Slušate: Dodir noći

Pesma: Bajaga - Plavi safir

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bajaga - Plavi safir
    2. Bijelo dugme - Selma
    3. Jelena Tomašević - Ime Moje
    4. Vlado Georgiev - Reci mi da znam
    5. Babe - Ko me ter'o
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Dedić - Sreda - Mojih 50
    2. 18. jun - 1 - Dodir noći
    3. 18. jun - 2 - Dodir noći
    4. 18. jun - 3 - Dodir noći
    5. Vesna Dedić - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Keks torta Keks torta

    Napravite ukusnu totru od čokolade i keksa.

    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.10 117.92 118.75
    CHF 104.53 105.27 106.01
    USD 104.62 105.35 106.09
  • Povezani članci
  • Privatnost i sigurnost kao imperativ korisnika

    Kako bi saznao više o preferencijama svojih korisnika u Srbiji, Viber je pokrenuo nekoliko anketa u zvaničnoj srpskoj Viber zajednici, koja broji više od 600.000 pratilaca.




    28-05-2019 | 13:49 | Autor/Izvor: Naxi media-Providence-Viber

    Foto: Viber promo

     

    Odgovori su prikupljeni od skoro 25.000 učesnika i pokazali su dva glavna trenda:

    1) Korisnici u Srbiji (baš kao i većina korisnika u srednjoj i istočnoj Evropi) vrlo su pažljivi kada je u pitanju njihova privatnost (iako manje nego Slovenci, Mađari i Grci) i

    2) Tekstualne poruke su još uvek primarni način komuniciranja s bliskim prijateljima. 73% korisnika u Srbiji je odabralo upravo ovaj u odnosu na druge oblike komunikacije.

    Danas su aplikacije za razmenu poruka verovatno najdinamičnija i najbrže rastuća grana IT industrije. Bezbednost i sigurnost svih razgovora ključne su komponente Viberovog poslovanja, kao što je Đamel Agaua, generalni direktor Vibera prokomentarisao nakon nedavnog kršenja bezbednosti na aplikaciji WhatsApp. To se, očito, poklapa sa očekivanjima korisnika u Srbiji. Naime, 58% ispitanika u Srbiji smatra sigurnost podataka ključnom u odabiru Vibera kao aplikacije za razmenu poruka. S Viberom mogu biti sigurni da su njihovi privatni razgovori uvek automatski zaštićeni potpunom (end-2-end) enkripcijom za sve razgovore i pozive, kao i da njihovi razgovori pripadaju jedino njima - korisnicima. Misija Vibera je zaštita privatnosti podataka korisnika, bez straha za ono što žele da podele - jer se, nakon isporuke, ništa od sadržaja ne zadržava i ne čuva na Viberovim serverima.

    Od ostalih funkcionalnosti: 10% korisnika Vibera u Srbiji kaže da su ljubitelji alata vezanih za uređivanje poruka, brisanje, prevođenje i odgovaranje. Iznenađenje je da se samo 4% korisnika izjasnilo da najviše vole dodatke za dinamičnije razgovore (stikeri, GIF-ovi, crtanje i slično). Redovno poboljšavanje korisničkog iskustva još je jedan prioritet za Viber, a najnovije ažuriranje u dizajnu i interfejsu aplikacije učinilo ga je lakšim i bržim nego ikad.

    Osim toga, 8% korisnika u Srbiji izdvojilo je visok kvalitet poziva u aplikaciji kao najveću prednost Vibera - daleko manje od Bugarskih 18%, ali više od 3% među slovačkim i slovenačkim korisnicima. Kao pozitivan odgovor na takve potrebe dolazi najnovija verzija - Viber 10, koja je donela kristalno jasan kvalitet poziva i dva puta bržu isporuku poruka.

     

    Govoreći o načinima komuniciranja unutar Vibera, jasno je da srpski korisnici ostaju tradicionalisti: 73% svih ispitanika su ljubitelji klasičnih tekstualnih poruka, u odnosu na glasovno ili video ćaskanje. To se podudara s globalnim trendom u poslednjih nekoliko godina - da se korisnici masovno oslanjaju na pisanu, a ne usmenu komunikaciju.

    Nije iznenađenje ni da čak 21% naših ispitanika misli da su stikeri najbolji za komunikaciju, možda zbog emotivne vrednosti koju dodaju razgovorima. Naime, iako često reči ne mogu opisati kako se osećate, stikeri (animirani, statični ili zvučni) ponekad to mogu mnogo lakše. Istovremeno, na globalnom nivou, čak 60% svih korisnika Vibera preferira stikere, a najomiljeniji su lokalizovane verzije, jer bolje prate duh, kulturu i lokalni žargon.

    “Izuzetno cenimo svaku priliku da budemo bliži našim korisnicima. Imamo zvanične lokalne Viber zajednice na devet tržišta u celoj CEE regiji, koje okupljaju ukupno gotovo 4 miliona sledbenika. Na taj način, često dobijamo direktne povratne informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i korisničkom iskustvu. Znajući da je privatnost prioritet većine naših korisnika, motivisani smo da izdvojimo značajna sredstva za zaštitu njihovih ličnih podataka. Zahvaljujući naporima koje ulažemo u ovoj oblasti, naši korisnici znaju da su njihove reakcije i mišljenje cenjeni“, komentariše Zarena Kančeva, direktorka marketinga i PR u Rakuten Viberu za centralnu i istočnu Evropu.

    Proverite da li ste u toku sa najnovijim vestima iz Vibera, učestvujte u zanimljivim i zabavnim anketama i uživajte u novim mogućnostima razgovora, 360° zaštiti privatnosti, prateći zvaničnu Viber Srbija zajednicu.

  • Pročitajte i...
    Severina---Naxi-media Viber: Severina dobila svoje stikere

    Jedna od najvećih zvezda hrvatske i regionalne muzičke scene, Severina, sinoć je zvanično predstavila javnosti sadržaj svog dugo očekivanog 13-tog albuma „Halo“ u prisustvu saradnika, prijatelja i obožavalaca. Album sadrži 17 pažljivo odabranih pesama, za koje se očekuje da će sa velikim uspehom naslediti hitove sa albuma "Dobrodošao u klub“. Ujedno, Severina je prestavila i saradnju sa kompanijom Rakuten Viber i promovisala sopstveni paket stikera.

    Kako bi Viber koristio junacima svetskih klasika? Kako bi Viber koristio junacima svetskih klasika?

    U poslednje vreme postalo je nemoguće zamisliti svakodnevni život bez prisustva pametnih telefona i Interneta, putem kojih razmenjujemo osećanja kroz redovno ćaskanje – iako su ovi načini komunikacije ušli u naš život tek krajem 20. veka.

    Nova praznična igra na Viberu Nova praznična igra na Viberu - Velika potraga za uskršnjim jajima

    Viber, jedna od vodećih svetskih platformi za razmenu poruka, pokreće novu veoma izazovnu igru za predstojeći Uskrs – kroz koju će korisnici tragati za uskršnjim jajima, osvajati nagrade i istinski se zabavljati.

    Viber lokalni broj bez troškova rominga Viber lokalni broj bez troškova rominga

    Lokalni Viber broj omogućava korisnicima, koji često putuju zbog posla ili uživanja, da primaju pozive i poruke bez troškova rominga.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: