-
Poslednjih 5 pesama
- Vlado Georgiev - Nisam ljubomoran
- Srdjan Jul - Koketa
- Idoli - Dok dobuje kisa
- Željko Joksimović - Žena za sva vremena
- Gibonni - Ispod moga pramca
-
Propuštene emisijeOstale emisije
-
PreporučujemoGvakamole sos
Ovaj sos se izuzetno lako pravi a savršeno ide uz pivo, čips, tortilje i gazirane sokove. Poslužite ga pre glavnog jela uz grickalice ili ga jednostavno pripremite kao posni doručak.
-
ZdravljeNova studija otkriva da svakodnevna konzumacija jagoda može da ublaži depresiju
Istraživači sa Univerziteta u Sinsinatiju tvrde da bi svakodnevna konzumacija jagoda kod ljudi srednjih godina mogla da pomogne u smanjenju rizika od demencije, ali i da ublaži depresiju.
Patite od migrene? Izbegavajte ovu hranu i pićaU zavisnosti od vaših jedinstvenih pokretača, moguće je da vaša ishrana može da doprinese vašim glavoboljama. Različite vrste hrane su povezane sa tupim, oštrim bolom, mučninom i problemima sa vidom zbog migrene.
-
PutovanjaSejšeli: Oaza prirodnih čuda u Indijskom okeanu
Mnogobrojni ljubitelji prirode, egzotike, predivnih plaža i tirkiznog mora sigurno su već posetili Sejšele. Oni koji još uvek nisu imali priliku da vide ovo čarobno mesto u ovom tekstu će samo pronaći dodatne razloge da ga posete.
Izletnički vodič za Prvi Maj; Beograd i okolina BeogradaAko živite u Beogradu, a nemate nikakav plan za praznik koji se bliži, ovaj vodič sigurno može da vam pomogne pri izboru savršene lokacije. S druge strane Beograd, ali i okolina Beograda mogu dosta toga da ponude ako dolazite iz drugog kraja zemlje.
-
PreporučujemoSačuvajte svežinu i hrskavost zelene salate
Da li se i vama desilo da vam zelena salata istruli posle samo dva dana? To će se verovatno desiti ako je ne skladištite pravilno. Uz trik koji vam predstavljamo, a za koji su vam potrebni samo papirni ubrusi salata može da ostane sveža i do pet dana.
Vratite nakitu sjaj: Srebro se najlakše čisti baš ovakoMnogi od nas nakit nose svakodnevno, a čini se da je zaista mali procenat onih koji nakit redovno čiste I održavaju.
-
Kursna lista
Kupovni Srednji Prodajni EUR 116.29 117.11 117.93 CHF 119.14 119.98 120.82 USD 108.60 109.37 110.13
-
Savršenstvo je dosadno, vodi se greškom!
Diesel Kampanja jesen/zima 2017.
07-09-2017 | 10:26 | Autor/Izvor: naxi media
Foto: Fashion Company/Diesel promo
Dok svi na vebu prate #flawless, Diesel u svojoj novoj kampanji GO WITH THE FLAW slavi nesavršenost.
Diesel se uvek suprotstavljao konformizmu. Današnji konformizam podrazumeva poteru za savršenstvom, samo pogledajte svoje društvene mreže: savršen odmor, savršene slike, savršen život, samo da se održi status quo. Samo da se ne ispdne iz glavnog toka. Vreme je za kampanju GO WITH THE FLAW (Vodi se greškom)
Dobro ste čuli, kažemo FLAW (GREŠKA). Budite neobični jer se #flawless ne pamti dugo. Istaknite ono što imate, čak i ako to nije idealno. Prhvatite ono što ne možete da kontrolišete. Sakupite malo hrabrosti i ponosno istaknite svoje nedostatke, sedite na prednje sedište i uživajte u vožnji.
Vreme je da se nastavi uprkos greškama i ispravkama, i ako niste sigurni da imate sve što je neophodno. BUDITE nesmotreni, megalomanični, lenji, zaboravni, bučni. Ne marite za kompulsivni šoping, čak ni za svoje opekotine.
“Imao sam 15 godina kada sam ručno sašio svoji prvi par farmerki. Naravno da nisu bile savršene. Ali to ih je učinilo posebnim – jedinstvenim, poput svega što smo do sad napravili,” rekao je Renzo Rosso, osnivač Diesel-a. “Uvek me je više zanimala nesavršenost jer štrči u gomili.”
U središtu kampanje GO WITH THE FLAW nalazi se film Fransoa Ruslea, francuskog reditelja koga su ranije za svoje spotove angažovali Snoop Dogg, Madonna, The Rolling Stones. Tokom kratkog filma u kome Edith Piaf provokativno peva “Non, je ne regrette rien” (Ni zbog čega mi nije žao) glumci se suočavaju sa svime što im svakodnevicu čini neprijatnom – uz trijumf i osmeh.
Uvek kasnite? Nema veze, svi će primetiti vaš ulazak. Nesvesno hrčete? Vaš partner ima šta da sluša. Ne umete da igrate? Postaćete YouTube senzacija. Lenji ste? Sačuvaćete energiju. Stilizujte svoje nedostatke tako da predstavljaju nešto izuzetno – jer se uspeh nalazi izvan konformizma. Savršenost je precenjena.
“Biti jedinstven mnogo je lepše nego biti savršen,” objašnjava Nikola Formiketi, umetnički direktor u Diesel-u, koji za kampanju bira ljude neverovatno dobrog izgleda sa zanimljivim karakteristikama, čime proklamuje samoljublje. “Promenite način na koji posmatrate stvari, savladajte otpor i strah, tako da loše postane dobro. Tako ćete voditi najbolji mogući život.” -
Pročitajte i...Fashion&Friends slavi 15 godina postojanja novom kampanjom
Vodeći multibrend koncept zakoračio je u novu sezonu impresivnom modnom pričom, kojom obeležava petnaest godina postojanja na regionalnoj modnoj sceni. Najnovija kampanja, snimljena za kolekciju proleće/leto 2022, vodi nas na jug Španije gde su među kulisama očaravajućeg kompleksa La Muralla Roja nastale fotografije koje navode na maštanje o večnom letu.
Blossoming Beauty: Nova KIKO Milano kolekcija najavljuje prolećno buđenjeUhvatiti savršen momenat u kome sve oživljava polazna je ideja koju su kreatori planetarno poznatog make up brenda KIKO MILANO utkali u svaki proizvod nove kolekcije Blossoming Beauty.
Trussardi: Novi brend u prodavnicama Fashion&FriendsLuksuzna modna kuća Trussardi postala je deo probrane selekcije svetskih brendova u regionalnom multibrend konceptu Fashion&Friends.
11 najlepših haljina za proleće iz nove Tommy Hilfiger kolekcijeSunčano vreme koje smo konačno dočekali i nova energija u vazduhu idealni su za svež početak. Predlažemo da promene započnete od vašeg ormara. Očistite ga od stvari koje niste nosili u prethodnih godinu dana (jer budimo iskreni – nećete ih nikada više ni nositi) i napravite mesta za nove, efektne komade u kojima ćete zablistati.
-
Komentari
Komentara: 0
Postavi komentar: