Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Željko Samardžić - Ne spominji ljubav

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Samardžić - Ne spominji ljubav
    2. Zabranjeno Pušenje - Zenica blues
    3. Colonia - Njeno ime ne zovi u snu
    4. Kiki Lesendric I Tony Cetinski - Nemirne Noci
    5. Magazin - Ginem
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 19. septembar - 1 - Dodir noći
    2. 19. septembar - 2 - Dodir noći
    3. 19. septembar - 3 - Dodir noći
    4. Vesna Radosavljević - Sreda - Mojih 50
    5. 18. septembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Ukusna Cezar salata Ukusna Cezar salata

    Cezar je omiljena salata mnogih, a možete je napraviti i u domaćoj radinosti vrlo lako.

    Čokoladni mafini sa višnjama Čokoladni mafini sa višnjama

    Ovaj mafin postaće vaša omiljena kombinacija čokolade i višnje.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.38 118.21 119.04
    CHF 103.86 104.59 105.32
    USD 99.60 100.30 101.01
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Play Media Day 03: Više od 500 učesnika

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.




    11-06-2018 | 12:26 | Autor/Izvor: Naxi media-Play team PR-Play Media Day 03

    Foto: Play team PR-Play Media Day 03

     

    Osnivači kreativne agencije SNASK iz Švedske, ekscentrični dvojac Fredrik Öst i Erik Kockum, bili su zvezde stage-a Uran sa svojom originalnom brending filozofijom - Stvorite neprijatelje, pravite prijatelje. Za sebe kažu da su oni heroji koje niko ne želi, ali su svima potrebni, te da smo svi rođeni kreativni i treba takvi da ostanemo, ma šta drugi rekli.

    „Ponašati se odraslo je najdetinjastija stvar koju možete uraditi“, kaže duo koji svoj rad shvata kao igru i zabavu koje nemaju granica.

    Veliku pažnju posetilaca, izazvao je panel “The power of like“, koji je okupio influnsere iz BiH, Srbije, Hrvatske i Crne Gore. Panelom je moderirala blogerka i novinarka iz Beograda Branislava Antović, a učestvovali su Erna Saljević, u online svetu poznatija kao „Diva is Back“ iz Sarajeva, Milan Vučićević koji je na društvenim mrežama već dugi niz godina prisutan pod pseudonimom “Nichim Izazvan” iz Beograda, Nataša Gardašević, koja je u kratkom periodu izgradila svoj brend “Njezvanova”, iz Podgorice, ali i Petra Mamić, popularna “Skitnica” iz Bjelovara. 

    Iako mnoge marketing agencije u BiH još uvijek ne shvataju značaj infulensera, čije globalno tržište vrijedi oko 1,7 milijardi dolara, veliko interesovanje učesnika je pokazalo da ovaj vid brendiranja i oglašavanja dolazi na naše prostore i to na velika vrata. „Internet je rokenrol, a influenseri su nove zvijezde“, komentar je Milana Vučićevića, poznatijeg kao “Nichim Izazvan”, kojeg prati 160 hiljada ljudi na tviteru. Takođe, u okviru panela je naglašeno da jedan uložen dolar u influense marketing, brendovima donosi 6 do 7 dolara profita.

    Panel „Žene na vodećim pozicijama u kreativnoj industriji“, doneo je priče koliko je zaista izazovno preći put do vrha i sa kojim se stereotipima i predrasudama susreću žene u svakodnevnom radu, kojih ima svega 30% na liderskim pozicijama u ovoj industriji. Kreativna direktorica agencije Play Team i direktorica programa Play Media Day Dijana Tepšić, pozvala je u goste pet uspešnih žena, koje su imale viziju i postigle veliki uspeh u regionalnoj kreativnoj industriji: Sara Mekinc - Pristop, Ljubljana, Vesna Vlašić Jusupović - McCann Sarajevo, Sanja Đekić - Mediacom CE, Zagreb, Anita Todorović - Whole In One Communications, Beograd. Tek kada žena postane svesna svoje moći i intuicije koju poseduje moći će savladavati prepreke na putu do uspjeha, uz paralelno kreiranje podržavajućeg okruženja za žene na vodećim pozicijama. „Kreativni posao je poput braka, nekad ste u svađi, a nekad je sve savršeno“, jedan je od komentara učesnica panela.

    Jedno od zanimljivih predavanja bilo je i ono francuskog futuriste, Jean Christophe Bonisa, koji je govorio o viralnoj seriji Black Mirror, budućnosti tehnologije, te moralnim granicama u digitalnoj evoluciji koju proživljavamo. Parižanin koji vodi 17 kompanija, kaže da su Banjalučani izrazito gostoljubivi, te da kreativnost ljudi sa ovih prostora, ne kaska u odnosu na Zapadnu Evropu.

    Sašo Dimitrievski iz slovenačke Pristop grupe je naglasio, koliko je važno ulagati u digitalne medije jednom ključnom rečenicom: „Spot za društvene mreže košta isto kao reklama za TV“, jer ,,Internet nije u oglasima već u sadržaju", zaključio je Borislav Miljanović iz agencije Represent System Beograd. Vrlo jednostavan odgovor na pitanje „Šta je novo u digitalnom marketingu“? dao nam je Ivan Živković, iz beogradske agencije Pioniri: „Sve“! „Digital nam daje mogućnost da vidimo potrošače i da bolje odgovorimo na njihove potrebe“, zaključio je Živković.

    Iva Obrovac iz zagrebačke agencije 404, naučila nas je kako planirati uspješno kombinovanje kanala digitalnih marketing kampanja. “Kada pokrećete kampanju imajte hipohondarski pristup. Dobro uradite istraživanje, jer interni podaci su zlato“, poručila je Iva. Međutim, ukoliko se tokom trajanja digitalne kampanje susretnemo sa kriznim komuniciranjem, Ljubica Soldo iz Degordian agencije nam je ponudila rešenje. Dobro istraživanje, plan komunikacije, sistem praćenja, te edukovana odgovorna osoba su osnovni elementi koji su vam potrebni, kako bi izbegli PR krizu na društvenim mrežama.

    Stres blokira kreativnost i produktivnost, a kako se boriti sa stresnim situacijama otkrile su nam Una Kasagić, Jana Tanasić i Nela Marinković, Masteri psihologije iz StressLess-a, Banjaluka. A da ponekad i neuspeh može biti glavna pokretačka snaga, potvrdila je Laura Kurs iz Estonije, i zaključila: „Ono u čemu ne uspiješ te podigne i pomogne ti još više u stvaranju savršenog brenda“.

    Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor Fabrike iz Sarajeva, prisutnima je otkrio kako je biti dizajner u ova izazovna vremena, te kako razmišljati o vremenu u kojem živimo, istražiti i ispoljiti svoju kreativnost.
    U ovo digitalno doba, nismo zaboravili na tradicionalne medije, poput radija, kojem je kako je zaključeno, internet dao krila. „Radio je kao kameleon, uspeva da se prilagodi svakoj eri i ostaje medij koji se voli“, naglasila je Maja Rakovic, direktorka Naxi grupacije. Radio definitivno mora izaći iz klasičnog studija i približiti se slušaocima, potvrdila nam je Goranka Jednak Maksimović, producentkinja RTV Vojvodina, Novi Sad u svom izlaganju na temu „Radio na asfaltu i travi - Radio prijatelj događaja i festivala”.

    Imajući u vidu da je 2018. godina proglašena godinom blockchaina i da bi trebala donijeti sve više proizvoda temeljenih na blockchain tehnologiji, ali i njenu širu upotrebu u drugim industrijama organizatori su ponudili i veoma zanimljivo predavanje Nikole Jokića osnivača i CTO - Digital Assets Power Play iz Zagreba.

    U skladu sa svjetskim trendovima, program je ponudio i nezaobilaznu temu gaming industrije koja danas ozbiljno parira filmskoj industriji, o kojoj je govorio Stefan Wunderkid Đokić, Co - Founder Kuvo, Banja Luka.
    Poslastica za kraj programa je bio panel “Game of Thrones - medijski fenomen” za sve ljubitelje epske fantazije. O ovom fenomenu diskutovali su: Monika Ponjavić, filmska i TV kritičarka, Branislav Predojević, novinar, Dejan Matijević, psiholog, i Đorđe Mandrapa, arhitekta i ekspert za istorijsku rekonstrukciju.

    “U velikom delu smo u dobu romantizma i tražimo utočiste i grupne ideje, a vežemo se za heroje koji će nešto da promene”, istakli su panelisti i dodali, da nakon velikog uspjeha ovog serijala, mnogobrojne serije takođe pokušavaju da budu šokante i ugledaju se upravo na “Game of Thrones”.

     

  • Pročitajte i...
    Naxi-beograd Kreativne letnje radionice za mlade

    Kulturni programi za omladinu Beograda nastavljaju se i ovog meseca, a akcenat se stavlja na kreativnost, ali i mogućnost da se na interesantan način iskoriste letnji dani u sprskoj prestonici, izjavio je za Beoinfo član Gradskog veća Fadilj Eminović.

    Maja Rakovic na Play Media Day-u Maja Rakovic na Play Media Day-u

    Na regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day, koji se tradicionalno održava u Banjaluci, predavanje je održala predsednica RAB Srbija Maja Rakovic, koja je govorila o snazi radija i o tome koliko je važno modernizovati radio stanice i prilagoditi ih digitalnoj budućnosti.

    Počeo treći Play Media Day u Banjaluci Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.

    Play Media 03: Sjajan spoj edukacije i zabave Play Media 03: Sjajan spoj edukacije i zabave

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 predstavlja preko 30 svetskih regionalnih i domaćih predavača i panelista, koji će činiti program 08. juna u Muzeju savremene umjetnosti RS u Banjaluci. Tri konferencijska prostora, mnoštvo zona za opuštanje i zabavu, preko trideset partnerskih medija iz celog regiona, kao i više od 500 domaćih i regonalnih posetilaca, pretvoriće Banjaluku na jedan dan u kreativni centar regiona.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: