Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Idoli - Dok dobuje kisa

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Idoli - Dok dobuje kisa
    2. Galija - Dodirni me
    3. Azra - A šta da radim
    4. Dado Topić - Floyd
    5. Yu Rock Misija - Za milion godina
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Anja Alač - Petak - Mojih 50
    2. 4. jun - 1 - Dodir noći
    3. 4. jun - 2 - Dodir noći
    4. 4. jun - 3 - Dodir noći
    5. Anja Alač - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Čokoladni mus sa lešnikom Čokoladni mus sa lešnikom

    Desert za prave ljubitelje čokolade.

    Rolnice od patlidžana sa sirom Rolnice od patlidžana sa sirom

    Ukusan obrok u vikendu pred nama.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.77 117.59 118.41
    CHF 107.53 108.29 109.05
    USD 102.90 103.62 104.35
  • Povezani članci
  • Zbog korone razgovaramo 4 puta više

    Rakuten Viber, jedna od najvećih komunikacionih platformi na svetu, uvećala je kapacitet svojih osnovnih funkcija i pokrenula veliki broj inicijativa kako bi dodatno povezala ljude i pomogla im da održe vedar duh i pozitivan stav tokom globalne pandemije COVID-19. To je rezultiralo njenim povećanim korišćenjem širom sveta.




    08-04-2020 | 15:23 | Autor/Izvor: Naxi media -Providence-Viber PR

    Foto: Bigstockphoto- Pe3check

     

    Tokom poslednjih nedelja korišćenje Vibera značajno je uvećano. Najpopularnije opcije u ovom periodu su grupne poruke i pozivi - koje omogućavaju lakšu komunikaciju. Broj poslatih grupnih poruka porastao je za 134% u odnosu na poslednju nedelju januara, a broj grupnih poziva koje primi prosečan Viber korisnik uvećan je za čak 370% u poslednje dve nedelje. Prosečan broj pregleda Zajednica veći je za 78%, sa inicijativama poput novosti koje je Vašington Post objavljivao i deljenja korisnih informacija o bezbednosti Viber korisnicima tokom perioda izolacije, nalazi se u zvaničnom saopštenju.

    Otkad je izbila pandemija COVID-19:

    broj novih dnevnih aktivnih korisnika Vibera uvećan je u martu za 18%;
    broj novih korisnika koji se registruju na aplikaciji na dnevnom osnovu veći je za 25%;
    razgovori sada traju duže - prosečno trajanje poziva uvećano je za 35%;
    poslato je 75% više video snimaka.

    “U ovim izazovnim vremenima, prilagođavamo se i reagujemo kako bismo pomogli da prijatelji i porodice, učenici i predavači, saradnici i partneri, ostanu u stalnom kontaktu. Naši korisnici se oslanjaju na nas, a mi ćemo nastaviti da radimo na tome da poboljšamo njihovo iskustvo, dok činimo sve kako bi bili povezani - besplatno i bezbedno”, rekao je Generalni globalni direktor kompanije Rakuten Viber, Đamel Agaoua.

    Ovo su konkretne promene napravljene u aplikaciji poslednjih nedelja:

    1.Broj učesnika u grupnim audio pozivima na Viberu povećan je sa 5 na 20 ljudi istovremeno;
    2.Kako bi se proširila svest o neophodnosti praćenja smernica o zaštiti, Viber je poslao poruke sa bezbednosnim instrukcijama koje je dala Svetska zdravstvena organizacija (WHO) milionima ljudi na 22 jezika;
    3.Kako bi svi mogli da razaznaju šta je istina, a šta ne, Viber lansira zvaničan WHO čet bot i sarađuje sa Unicef U-Reports, kako bi isporučio sve novosti i informacije o novom korona virusu što pre, na više jezika;
    4.Da bi zvanične informacije u vezi sa COVID-19 došle do što većeg broja ljudi, Viber je, u saradnji sa ovlašćenim zdravstvenim zvaničnicima, lansirao zvanične zajednice u 12 zemalja, gde korisnici mogu da dobiju tačne informacije o pandemiji i preventivnim merama;
    5.Aplikacija je lansirala novu "Ostani kod kuće" kampanju stikera sa ciljem da zabavi ljude i pomogne im da lakše prebrode ovaj period.

  • Pročitajte i...
    Viber: Nestajuće poruke pojačavaju privatnost

    Rakuten Viber , jedna od vodećih svetskih aplikacija za laku i besplatnu komunikaciju, objavila je da uvodi funkciju „nestajuće poruke“ za sve četove.

     Reci Volim te na Viberu! Reci "Volim te" na Viberu!

    Tokom trajanja meseca u znaku Kupidona - Rakuten Viber , jedna od vodećih aplikacija za razmenu poruka na svetu najavljuje kampanju sa ciljem da svojim korisnicima širom sveta pruži nikad više prilika za vođenje iskrenih ljubavnih razgovora. Kampanja će početi na Dan zaljubljenih i trajati tokom narednih meseci, šireći duh zaljubljenosti i pažnje u svim i posebnim prilikama među parovima, prijateljima, kolegama, majkama i ženama, ali i osobama koje se još nisu međusobno upoznale. Pod sloganom "Budi moj Vibertin" ova akcija će uključiti milione korisnika iz 12 zemalja Evrope - omogućivši im da kreiraju i razmenjuju digitalne ljubavne čestitke.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: