Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Toše Proeski - Pratim te

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Toše Proeski - Pratim te
    2. Sergej Ćetković - Nazovi me
    3. Vanna - Kao da me nema
    4. Željko Joksimović - Nisam Te Zbog Lepote Voleo
    5. Van Gogh - Za Godine Tvoje
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Milena Pavlović - Petak - Mojih 50
    2. 18. april - 1 - Dodir noći
    3. 18. april - 2 - Dodir noći
    4. 18. april - 3 - Dodir noći
    5. Milena Pavlović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Pikantni pileći paprikaš Pikantni pileći paprikaš

    Ukoliko ste ljubitelj pikantnijeg ukusa, ovog vikenda počastite se domaćim paprikašom.

    Domaće toblerone Domaće toblerone

    Ukoliko pripadate onom delu populacije koji "Toblerone" smatra jednim od omiljenih slatkiša, pokušajte da napravite alternativu u vašoj kuhinji.

  • Odeon
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.27 118.09 118.92
    CHF 102.73 103.45 104.18
    USD 104.31 105.05 105.78
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Raskoš evropskih marketa i duh mediterana na jednom mestu

    NOVI IZGLED SUPER VERA




    21-03-2019 | 18:01 | Autor/Izvor: Naxi media-New Moment PR

    Foto: New Moment PR/Promo

     
    Beograd, 21.03.2019. - Kompanija Veropoulos d.o.o. predstavila je novi koncept kupovine i dizajna svog prvog renoviranog objekta u Srbiji. Reč je o marketu Vero 1, koji se nalazi u ulici Bulevar Milutina Milankovića 86a, koji je dobio sasvim novo ruho.

    Investicijom od 3,5 miliona evra, kompanija Super Vero je na još jedan način pokazala zanteresovanost za inovacije i brigu za svoje potrošače čineći svaki dolazak u novi objekat nezaboravnim iskustvom.

    Otvaranjem ovog objekta potrošačima predstavlja novi koncept kupovine sa unapređenim sadržajima u kategoriji "Fresh" (voće i povrće), redizajniranom mesarom, proširenom ponudom sveže ribe, delikatesima, gotovim jelima među kojima mediteranska kuhinja zauzima posebno mesto, pekarom sa sveže pravljenim i pečenim proizvodima, i sa svežim proizvodima iz francuske.

    Novi izgled radnje prati najmodernije svetske trendove i podseća na koncepte marketa na inostranim tržištima.


    New Moment PR/Promo


    Veropoulos kompanija već više od decenije brine o zadovoljstvu potrošača, pružajući im veliki izbor proizvoda visokog kvaliteta i izuzetnu uslugu uz kontinuirano ulaganje u lokalno tržište.


    "Od svog osnivanja do danas, Veropoulos kompanija neprekidno prati potrošačke zahteve i potrebe tržišta Srbije. Uspešno rešavajući svakodnevne izazove, nastavljamo da se trudimo da unapredimo i doprinesemo svakom srpskom domaćinstvu zadržavajući najveću poslovnu posvećenost. U vremenu promena, naše porodično ime je simbol kvaliteta, vrhunske usluge, raznovrsne ponude proizvoda i posvećenosti našim vernim kupcima"
    , rekao je Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor Veropoulos kompanije.


    New Moment PR/Promo


    Rad na dizajnu i novom konceptu radnje bio je poveren kompaniji Schweitzer, jednoj od vodećih svetskih kompanija u trgovačkoj industriji. Sa preko 1.000 zaposlenih, oni osmišljavaju i realizuju izgradnju prodavnica po meri, ali i serijsku proizvodnju za klijente koji se bave veleprodajom.

    U bogatom portfoliju kompanije nalazi se rad na globalnom nivou sa brendovima kao što su Carrefour, Burberry, Emporio Armani, Galeries Lafayette, Giorgio Armani, Intersport, Johnnie Walker, Lindt, Manolo Blahnik, Max Mara, Metro, Nike, Oviesse, Ralph Laure, Spar, Swatch, Benetton, Victorias Secret…

    Razvijanje novih rešenja, stvaranje inspirativnih svetova za kupovinu i izgradnja uspešnih prodavnica – osnov je poslovanja kompanije Schweitzer, što ističe značaj zajedničke saradnje sa internacionalnom kompanijom kao što je Veropoulos d.o.o.


    Veropoulos kompanija se neprekidno prilagođava navikama kupaca i zalaže se da širinom i jedinstvenošću ponude svojih proizvoda postane i ostane jedno od omiljenih mesta za kupovinu potrošača na srpskom tržištu.

  • Pročitajte i...
    Nedelja zdravlja u Super Veru Nedelja zdravlja u Super Veru

    Povodom svetskog dana zdravlja, Super Vero će na još jedan način pokazati brigu za svoje sugrađane i potrošače, organizacijom besplatnih merenja vitaminsko-mineralnog statusa i savetima o ishrani u periodu između 5 - 11. aprila u svojim objektima. Pomenuta akcija će se različitim danima održavati u različitim Super Vero objektima u periodu od 12-18h.

    Osetite ukus Grčke u Vero marketima Osetite ukus Grčke u Vero marketima

    Sve do 25. juna svi kupci Super Vero marketa u Beogradu imaće jedinstvenu priliku da osete ukus Grčke i isprobaju više od 200 novih grčkih proizvoda, pod pokroviteljstvom Ambasade Grčke u Srbiji i uz podršku Enterprice Greece.

    Otvoren Jumbo Centar u Super veru Otvoren Jumbo Centar u Super veru

    JUMBO centar, čuven po raznolikoj ponudi za sve članove porodice, pogotovo za mališane, po vrlo pristupačnim cenama, otvoren je u Super Veru na Novom Beogradu.

    Super vero Osvoji Super Vero vaučere za kupovinu

    Super Vero, povodom obeležavanja 13. godina u Srbiji kao i dobijenoj nagradi

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: