Air France: Ljubav kao pokretač
Nacionalni avioprevoznik Francuske predstavio je novu kampanju "Air France, France is in the air" u kojoj je sadašnjim, prošlim i budućim klijentima i putnicima ponudila čaroban svet putovanja.
03-06-2015
|10:56
Nacionalni avioprevoznik Francuske predstavio je novu kampanju "Air France, France is in the air" u kojoj je sadašnjim, prošlim i budućim klijentima i putnicima ponudila čaroban svet putovanja.
Autor/izvor: Naxi media
Datum objave: 29.4.2014. - 11:50:00
(Foto:brandingmagazine)
Interesantni plakati, koji na simpatičan način predstavljaju usluge aviokompanije naišle su na pozitivne reakcije, a deo su transformacije brenda za 2015. godinu, pri čemu uključuju udobnost i neguju prepoznatljivi francuski stil i kulturu.
Frederik Gagei, direktor avio kompanije, naglasio je glavni cilj novoosnovane strategije :
- Transformacija je u suštini usmerena na poboljšanje ekonomske efikasnosti i ekonomičnosti u svojoj prvoj fazi primene . Mi sada želimo da poboljšamo naše prihode i našu komunikaciju sa klijentima. Želimo da budemo svetski lider kada je reč o kvalitetu usluga. -
Pogledajte plakate koji najavljuju novu kampanju.




(Foto:brandingmagazine)