Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Neki To Vole Vruće - Teska vremena

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Neki To Vole Vruće - Teska vremena
    2. Piloti - Tajna
    3. Azra - Usne vrele višnje
    4. Zana - Mladicu moj
    5. Galija - Skadarska
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Nele Karajlić - Petak - Mojih 50
    2. 16. maj - 1 - Dodir noći
    3. 16. maj - 2 - Dodir noći
    4. 16. maj - 3 - Dodir noći
    5. Nele Karajlić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Rolat od jagoda Rolat od jagoda

    Jagode polako pristižu na domaće pijace. Pravo je vreme da se počastite nekim desertom napravljenim od ovog voća.

    Vitaminska salata Vitaminska salata

    Napravite ukusnu vitaminsku salatu, koja će biti odličan prilog glavnom jelu.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.14 117.96 118.79
    CHF 103.79 104.52 105.25
    USD 104.75 105.49 106.23
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Predstavljen kozmetički brend FARMASI

    FARMASI je kozmetički brend čiji su proizvodi od sada dostupni i u Srbiji, a ovo je njihova aktuelna prolećna kolekcija.




    15-03-2019 | 12:21 | Autor/Izvor: Naxi media-ProPr PR

    Foto: ProPr promo

     

    -Naše proizvode prodaje, pre svega, kvalitet a potom i izuzetno pristupačna cena. Nastojimo kupcima ponuditi najbolji odnos uloženog i dobijenog što je vodeća poslovna filozofija kozmetičke kompanije FARMASI. Više od šest decenija uz pomoć tradicionalne recepture i savremene tehnologije stičemo poverenje korisnika stvarajući proizvode namenjene celoj porodici. Osim toga, FARMASI nudi i poslovnu priliku, šansu da zajedno sa nama, ostvarite zavidnu karijeru i spajajući ugodno sa korisnim doprinesete kućnom budžetu. – istakla je Andrea Marković, managing director za Farmasi Adriatic.

    Prema njenim rečima, koristeći najbolje iz prirode i uz dobar balans pouzdanih i proverenih sastojaka u pet integrisanih fabrika širom sveta, nastala je široka paleta FARMASI dekorativne kozmetike, u kojoj je moguće pronaći sve željene nijanse za dnevni, večernji, poslovni ili svečani look.

    -Pored dekorativne kozmetike naši najtraženiji proizvodi nose oznaku Dr.C.Tuna. Doktor Cevdet Tuna utemeljio je osnovne Farmasi postulate, a poznat je i kao tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Danas brend Farmasi i Dr C. Tuna čine više od 2000 licenciranih proizvoda za negu kose i tela i broje više od 360 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata. Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani, a odnedavno imamo i organski sertifikovanu aloe vera liniju, objasnila je Aleksandra Vižin, direktorka marketinga za Farmasi Adriatic.

    Prepoznat kao brend za celu porodicu FARMASI je kreirao i Mr. Wipes Biohome liniju sredstava za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim.

    Više pojedinosti o brendu prisutnima je prezentovao direktor prodaje Farmasi Srbija, Darko Žabić, a nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da učestvuju u donatorskoj akciji “Jedan paket – jedna sadnica”, gde su u saradnji sa Udruženjem „Šuma peva“ kroz kupovinu Farmasi proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat “Drveće za grad“.

  • Pročitajte i...
    Rijana predstavila liniju bronzera Rijana predstavila liniju bronzera

    Proslavljena pevačica nekoliko godina unazad uspešno posluje i u indrustriji lepote, a svoju kolekciju obogatila je linijom bronzera.

    MAC kozmetika i Aladin M.A.C kozmetika i Aladin

    U susret premijeri filma o najpopularnijem kradljivcu na svetu, MAC je predstavio kozmetičku liniju inspirisanu Aladinom i Džasmin.

    Sephora i sladoled, može li bolje? Sephora i sladoled, može li bolje?

    Muzej sladoleda i brend Sephora ostvarili su saradnju kojoj neće odoleti istinski sladokusci.

    BFFOREO: Inovativna četkica za čišćenje lica BFFOREO: Inovativna četkica za čišćenje lica

    Pred vama je još jedno leto za pamćenje. Toliko sunčanih dana i laganih noći čeka na vaše uspomene. Izlasci, letovanje, festivali… sve to vas dve treba da isplanirate. Njoj ne moraš da šalješ „onaj“ SMS da stižeš za pet minuta, jer obe znate da ćeš kasniti duže i sačekaće sa naručivanjem tvoje omiljene kafe. Ona to zna, kao i svaku tvoju tajnu.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: