Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Rodja Raicevic - U Tebe Sam Zaljubljen

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Rodja Raicevic - U Tebe Sam Zaljubljen
    2. EKV - Par godina za nas
    3. Bijelo dugme - Ako možeš zaboravi
    4. Toše Proeski - Soba za tugu
    5. Azra - Balkan
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Miodrag Radonjić - Petak - Mojih 50
    2. 26. mart -1 - Dodir noći
    3. 26. mart -2 - Dodir noći
    4. 26. mart - 3 - Dodir noći
    5. Miodrag Radonjić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kuglof sa kandiranim voćem Kuglof sa kandiranim voćem

    Zasladite jutarnju kafu ili čaj uz kuglof sa kandiranim voćem.

    Zapečeni makaroni sa povrćem Zapečeni makaroni sa povrćem

    Obork koji se brzo priprema.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.34
    CHF 109.82 110.59 111.36
    USD 105.42 106.16 106.91
  • Povezani članci
  • Zaboravite na veštačke zaslađivače

    Veštački zalađivači često su štetniji od samog šećera. Zbog toga se opredelite za prirodne zaslađivače, koji će doprineti i boljem ukusu vaših namirnica i napitaka.




    15-09-2014 | 18:13 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: bigstockphoto/neirfy

     
    Šećer nazivaju jednom od "četiri bele smrti", a poslednjih godina se označava kao jedan od glavnih krivaca za gojaznost, srčane bolesti, rak, oštećenje moždane funkcije. Tako rafinisani, beli šećer postaje jedan od glavnih neprijatelja zdravlja, jer ne samo da preradom gubite minerale i vitamine, potrebne za metabolizam, već to dovodi do opeterećenja pankreasa i nadbubrežne žlezde, kao i membrane krvnih sudova, koje počinju da talože holesterol.

    Zbog narastajućeg problema gojaznosti, dijabetesa i kardiovaskularnoh bolesti i njihove povezanosti sa načinom ishrane i prevelikom konzumacijom prostih ugljenih hidrata, naročito šećera, Američka asocijacija za srce je još 2009. donela nove preporuke. Po tim preporukama, Amerikanci moraju da značajno smanje unos šećera, muškarci na 120 kalorija dnevno (šest kašičica), a žene na 100 kalorija za dan (pet kašičica). Toliko šećera nalazi se u samo jednoj maloj čaši soka.

    Imajući to u vidu, mnogi su pohitali da nađu zamene za šećer, naročito one koje imaju malo kalorije. Veštački zaslađivači su mnogo slađi od običnog šećera, pa mogu da se koriste u malim količinama.

    Ali, već godinama se vodi debata o štetnosti veštačkih ili niskokaloričnih zaslađivača, naročito najrasprostranjenijeg, aspartama. Dva odvojena istraživanja, dansko i italijansko, potvrdila su štetnost aspartama, na deklaracijama označenog kao E951. Dansko istraživanje, obavljeno na 59.334 trudnica, pokazalo je da prekomerna upotreba zaslađenih gaziranih napitaka, koji su veštački obojeni, povećava opasnost od prevremenog rođenja bebe za 29 odsto u odnosu na prosek.

    Umesto toga odlučite se za prirodne zaslađivače:
    - Javorov sirup
    - Agava sirup
    - Melasa
    - Med
    - Stevija
    - Ksilitol
    - Sirup od smeđeg pirinča
    - Šećer od kokosove palme

  • Pročitajte i...
    Nina Badric Ratujem s tugom Nova pesma Nine Badrić premijerno na Naxi radiju

    Pop zvezda Nina Badrić predstaviće novi singl Ratujem s tugom premijerno na Naxi radiju u četvrtak, 20. decembra u 12:30h.

    Frano Lasić: Novogodišnji koncerti i novi glumački izazovi

    I ove godine, 16. decembra Frano Lasić, glumac i pevač doneće mediteranske note u Beograd koncertom koji će biti održan u Velikoj sali Doma omladine. Da ovaj glumac i pevač jednako radi na polju muzike i filma, svedoče ne samo prednovogodišnji koncerti već i nova filmska ostvarenja o kojima govori za Naxi, a među njima je i ponovna saradnja sa Lordanom Zafranovićem.

    Milan Lane Gutović u Mojih 50 Milan Lane Gutović u Mojih 50

    Od ponedeljka, 21. oktobra gost emisije Mojih 50 na Naxi radiju je Milan Lane Gutović.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: