- Laki Pingvini - Šizika
- Bijelo dugme - Došao sam da ti kažem da odlazim
- Aleksandra Radović - Ne, Hvala
- Djordje Balašević - Ladjarska serenata
-
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Pohovana pileća džigerica
Ukusan način pripreme pileće džigerice uz adekavatan sos pravi su predlog za ručak.
-
-
Kuća
Koje kozmetičke preparate ne bi trebalo da držite u vašem kupatilu?
U kupatilu na policama i odložnim delovima nameštaja uglavnom držimo različitu kozmetiku, odnosno različite preparate za održavanje higijene, čišćenje, negu. Možda niste znali, ali neke od preparata poput parfema ne bi trebalo držati u kupatilu, jer im ta sredina ne prija i šteti njihovoj strukturi.
Praznična dekoracija stola: Ključ je u detaljima
Praznična trpeza okuplja porodicu i prijatelje u vreme proslava, a sveukupna situacija u svetu uslovila je da će ljudi Novu godinu dočekati u svojim domovima. Zato, potrudite se da napravite čaroban novogodišnji ambijent, te detaljima odgovorite na tematski zadatak Nove godine i Božića.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.75 117.58 118.40 CHF 108.38 109.14 109.90 USD 95.94 96.62 97.30
-
Diesel kampanja za Jesen/zimu 2016
Diesel dekodira modnu kulturu za potrebe nove kampanje.
01-08-2016 | 13:50 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: SANTIAGO&MAURICIO/Fashion Company promo
Nova advertajzing kampanja italijanskog premium denim brenda DIESEL za sezonu jesen/zima 2016. za cilj ima da nam stvari predstavi onakvima kakve jesu, kroz mešavinu humora i iskrenosti, prateći prethodne dve kampanje koje su dekodirale modne fotografije odnosno svet društvenih mreža i digitalnih medija. U ovoj sezoni DIESEL dekordira razdragano ali apsurdno ponašanje u modnoj industriji uz no non-sense kampanju koju si slikali Santiago & Mauricio.
"Radili smo sa rediteljsko-fotografskim duom Santiago & Mauricio kako bismo stvorili predivne i upečatljive fotografije na kojima je proizvod u prvom planu uz neizostavan zaokret ka tradicionalnim advertajzing fotogrfijama", izjavio je umetnički direktor Nicola Formichetti. "Za nas je veoma važno da nastavimo da govorimo istim jezikom kojim smo započeli u jesen 2015. kako bismo nastavili interakciju sa nasom publikom!"
Inspirisane humorističnom paralelom između tipičnih modnih fotografija i behind-the-scene realnosti, Diesel nam predstavlja komentar na sliku koju industrija nameće uz izvesnu dozu zabave. Santiago & Mauricio su ovekovečili Dieselov rock style interpretiran kroz prizmu popa a garderoba poprima obrise uniforme uz snažan uticaj 90-tih. Military klasici su upareni sa jeans modnim novitetima stvarajući novi hribrid.
Kampanja nam predstavlja ekipu koja nastavlja Diesel DNA, okupivši na jednom mestu različite kulture, ličnosti i individue koje je Formichetti našao delom online a delom preko agencija. Sloboda je naš ukus i trebalo bi budeš ono što želiš, a Diesel slavi raličitost i raznovrsnost. -
Pročitajte i...
Fashion Company: Počelo sezonsko sniženje
Sezonsko sniženje do 60% na kolekciju proleće/leto 2017 startovalo je prodavnicama FASHION COMPANY.
Sezonsko sniženje 40-70%
U prodavnicama Fashion Company startovalo je SEZONSKO SNIŽENJE cena 40-70% koje se odnosi na kolekciju proleće/leto 2016.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: