-
Poslednjih 5 pesama
- Zana - Jabuke i vino
- Sergej Ćetković - Na Prvi Pogled
- Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci
- Crvena jabuka - Volio Bih da Si Tu
- Djordje Balašević - Provincijalka
-
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
Preporučujemo
Mekane kiflice sa kremom
Da li postoji neko ko ne voli kiflice sa kremom? Ako ih ranije niste pripremali, imajte na umu da je ovaj recept veoma jednostavan i da je teško da pogrešite sa njim.
Teleći gulaš sa paprikom
Recept za prave gurmane i ljubitelje kuvanih jela. Paprika ovom jelu daje posebnu aromu i sigurno će vam prijati u ovom periodu kada se lagano opraštamo od letnjih dana i ulazimo u jesen...
-
Zdravlje
Šta uzrokuje tamne podočnjake i kako ih ublažiti?
Tamni kolutovi ispod očiju (poznati i kao periorbitalna hiperpigmentacija) mogu se pojaviti iz više razloga - genetike, alergija, umora, dehidratacije i drugih faktora. Mada nisu opasni po zdravlje, mogu uticati na samopouzdanje. Postoje kućni i medicinski tretmani koji mogu pomoći u ublažavanju njihovog izgleda.
Da li je bundeva voće ili povrće i koliko je zapravo zdrava?
Večita dilema: da li je bundeva povrće? Ali ima semenke, pa znači da je voće? A da li se bundeva razlikuje od tikve ili tikvice? Dok provodite sate pripremajući pitu ili čorbu od bundeve, ovakva pitanja lako mogu da vam padnu na pamet...
-
Putovanja
Evropska prestonica sa najlepšim kruzer lukama na svetu
U poređenju desetina glavnih kruzer luka širom sveta, osiguravajuća kompanija AllClear je samo jednoj dodelila savršenih 100 poena - možete li pogoditi koja?
Jesenji šarm Pariza: Idealan period da posetite ovaj grad
Pariz je predivan u svako doba godine, ali tokom jeseni njegov šarm posebno dolazi do izražaja. Šetnje kroz zlatno lišće, miris kiše i toplih kroasana stvaraju neponovljivu atmosferu koja ovu sezonu čini nezaboravnom. Iskoristitite zato ovaj period i posetite grad koji će vas opčiniti svojom neverovatnom energijom.
-
Preporučujemo
Najlakši način da očistite peglu
Ako koristite peglu na paru, neophodno je da vodite računa, jer neadekvatna upotreba i izbegavanje čišćenja mogu da dovedu do pojave kamenca, buđi i oštećenja ploče.
Naučite da perete veš kao profesionalac i očuvate odeću!
Kažu da su pravila tu da bi se kršila, ali to nikako ne važi za pranje veša. Jedna pogrešna odluka može uništiti vašu omiljenu majicu ili pantalone zauvek. Kako da garderoba što duže ostane sveža i očuvana? Pratite jednostavna pravila...
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.36 117.18 118.00 CHF 124.70 125.58 126.46 USD 98.64 99.34 100.03
-
Tommy Hilfiger predstavlja globalnu prolećnu kampanju za 2016.
Opušten ostrvski stil dobija svež, koloritan obrt u prolećnoj kampanji za 2016. godinu, koja nas vodi u avanturu na Karibima.
18-01-2016 | 13:56 | Autor/Izvor: Naxi media
Foto: Fashion Company
Američki modni i lifestyle brand Tommy Hilfiger predstavlja svoju globalnu prolećnu kampanju pod nazivom "Wish You Were Here". Inspirisana dinamičnim odmorom po ostrvima i egzotičnim mestima poput St. Vincenta i Grenadina, kampanja dočarava opušteni karipski lifestyle uz eklektičan obrt svojstven Tommy Hilfigeru. Smeštena je u ambijent kojim dominiraju tirkizna voda i bele peščane plaže uz neizbežan sofisticiran izraz, što zajedno čini kultni holiday style.
Tommy Hilfiger nam šalje najtoplije želje sa ekzotičnog Mustique-a, na kojem su Behati Prinsloo i njena atraktivna ekipa podigli temperaturu do usijanja. Ona predstavlja modernog istraživača spremnog da piše o svojim avanturama ali i vodi svoje prijatelje u potragu za boljim životom. Ostrvski casual stil se kombinuje sa sportskim detaljima uz obavezan twist. Nautička crvena, bela i plava uz floralne motive dominiraju sofisticiranim komadima sa neverovatnom lakoćom.
"Naša prolećna kampanja je inspirisana ostrvskim odmorom", kaže Tommy Hilfiger. "Moja porodica i ja smo oduvek voleli Karibe, a Mustique je omiljeno mesto na kojem smo provodili vreme zajedno. Ove sezone, kanalisali smo našu ostrvsku inspiraciju kroz šarenu, cool kampanju uz eklektičan obrt. Mešali smo nautičke i tropske uticaje sa suncem okupanom paletom i sportskim akcentima. Opušten odmor na plaži uz neizostavnu dozu glamura!"
Kampanju "Wish You Were Here" je fotografisao Craig McDean, a stajling potpisuje Karl Templer, dok je za art direkciju zaslužan Trey Laird iz "Laird + Partners". Sve se dešava na Mustique-u, ostrvu u St. Vincentu. Glavna zvezda kampanje je supermodel Behati Prinsloo – koja se treći put za redom pojavljuje kao brand ambasador – u društvu atraktivnih modela: Miles McMillan, Marlon Teixeira, Nathan Owens, Jordan Barrett, Darius Trabalza Haynes. Frizure je radio Tomo Jidai, dok je za šminku modela zaslužna Francelle Daly. -
Pročitajte i...
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcije
Sunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji
U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.
Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji
Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.
Điđi Hadidi ima svoju barbiku
Ona je jedna od najpopularnijih mladih manekenki današnjice, a kao malo ko Điđi Hadid se od sada može pohvaliti i barbikom koja je urađena po njenom liku.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: