Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Aleksandra Radović - Mali Peh

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Aleksandra Radović - Mali Peh
    2. Merlin - Nešto lijepo treba da se desi
    3. Petar Grašo - Ako Te Pitaju
    4. Bajaga - Muzika na struju
    5. Colonia - Oduzimaš mi dah
  • Beograd Uzivo
  • Parni valjak koncert
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Stanković - Petak - Mojih 50
    2. 19. septembar - 1 - Dodir noći
    3. 19. septembar - 2 - Dodir noći
    4. 19. septembar - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Stanković - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći koh Domaći koh

    U susret vikendu, napravite kolač za celu porodicu.

    Pohovane tikvice Pohovane tikvice

    Pohovane tikvice odličan su izbor kada vam ponestane ideja za ručak.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.58 118.41
    CHF 106.86 107.61 108.36
    USD 105.93 106.67 107.42
  • Povezani članci
  • Raskoš evropskih marketa i duh mediterana na jednom mestu

    NOVI IZGLED SUPER VERA




    21-03-2019 | 18:01 | Autor/Izvor: Naxi media-New Moment PR

    Foto: New Moment PR/Promo

     
    Beograd, 21.03.2019. - Kompanija Veropoulos d.o.o. predstavila je novi koncept kupovine i dizajna svog prvog renoviranog objekta u Srbiji. Reč je o marketu Vero 1, koji se nalazi u ulici Bulevar Milutina Milankovića 86a, koji je dobio sasvim novo ruho.

    Investicijom od 3,5 miliona evra, kompanija Super Vero je na još jedan način pokazala zanteresovanost za inovacije i brigu za svoje potrošače čineći svaki dolazak u novi objekat nezaboravnim iskustvom.

    Otvaranjem ovog objekta potrošačima predstavlja novi koncept kupovine sa unapređenim sadržajima u kategoriji "Fresh" (voće i povrće), redizajniranom mesarom, proširenom ponudom sveže ribe, delikatesima, gotovim jelima među kojima mediteranska kuhinja zauzima posebno mesto, pekarom sa sveže pravljenim i pečenim proizvodima, i sa svežim proizvodima iz francuske.

    Novi izgled radnje prati najmodernije svetske trendove i podseća na koncepte marketa na inostranim tržištima.


    New Moment PR/Promo


    Veropoulos kompanija već više od decenije brine o zadovoljstvu potrošača, pružajući im veliki izbor proizvoda visokog kvaliteta i izuzetnu uslugu uz kontinuirano ulaganje u lokalno tržište.


    "Od svog osnivanja do danas, Veropoulos kompanija neprekidno prati potrošačke zahteve i potrebe tržišta Srbije. Uspešno rešavajući svakodnevne izazove, nastavljamo da se trudimo da unapredimo i doprinesemo svakom srpskom domaćinstvu zadržavajući najveću poslovnu posvećenost. U vremenu promena, naše porodično ime je simbol kvaliteta, vrhunske usluge, raznovrsne ponude proizvoda i posvećenosti našim vernim kupcima"
    , rekao je Nikos Veropoulos, vlasnik i izvršni direktor Veropoulos kompanije.


    New Moment PR/Promo


    Rad na dizajnu i novom konceptu radnje bio je poveren kompaniji Schweitzer, jednoj od vodećih svetskih kompanija u trgovačkoj industriji. Sa preko 1.000 zaposlenih, oni osmišljavaju i realizuju izgradnju prodavnica po meri, ali i serijsku proizvodnju za klijente koji se bave veleprodajom.

    U bogatom portfoliju kompanije nalazi se rad na globalnom nivou sa brendovima kao što su Carrefour, Burberry, Emporio Armani, Galeries Lafayette, Giorgio Armani, Intersport, Johnnie Walker, Lindt, Manolo Blahnik, Max Mara, Metro, Nike, Oviesse, Ralph Laure, Spar, Swatch, Benetton, Victorias Secret…

    Razvijanje novih rešenja, stvaranje inspirativnih svetova za kupovinu i izgradnja uspešnih prodavnica – osnov je poslovanja kompanije Schweitzer, što ističe značaj zajedničke saradnje sa internacionalnom kompanijom kao što je Veropoulos d.o.o.


    Veropoulos kompanija se neprekidno prilagođava navikama kupaca i zalaže se da širinom i jedinstvenošću ponude svojih proizvoda postane i ostane jedno od omiljenih mesta za kupovinu potrošača na srpskom tržištu.

  • Pročitajte i...
    Grčki dani u Superveru  Grčki dani u Superveru

    Tradicionalna manifestacija koja promoviše grčku kulturu, tradiciju i bogatu gastronomiju, trajaće do kraja juna u svim Super Vero objektima. Ljubiteljima ukusa i mirisa Mediterana ostalo je još malo vremena da uživaju u Grčkim danima.

    Osetite ukus Grčke Osetite ukus Grčke

    Počevši od 1. juna, pa u narednih mesec dana, ljubitelji grčke gastronomije imaće priliku da uživaju u raznovrsnim specijalitetima u Super Vero objektima.

    Paraolimpijski komitet dodelio zahvalnicu kompaniji Veropoulos Paraolimpijski komitet dodelio zahvalnicu kompaniji Veropoulos

    Paraolimpijski komitet Srbije, na svečanosti koju tradicionalno organizuje, dodelio je posebnu zahvalnicu kompaniji Veropoulos, za kontinuiranu podršku i saradnju koja traje duži niz godina. Ova zahvalnica je samo dokaz jednog od osnovnih stubova poslovanja ove kompanije koja kroz sve svoje postupke na našem tržištu pokazuje brigu kako ka svojim potrošačima, tako i prema zajednici u kojoj posluje.

    Nedelja zdravlja u Super Veru Nedelja zdravlja u Super Veru

    Povodom svetskog dana zdravlja, Super Vero će na još jedan način pokazati brigu za svoje sugrađane i potrošače, organizacijom besplatnih merenja vitaminsko-mineralnog statusa i savetima o ishrani u periodu između 5 - 11. aprila u svojim objektima. Pomenuta akcija će se različitim danima održavati u različitim Super Vero objektima u periodu od 12-18h.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: