Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Tony Cetinski - Zbogom Odlazim

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tony Cetinski - Zbogom Odlazim
    2. Zana - Jabuke i vino
    3. Željko Joksimović - Devojka
    4. Vlado i Rodja - Draga
    5. Bijelo dugme - Te noci kad umrem
  • Beograd Uzivo
  • Revita
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Tony Cetinski - Petak - Mojih 50
    2. 13. jun - 1 - Dodir noći
    3. 13. jun - 2 - Dodir noći
    4. 13. jun - 3 - Dodir noći
    5. Tony Cetinski - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaće šnenokle Domaće šnenokle

    Odlično rešenje ukoliko želite da preskočite kakao i čokoladu.

    Morska salata Morska salata

    Toplo vreme je uveliko tu, pa zašto ne biste sebe počastili jednim morskim specijalitetom?

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.15 117.98 118.81
    CHF 104.48 105.22 105.95
    USD 103.91 104.64 105.37
  • Povezani članci
  • Ovog marta publiku očekuju interesantna gostovanja

    Tokom marta Bitef teatar ugostiće Novosadsko pozorište Ujvideki sinhaz (9.3.), Sarajevski ratni teatar – SARTR (17.3.) i Mestno gledališče ljubljansko (19.3.).




    02-03-2016 | 14:33 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Predstava Novosadskog pozorišta/Ujvideki sinhaz "Piaf marche" omaž je čuvenoj Francuskinji koji će podsetiti na buran život i tragičnu sudbinu ove muzičke heroine. Njen život bio je pun borbe i preispitivanja. Prikazujući vreme u kojem su umetnici morali da prođu veliki put do priznanja, “Piaf marche” progovoriće o ekstremnoj ličnosti osobe čije pesme i danas imaju veliki muzički uticaj i čine značajan deo sveukupnog opusa francuskih šansona.

    Koreni francuske šansone mogu se naći u poeziji Bodlera, Verlena i Remboa, koji su svoju poeziju bazirali na ritmici reči i kratkim melodičnim formama. Ovi muzičari „bez gitare“, kroz poeziju i muziku, osmislili su tu simbiozu, taj umetnički izraz. U njihovim delima šansona se pojavljuje kao materijal kojem ritam, zvuk reči i muzika daju estetiku poezije.

    Sarajevski ratni teatar SARTR 17. marta izvešće predstavu "Brašno u venama" Možda ova priča počinje od Davida, najmlađeg od likova, rođenog u Americi, koji svojim roditeljima, stricu, baki i dedi, ali i svima nama, postavlja ključno pitanje: who are you? Ko ste vi? I što ja imam sa svima vama i s tim što sam dobio kao životni teret lutrijom rođenja? To me je nateralo da se bavim različitim generacijama, unutar moje porodice takođe, njihovim nadanjima, uspesima i porazima.


    Slovenačko pozorište predstaviće crnu komediju "Parče plastike" u režiji Primoža Ekarta. Ovo je najnoviji komad uglednog i mladog nemačkog autora Marijusa fon Mejenburga (Marius von Mayenburg). To je duhovit, ali i podsmešljiv dramski portret dela evropske populacije, koji se (za razliku od drugih stanovnika starog kontinenta) valja u malograđanskom izobilju, a istovremeno ima sve manje empatije za sve što je autentično. spontano, etičko, saosećajno, a pre svega logično.

    Majenburg raskraja život bivše umetnice Ulrike čija opsesivna neuroza pretvara stan u laboratorijski dezinfikovan "refugium" - kako ga opisuje muž Mihael, lekar internista, koga muče simptomi širokog psiho-somatskog spektra od nesanice do glutenske i laktozne netolerancije koje su najverovatnije posledica stresa na radnom mestu, ali i kod kuće. U tom sterilnom utočištu živi i, više ili manje, sam sebi prepušteni sin Vinsent, još jedan iz Majenburgove serije „zanemarene dece“ koji nije tako auto-destruktivan kako smo kod Majenburga navikli. On neće da bude momak, hoće da bude devojka, što su očigledno zapazili njegovi školski drugovi koji ga posle nastave maltretiraju, dok njegovi roditelji to i ne slute. Vinsentu priskače u pomoć Jesika koja nije samo zamena za Vinsentove večito odsutne roditelje, koji se prilikom razgovora s njim služe frazama iz priručnika o seksualnom vaspitanju. Kućna je pomoćnica i postaje neka vrsta katalizatora za ispovesti, ona podstiče i samorefleksije svakog člana porodice. Maloreka Jesika koja pasivno podnosi uvrede i pristaje na sve što od nje traže poslodavci, sluša žalopojke i jadikovanja bračnih drugova koji više nemaju sluha jedan za drugog. Uvek je pasivna i profesionalno korektna. Ćuti, retko se kratkim rečenicama oglasi, u događanja se ne meša aktivno, a pri nesporazumima predstavlja neku vrstu katarze za članove porodice. Uprkos uvredama ne pruža otpor, ništa i nikoga ne odbija.

  • Pročitajte i...
    maske-naxi Dve belgijske predstave na 53. Bitef-u

    Predstojeći, 53. Bitef biće tematski posvećen problemu sveopšteg raspada društva i zajednice, ali i mogućnostima njihove obnove, a umetničkom linijom pokušaće da izbriše granice scene i gledališta, odnosno izvođača i publike. Obe linije 53. Bitefa manifestuju dve belgijske predstave - Orest u Mosulu NT Genta, u režiji Mila Raua, i Pozvani koreografa Sepa Bajensa, najavio je na I Bitefovoj centralnoj konferenciji u Briselu umetnički direktor Bitefa Ivan Medenica.

    pozoriste-naxi-portal Predstava Antigona otvara 28. BELEF

    Otvaranje ovogodišnjeg 28. Beogradskog letnjeg festival BELEF-a, obeležiće pozorišni spektakl predstava Antigona - 2000 godina kasnije, 21. juna, Hangar luke Beograd, u izvođenju pozorišta Ulysses.

    koncerti-i-festivali-Šekspir-festival-od-25-do-30.-juna Šekspir festival okuplja doajene jugoslovenskog glumišta

    Doajeni srpskog i glumišta bivše Jugoslavije u premijeri tok šoua Moj Šekspir, zatim bajkovita Bura maestralne Irine Bruk, Bogojavljenska noć sa jednim od najpopularnijih britanskih glumaca i muzičara Džordž Megvajerom, Ričard III u režiji Aleksandra Popovskog i premijera filma Sve je istina kultnog reditelja Keneta Brane...

    pozoriste-naxi-portal Torbičin Tartif na Bitefu

    Pedeset treće izdanje Bitefa, jednog od najznačajnijih evropskih pozorišnih festivala, i ove godine će se tradicionalno održati u drugoj polovini septembra. Iz umetničkog tima festivala stižu informacije o tome kako se vodilo računa o posebnoj zastupljenosti domaćeg pozorišta na ovogodišnjem Bitefu. Prezentacija domaćeg pozorišta će se realizovati tako da njegova vidljivost bude najveća moguća, sa posebnim akcentom na komunikaciju sa gostima festivala, stranim kuratorima i kritičarima.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: