-
Poslednjih 5 pesama
- Djordje Balašević - Na Posletku
- Parni Valjak - Kao ti
- Merlin - Deset mladja
- Massimo - Zamisli
- Laki Pingvini - Šizika
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoPopularne kupus kifle
Kupus kifle zapravo ne sadrže kupus kao glavni sastojak, a ime su dobile isključivo zbog svog izgleda.
Čokoladne kuglice sa borovnicamaSočne, lagane i ukusne, ove kuglice nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
-
ZdravljeŠest simptoma koji ukazuju na nedostatak proteina
Proteini su veoma važni za celokupno funkcionisanje organizma, a mnogima od nas nisu poznati simptomi koji ukazuju na njihov nedostatak.
Napitak koji podstiče izbacivanje vode i olakšava proces mršavljenjaNapici koji podržavaju mršavljenje i pomažu u izbacivanju viška vode često se baziraju na sastojcima koji su diuretički (podstiču izbacivanje tečnosti) i koji podržavaju metabolizam.
-
PutovanjaLetujete u hotelu? Ovo su nepristojne navike kojih odmah treba da se oslobodite
Najverovatnije ste i sami svesni da neke navike nije dobro negovati ako ste na putovanju, a posebno ako gostujete u hotelu.
Deset stvari koje će vam olakšati putovanje automobilomPutovanje automobilom može da bude uzbudljivo iskustvo, ali i izazovno, posebno ako niste dobro pripremljeni.
-
PreporučujemoJednostavni saveti za sezonsko sređivanje garderobera
Sa promenom vemena prirodno se javlja potreba svakog od nas za sređivanjem. Kada dođe proleće ovo se odnosi na generalno sređivanje kuće, ali i na sređivanje garderobera, odlaganje zimske odeće i odeće koju više nećemo nositi.
Sedam namirnica koje ne treba da stavljate u frižiderDanas svi imamo frižider kod kuće, ali to ne znači da treba sve namirnice da skladištimo u njemu. Naprotiv, postoje namirnice kojima nikako mesto nije u frižideru.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.33 117.15 117.97 CHF 119.64 120.49 121.33 USD 108.91 109.68 110.45
-
Camper predstavio kampanju inspirisanu Majorkom za proleće/leto 2016
Španski brend obuće Camper predstavio je media kampanju za proleće/leto 2016. godinu koja se sastoji od 11 pop personifikovanih fotografija posvećenih ostrvu Majorka, a koje je osmilio kreativni direktor Romain Kremer.
03-03-2016 | 15:18 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company promo
Podeljena u tri segmenta, kolekcija je nazvana po trima oblastima na ostrvu uparenim sa ključnim modelima sezone kao što su Marta, Mateo i Dub koji reflektuju atmosferu umetničke kolonije Deia; Isamu ide uz kristalno čiste vode Es Trenc dok modeli Marges, Dub, Paradise, Marta i Kobarah personifikuju party histeriju Arelluf.
"Za kolekciju proleće/leto 2016. godine sam se osvrnuo na istoriju i prirodu okruženja Mallorce. To je dom Campera i ima vrlo živopisnu zajednicu, od umetničke kolonije Deia do turističke košnice Magalufa, koji mi je oduvek bio vrlo šarmantan", izjavio je kreativni direktor Romain Kremer.
Kampanju je u Londonu fotografisao Daniel Sannwald, dok stajling potpisuje Anna Trevelyan. Atraktivnu šminku osmislila je Isamaya Ffrench poznata po svom nekonvencionalnom shvatanju lepote. Danak selfie kulture ogleda se u kratkim video materijalima koje je snimio svako od 11 učesnika kampanje. -
Pročitajte i...Camper jesenja kampanja 2015
Španski brend obuće Camperpredstavio je digitalnu i print kampanju za sezonu jesen/zima 2015, treću čiju kreativnu direkciju potpisuje Romain Kremer. U pitanju je evolucija prošlosezonskih reality avatara koje ovoga puta upoznajemo u ekstremnim prirodnim uslovima.
Sezonsko sniženje cena 30-60%Od srede 8. jula u prodavnicama Fashion Company počelo je sezonsko sniženje cena od 30 do 60% i odnosi se na kolekciju proleće/leto 2015.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: