Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Prljavo Kazalište - Ako tražiš nekoga

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Prljavo Kazalište - Ako tražiš nekoga
    2. Toše Proeski - Ubijas me usnama
    3. Vlado Georgiev - Šta bi prijatelji moji
    4. Bijelo dugme - Bitanga I Princeza
    5. MVP - Celu noć i celi dan
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Aleksandra Kovač - Četvrtak - Mojih 50
    2. 19. februar - 1 - Dodir noći
    3. 19. februar - 2 - Dodir noći
    4. 19. februar - 3 - Dodir noći
    5. Aleksandra Kovač - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Juneći gulaš Juneći gulaš

    Ovo jelo poreklom je iz Mađarske, ali se jednako odomaćilo i u srpskoj kuhinji.

    Slatka testenina Slatka testenina

    Desert koji je lako priprema, a koji će vas osvojiti na prvi zalogaj.

  • Frajle koncert
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.57 118.39
    CHF 110.01 110.78 111.56
    USD 108.15 108.91 109.68
  • Povezani članci
  • Panel diskusija u Rimu posvećena Bitefu

    U sredu 13. decembra, u rimskoj Palati Venecija, u okviru dodele evropskih pozorišnih nagrada Pri Europa, održana je panel diskusija posvećena obeležavanju pedeset godina od osnivanja jednog od najznačajnijih evropskih i svetskih pozorišnih festivala – Bitefa.




    14-12-2017 | 13:31 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media


    Događaj je ispraćen sa velikom pažnjom srpskih i međunarodnih medija, pozorišnih profesionalaca iz svih delova sveta, kritičara i umetnika. Na panelu su govorili neki od najznačajnijih teatrologa, kritičara i poznavalaca svetskog pozorišta, dok je moderator bio Filip Vujošević, dramaturg Bitefa.

    Žorž Bani, francuski kritičar i teatrolog rumunskog porekla i predsednik žirija Premija, istakao je značaj Bitefa u kontekstu kontinuiteta koji je uspeo da osigura zahvaljujući, pre svega, radu Jovana Ćirilova, dugogodišnjeg umetničkog direktora Bitefa. Govoreći o Ćirilovu kao selektoru istakao je da je on imao mnogo sluha za savete drugih, da svoj ukus nije stavljao iznad svega, da je stoički podnosio i neuspehe predstava na Bitefu jer mu je interes festivala bio iznad svega: u javnosti je bio napadan zbog navodnih političkih i drugih kompromisa, ali je upravo njegova taktičnost i posvećenost omogućila da uopšte danas budemo na mestu na kome se nalazimo i razgovaramo o Bitefu kao o jednom od najrelevantnijih evropskih pozorišnih festivala.

    Marina Davidova, vodeća ruska pozorišna kritičarka i selektorka nekoliko evropskih festivala, istakla je da je za nju Bitef najznačajniji evropski festival. Po njenim rečima, ako želite da napišete istoriju pozorišta druge polovine 20. veka, zapravo ćete napisati istoriju Bitefa, jer je to jedini festival na kome su istovremeno gostovala sva najznačajnija pozorišna imena sa obe strane blokovske podele iz vremena Hladnog rata.

    Jun-Čeol Kim, doskorašnji umetnički direktor Nacionalnog pozorišta Južne Korejei počasni predsednik Međunarodnog udruženja pozorišnih kritičara, istakao je značaj Bitefa za promovisanja azijskog pozorišta u Evropi, ali i za širenje evropskog savremenog pozorišta u Aziji, ističući primer trupe Rimini Protokol koja je zahvaljujući Bitefu postala poznata u Južnoj Koreji i trenutno tamo višestruko prisutna. Kao najnoviji ambasador Bitefa, koji je festival upoznao 2006. godine, potom bio i u njegovom žiriju 2016. godine, Jun-Čeol Kim govorio je o sposobnosti beogradskog festivala da prepozna najvažnije pozorišne fenomene i da ih kontekstualizuje.

    Nadovezujući se na rečeno, Ivan Medenica, umetnički direktor Bitefa, govorio je o ambicijama festivala da stalno ponovo postavlja pitanje mogućnosti mišljenja o novom u savremenim izvođačkim praksama, značaj teorijske podrške u tom pogledu, kao i potrebe da se fenomen novog (ili radikalnog, subverzivnog...) uvek sagledava u njenom lokalnom kontekstu pre svega: ono što je radikalno u Nemačkoj ne mora da bude i u Kini i obrnuto.

  • Pročitajte i...
    Otvoren Bitef grad u Luci Beograd Otvoren Bitef grad u Luci Beograd

    Od 22. septembra Bitef je svoju lokaciju iz pozorišnih sala izmestio u Luku Beograd, gde će do 26. septembra, publika uživati u predstavama glavnog programa iz šest zemalja Evrope, Afrike i Južne Amerike i raznovrsnim pratećim programima. Otvaranje Bitefovog festivalskog Grada obeležilo je izvođenje performansa-instalacije Nemoralne priče – 1. deo: Kuća majka, koautorke i izvođačice Fie Menar, koja je nakon izvođenja pozdravljena ovacijama.

    novi sad naxi Praško kvadrijenale na 53. Bitef-u: Organizovan prevoz za publiku iz Beograda

    U okviru pratećeg programa, Bitef festival pozivama u Novi Sad, u obilazak performans instalacije OVA ZGRADA GOVORI ISTINU – ovogodišnjeg nagrađenog paviljona Severne Makedonije na Praškom kvadrijenalu scenskog dizajna i scenskog prostora 2019.

    pozoriste-naxi-portal Spektakularni početak Bitefa

    Pedeset treće izdanje pozorišnog festivala Bitef održaće se u Beogradu, u periodu između 17. i 26. septembra. Ove godine, tematski fokus je pozorište koje se bavi raspadom zajednice na svim nivoima (od političke do partnerske) i mogućnošću njene obnove. U glavnom programu festivala, biće izvedeno dvanaest predstava iz devet zemalja Evrope, Afrike i Južne Amerike.

    pozoriste-naxi-portal 53. Bitef: Druga polovina festivala u Luci Beograd

    Bitef se ove godine tradicionalno održava u Beogradu u drugoj polovini septembra. Ovoga puta, po 53. put, festival će trajati od 17. do 26. septembra. Publika će imati priliku da vidi dvanaest ostvarenja iz devet zemalja: Srbije, Hrvatske, Slovenije, Belgije, Švajcarske, Francuske, Nemačke, Brazila i Nigerije. Festival se održava pod sloganom Počnimo ljubav iz početka, po čuvenoj pesmi u izvođenju Beti Đorđević.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: