Air France: Ljubav kao pokretač

Nacionalni avioprevoznik Francuske predstavio je novu kampanju "Air France, France is in the air" u kojoj je sadašnjim, prošlim i budućim klijentima i putnicima ponudila čaroban svet putovanja.

03-06-2015

|

10:56

Nacionalni avioprevoznik Francuske predstavio je novu kampanju "Air France, France is in the air" u kojoj je sadašnjim, prošlim i budućim klijentima i putnicima ponudila čaroban svet putovanja. 

Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 29.4.2014. - 11:50:00

avio
(Foto:brandingmagazine)

Interesantni plakati, koji na simpatičan način predstavljaju usluge aviokompanije naišle su na pozitivne reakcije, a deo su transformacije brenda za 2015. godinu, pri čemu uključuju udobnost i neguju prepoznatljivi francuski stil i kulturu.
Frederik Gagei, direktor avio kompanije, naglasio je glavni cilj novoosnovane strategije : 

- Transformacija je u suštini usmerena na poboljšanje ekonomske efikasnosti i ekonomičnosti u svojoj prvoj fazi primene . Mi sada želimo da poboljšamo naše prihode i našu komunikaciju sa klijentima. Želimo da budemo svetski lider kada je reč o kvalitetu usluga. - 

Pogledajte plakate koji najavljuju novu kampanju. 

 avio

avio

avio

avio
(Foto:brandingmagazine)