Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Animatori - Andjeli nas zovu da im skinemo krila

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Animatori - Andjeli nas zovu da im skinemo krila
    2. Neverne Bebe - Uzmi boje
    3. Bijelo dugme - Svi marš na ples
    4. Kemal i Danijela - Ovako ne mogu dalje
    5. Divlji Andjeli - Voli Te Tvoja Zver
  • Beograd Uzivo
  • Odeon travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žera - Petak - Mojih 50
    2. 15. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 15. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 15. avgust - 3 - Mojih 50
    5. Žera - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Meksička salata Meksička salata

    Povrtna salata koja će zadovoljiti ljubitelje pikantnijih ukusa.

    Pržene banane s medom Pržene banane s medom

    Desert koji se lako priprema, a koji uz kuglu sladoleda od vanile postaje neodoljiv spoj.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.92 117.74 118.57
    CHF 107.55 108.31 109.07
    USD 105.31 106.05 106.80
  • Povezani članci
  • Privatnost i sigurnost kao imperativ korisnika

    Kako bi saznao više o preferencijama svojih korisnika u Srbiji, Viber je pokrenuo nekoliko anketa u zvaničnoj srpskoj Viber zajednici, koja broji više od 600.000 pratilaca.




    28-05-2019 | 13:49 | Autor/Izvor: Naxi media-Providence-Viber

    Foto: Viber promo

     

    Odgovori su prikupljeni od skoro 25.000 učesnika i pokazali su dva glavna trenda:

    1) Korisnici u Srbiji (baš kao i većina korisnika u srednjoj i istočnoj Evropi) vrlo su pažljivi kada je u pitanju njihova privatnost (iako manje nego Slovenci, Mađari i Grci) i

    2) Tekstualne poruke su još uvek primarni način komuniciranja s bliskim prijateljima. 73% korisnika u Srbiji je odabralo upravo ovaj u odnosu na druge oblike komunikacije.

    Danas su aplikacije za razmenu poruka verovatno najdinamičnija i najbrže rastuća grana IT industrije. Bezbednost i sigurnost svih razgovora ključne su komponente Viberovog poslovanja, kao što je Đamel Agaua, generalni direktor Vibera prokomentarisao nakon nedavnog kršenja bezbednosti na aplikaciji WhatsApp. To se, očito, poklapa sa očekivanjima korisnika u Srbiji. Naime, 58% ispitanika u Srbiji smatra sigurnost podataka ključnom u odabiru Vibera kao aplikacije za razmenu poruka. S Viberom mogu biti sigurni da su njihovi privatni razgovori uvek automatski zaštićeni potpunom (end-2-end) enkripcijom za sve razgovore i pozive, kao i da njihovi razgovori pripadaju jedino njima - korisnicima. Misija Vibera je zaštita privatnosti podataka korisnika, bez straha za ono što žele da podele - jer se, nakon isporuke, ništa od sadržaja ne zadržava i ne čuva na Viberovim serverima.

    Od ostalih funkcionalnosti: 10% korisnika Vibera u Srbiji kaže da su ljubitelji alata vezanih za uređivanje poruka, brisanje, prevođenje i odgovaranje. Iznenađenje je da se samo 4% korisnika izjasnilo da najviše vole dodatke za dinamičnije razgovore (stikeri, GIF-ovi, crtanje i slično). Redovno poboljšavanje korisničkog iskustva još je jedan prioritet za Viber, a najnovije ažuriranje u dizajnu i interfejsu aplikacije učinilo ga je lakšim i bržim nego ikad.

    Osim toga, 8% korisnika u Srbiji izdvojilo je visok kvalitet poziva u aplikaciji kao najveću prednost Vibera - daleko manje od Bugarskih 18%, ali više od 3% među slovačkim i slovenačkim korisnicima. Kao pozitivan odgovor na takve potrebe dolazi najnovija verzija - Viber 10, koja je donela kristalno jasan kvalitet poziva i dva puta bržu isporuku poruka.

     

    Govoreći o načinima komuniciranja unutar Vibera, jasno je da srpski korisnici ostaju tradicionalisti: 73% svih ispitanika su ljubitelji klasičnih tekstualnih poruka, u odnosu na glasovno ili video ćaskanje. To se podudara s globalnim trendom u poslednjih nekoliko godina - da se korisnici masovno oslanjaju na pisanu, a ne usmenu komunikaciju.

    Nije iznenađenje ni da čak 21% naših ispitanika misli da su stikeri najbolji za komunikaciju, možda zbog emotivne vrednosti koju dodaju razgovorima. Naime, iako često reči ne mogu opisati kako se osećate, stikeri (animirani, statični ili zvučni) ponekad to mogu mnogo lakše. Istovremeno, na globalnom nivou, čak 60% svih korisnika Vibera preferira stikere, a najomiljeniji su lokalizovane verzije, jer bolje prate duh, kulturu i lokalni žargon.

    “Izuzetno cenimo svaku priliku da budemo bliži našim korisnicima. Imamo zvanične lokalne Viber zajednice na devet tržišta u celoj CEE regiji, koje okupljaju ukupno gotovo 4 miliona sledbenika. Na taj način, često dobijamo direktne povratne informacije o našim proizvodima i uslugama, kao i korisničkom iskustvu. Znajući da je privatnost prioritet većine naših korisnika, motivisani smo da izdvojimo značajna sredstva za zaštitu njihovih ličnih podataka. Zahvaljujući naporima koje ulažemo u ovoj oblasti, naši korisnici znaju da su njihove reakcije i mišljenje cenjeni“, komentariše Zarena Kančeva, direktorka marketinga i PR u Rakuten Viberu za centralnu i istočnu Evropu.

    Proverite da li ste u toku sa najnovijim vestima iz Vibera, učestvujte u zanimljivim i zabavnim anketama i uživajte u novim mogućnostima razgovora, 360° zaštiti privatnosti, prateći zvaničnu Viber Srbija zajednicu.

  • Pročitajte i...
    Viber u akciji spasavanja tigrova Viber u akciji spasavanja tigrova

    Svetska Fondacija za prirodu (World Wildlife Fund), neprofitna grupa posvećena spasavanju ugroženih vrsta, udružila se sa jednom od najpopularnijih aplikacija za razmenu poruka na svetu, Viberom, kako bi sakupila novac za zaštitu divljih tigrova.

    Severina---Naxi-media Severina obara rekorde i na Viberu

    Svega mesec dana nakon predstavljanja prvog paketa stikera na Viberu, najpopularnijoj aplikaciji za razmenu poruka u regionu, Severinini stikeri preuzeti su više od 300 000 puta, što je apsolutni rekord ove godine u regionu Centralne i Istočne Evrope.

    Severina---Naxi-media Viber: Severina dobila svoje stikere

    Jedna od najvećih zvezda hrvatske i regionalne muzičke scene, Severina, sinoć je zvanično predstavila javnosti sadržaj svog dugo očekivanog 13-tog albuma „Halo“ u prisustvu saradnika, prijatelja i obožavalaca. Album sadrži 17 pažljivo odabranih pesama, za koje se očekuje da će sa velikim uspehom naslediti hitove sa albuma "Dobrodošao u klub“. Ujedno, Severina je prestavila i saradnju sa kompanijom Rakuten Viber i promovisala sopstveni paket stikera.

    Kako bi Viber koristio junacima svetskih klasika? Kako bi Viber koristio junacima svetskih klasika?

    U poslednje vreme postalo je nemoguće zamisliti svakodnevni život bez prisustva pametnih telefona i Interneta, putem kojih razmenjujemo osećanja kroz redovno ćaskanje – iako su ovi načini komunikacije ušli u naš život tek krajem 20. veka.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: