Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Bebi Dol - Rudi

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bebi Dol - Rudi
    2. Gibonni - Onako, Od Oka
    3. Riblja čorba - Kad hodaš
    4. Prljavo Kazalište - S vremena na vrijeme
    5. Crvena jabuka - Grade Moj
  • Beograd Uzivo
  • Virtualni sajam
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Čipi - Četvrtak - Mojih 50
    2. 16. oktobar - 1 - Dodir noći
    3. 16. oktobar - 2 - Dodir noći
    4. 16. oktobar - 3 - Dodir noći
    5. Čipi - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kesten kuglice Kesten kuglice

    Ukusne kuglice koje se brzo pripremaju, a daće posebnu aromu vašoj jesenjoj trpezi.

    Pohovane kuglice od pirinča Pohovane kuglice od pirinča

    Priprema ovog jela nije nimalo komplikovana, a može biti sjajna zamena za klasične krokete.

  • Kids Fest
  • Pozoriste na Terazijama
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.73 117.56 118.38
    CHF 106.04 106.79 107.54
    USD 105.37 106.12 106.86
  • Povezani članci
  • Privatnost i sigurnost kao imperativ korisnika

    Kako bi saznao više o preferencijama svojih korisnika u Srbiji, Viber je pokrenuo nekoliko anketa u zvaničnoj srpskoj Viber zajednici, koja broji više od 600.000 pratilaca.




    28-05-2019 | 13:49 | Autor/Izvor: Naxi media-Providence-Viber

    Foto: Viber promo

     

    Odgovori su prikupljeni od skoro 25.000 učesnika i pokazali su dva glavna trenda:

    1) Korisnici u Srbiji (baš kao i većina korisnika u srednjoj i istočnoj Evropi) vrlo su pažljivi kada je u pitanju njihova privatnost (iako manje nego Slovenci, Mađari i Grci) i

    2) Tekstualne poruke su još uvek primarni način komuniciranja s bliskim prijateljima. 73% korisnika u Srbiji je odabralo upravo ovaj u odnosu na druge oblike komunikacije.

    Danas su aplikacije za razmenu poruka verovatno najdinamičnija i najbrže rastuća grana IT industrije. Bezbednost i sigurnost svih razgovora ključne su komponente Viberovog poslovanja, kao što je Đamel Agaua, generalni direktor Vibera prokomentarisao nakon nedavnog kršenja bezbednosti na aplikaciji WhatsApp. To se, očito, poklapa sa očekivanjima korisnika u Srbiji. Naime, 58% ispitanika u Srbiji smatra sigurnost podataka ključnom u odabiru Vibera kao aplikacije za razmenu poruka. S Viberom mogu biti sigurni da su njihovi privatni razgovori uvek automatski zaštićeni potpunom (end-2-end) enkripcijom za sve razgovore i pozive, kao i da njihovi razgovori pripadaju jedino njima - korisnicima. Misija Vibera je zaštita privatnosti podataka korisnika, bez straha za ono što žele da podele - jer se, nakon isporuke, ništa od sadržaja ne zadržava i ne čuva na Viberovim serverima.

    Od ostalih funkcionalnosti: 10% korisnika Vibera u Srbiji kaže da su ljubitelji alata vezanih za uređivanje poruka, brisanje, prevođenje i odgovaranje. Iznenađenje je da se samo 4% korisnika izjasnilo da najviše vole dodatke za dinamičnije razgovore (stikeri, GIF-ovi, crtanje i slično). Redovno poboljšavanje korisničkog iskustva još je jedan prioritet za Viber, a najnovije ažuriranje u dizajnu i interfejsu aplikacije učinilo ga je lakšim i bržim nego ikad.

    Osim toga, 8% korisnika u Srbiji izdvojilo je visok kvalitet poziva u aplikaciji kao najveću prednost Vibera - daleko manje od Bugarskih 18%, ali više od 3% među slovačkim i slovenačkim korisnicima. Kao pozitivan odgovor na takve potrebe dolazi najnovija verzija - Viber 10, koja je donela kristalno jasan kvalitet poziva i dva puta bržu isporuku poruka.

     

    Govoreći o načinima komuniciranja unutar Vibera, jasno je da srpski korisnici ostaju tradicionalisti: 73% svih ispitanika su ljubitelji klasičnih tekstualnih poruka, u odnosu na glasovno ili video ćaskanje. To se podudara s globalnim trendom u poslednjih nekoliko godina - da se korisnici masovno oslanjaju na pisanu, a ne usmenu komunikaciju.

    Nije iznenađenje ni da čak 21% naših ispitanika misli da su stikeri najbolji za komunikaciju, možda zbog emotivne vrednosti koju dodaju razgovorima. Naime, iako često reči ne mogu opisati kako se osećate, stikeri (animirani, statični ili zvučni) ponekad to mogu mnogo lakše. Istovremeno, na globalnom nivou, čak 60% svih korisnika Vibera preferira stikere, a najomiljeniji su lokalizovane verzije, jer bolje prate duh, kulturu i lokalni žargon.

    “Izuzetno cenimo svaku priliku da budemo bliži našim korisnicima. Imamo zvanične lokalne Viber zajednice na devet tržišta u celoj CEE regiji, koje okupljaju ukupno gotovo 4 miliona sledbenika. Na taj način, često dobijamo direktne povratne informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i korisničkom iskustvu. Znajući da je privatnost prioritet većine naših korisnika, motivisani smo da izdvojimo značajna sredstva za zaštitu njihovih ličnih podataka. Zahvaljujući naporima koje ulažemo u ovoj oblasti, naši korisnici znaju da su njihove reakcije i mišljenje cenjeni“, komentariše Zarena Kančeva, direktorka marketinga i PR u Rakuten Viberu za centralnu i istočnu Evropu.

    Proverite da li ste u toku sa najnovijim vestima iz Vibera, učestvujte u zanimljivim i zabavnim anketama i uživajte u novim mogućnostima razgovora, 360° zaštiti privatnosti, prateći zvaničnu Viber Srbija zajednicu.

  • Pročitajte i...
    Goca Tržan predstavila svoje stikere Goca Tržan predstavila svoje stikere i novu pesmu

    Goca Tržan rešila je da sve koji je vole obraduje na dva načina - novim singlom "Žena za jednu noć", kao i stiker paketom koji objavljuje na aplikaciji za razmenu poruka na svetu, Viber. Svi koji besplatno preuzmu ove stikere automatski će postati članovi njenog Viber Communityja, gde će moći ekskluzivno da saznaju najnovije vesti iz Gocinog privatnog, poslovnog života i bekstejdža.

    Sergej Cetkovic naxi Sergej Ćetković: Nakon crtanog filma, stižu Viber stikeri!

    Popularni pevač Sergej Ćetković ujedno je i idejni tvorac crtanog filma Lola i Mila, koji su njegova supruga Kristina i on posvetili svojim ćerkama, a koji sada dobija novu dimenziju na omiljenoj aplikaciji za razmenu poruka.

    Nova Viber funkcija omogućava kreiranje stikera Nova Viber funkcija omogućava kreiranje stikera

    Rakuten Viber predstavio funkciju Kreiraj svoj stiker kojom korisnici mogu da transformišu bilo koju fotografiju u novi viralni stiker.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: