Slušate: Dodir noći

Pesma: Saša Kovačević - Kako posle nas

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Saša Kovačević - Kako posle nas
    2. Jelena Tomašević - Kosava
    3. Tutti Frutti Band - Ti me izludjuješ
    4. Željko Samardžić - Oci Tvoje
    5. Kemal i Oliver - Nije htjela
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Nevena Božović - Petak - Mojih 50
    2. 27. februar - 1 - Dodir noći
    3. 27. februar - 2 - Dodir noći
    4. 27. februar - 3 - Dodir noći
    5. Nevena Božović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Musli sa voćem Musli sa voćem

    Musli za zdrav početak dana.

    Nugat sufle Nugat sufle

    Ukusan desert koji se lako priprema, a koji je odličan izbor za istinske ljubitelje čokolade.

  • Frajle koncert
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.72 117.54 118.36
    CHF 109.62 110.40 111.17
    USD 106.02 106.77 107.51
  • Povezani članci
  • Ovog marta publiku očekuju interesantna gostovanja

    Tokom marta Bitef teatar ugostiće Novosadsko pozorište Ujvideki sinhaz (9.3.), Sarajevski ratni teatar – SARTR (17.3.) i Mestno gledališče ljubljansko (19.3.).




    02-03-2016 | 14:33 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Predstava Novosadskog pozorišta/Ujvideki sinhaz "Piaf marche" omaž je čuvenoj Francuskinji koji će podsetiti na buran život i tragičnu sudbinu ove muzičke heroine. Njen život bio je pun borbe i preispitivanja. Prikazujući vreme u kojem su umetnici morali da prođu veliki put do priznanja, “Piaf marche” progovoriće o ekstremnoj ličnosti osobe čije pesme i danas imaju veliki muzički uticaj i čine značajan deo sveukupnog opusa francuskih šansona.

    Koreni francuske šansone mogu se naći u poeziji Bodlera, Verlena i Remboa, koji su svoju poeziju bazirali na ritmici reči i kratkim melodičnim formama. Ovi muzičari „bez gitare“, kroz poeziju i muziku, osmislili su tu simbiozu, taj umetnički izraz. U njihovim delima šansona se pojavljuje kao materijal kojem ritam, zvuk reči i muzika daju estetiku poezije.

    Sarajevski ratni teatar SARTR 17. marta izvešće predstavu "Brašno u venama" Možda ova priča počinje od Davida, najmlađeg od likova, rođenog u Americi, koji svojim roditeljima, stricu, baki i dedi, ali i svima nama, postavlja ključno pitanje: who are you? Ko ste vi? I što ja imam sa svima vama i s tim što sam dobio kao životni teret lutrijom rođenja? To me je nateralo da se bavim različitim generacijama, unutar moje porodice takođe, njihovim nadanjima, uspesima i porazima.


    Slovenačko pozorište predstaviće crnu komediju "Parče plastike" u režiji Primoža Ekarta. Ovo je najnoviji komad uglednog i mladog nemačkog autora Marijusa fon Mejenburga (Marius von Mayenburg). To je duhovit, ali i podsmešljiv dramski portret dela evropske populacije, koji se (za razliku od drugih stanovnika starog kontinenta) valja u malograđanskom izobilju, a istovremeno ima sve manje empatije za sve što je autentično. spontano, etičko, saosećajno, a pre svega logično.

    Majenburg raskraja život bivše umetnice Ulrike čija opsesivna neuroza pretvara stan u laboratorijski dezinfikovan "refugium" - kako ga opisuje muž Mihael, lekar internista, koga muče simptomi širokog psiho-somatskog spektra od nesanice do glutenske i laktozne netolerancije koje su najverovatnije posledica stresa na radnom mestu, ali i kod kuće. U tom sterilnom utočištu živi i, više ili manje, sam sebi prepušteni sin Vinsent, još jedan iz Majenburgove serije „zanemarene dece“ koji nije tako auto-destruktivan kako smo kod Majenburga navikli. On neće da bude momak, hoće da bude devojka, što su očigledno zapazili njegovi školski drugovi koji ga posle nastave maltretiraju, dok njegovi roditelji to i ne slute. Vinsentu priskače u pomoć Jesika koja nije samo zamena za Vinsentove večito odsutne roditelje, koji se prilikom razgovora s njim služe frazama iz priručnika o seksualnom vaspitanju. Kućna je pomoćnica i postaje neka vrsta katalizatora za ispovesti, ona podstiče i samorefleksije svakog člana porodice. Maloreka Jesika koja pasivno podnosi uvrede i pristaje na sve što od nje traže poslodavci, sluša žalopojke i jadikovanja bračnih drugova koji više nemaju sluha jedan za drugog. Uvek je pasivna i profesionalno korektna. Ćuti, retko se kratkim rečenicama oglasi, u događanja se ne meša aktivno, a pri nesporazumima predstavlja neku vrstu katarze za članove porodice. Uprkos uvredama ne pruža otpor, ništa i nikoga ne odbija.

  • Pročitajte i...
    Film Otac večeras otvara 48. FEST Večeras svečano otvaranje 48. FEST-a

    48. Međunarodni filmski festival - FEST počinje večeras. Svečano otvaranje biće održano u Sava centru u 19h, kada će Miri Banjac biti uručena nagrada Beogradski pobednik za izuzetan doprinos filmskoj umetnosti. Nakon ceremonije otvaranja, koju će voditi glumci Jelena Gavrilović i Igor Đorđević, festival će zvanično započeti projekcijom filma Otac Srdana Golubovića. Otac nam stiže samo nedelju dana nakon svetske premijere u Berlinu, gde je film odlično prihvaćen od strane kritike i publike. Glavne uloge tumače Goran Bogdan, Nada Šargin i Boris Isaković.

    Film Otac Film Otac otvara 48. FEST

    Nakon premijernog prikazivanja na ovogodišnjem, 70. Međunarodnom filmskom festivalu u Berlinu u okviru programske selekcije Panorama, film Otac reditelja i koscenariste Srdana Golubovića otvoriće večeras, 48. FEST. Tim povodom, juče je održana konferencija za novinare, na kojoj su o filmu govorili Srdan Golubović, glumci Goran Bogdan, Nada Šargin, Milica Janevski, Vahid Džanković i Aleksandar Ilić, direktor fotografije.

    Istinita priča o Kelijevoj bandi premijerno na FEST-u Istinita priča o Kelijevoj bandi premijerno na FEST-u

    Novi film australijskog režisera Džastina Kurcela Istinita priča o Kelijevoj bandi posle premijere na Festu, gde će 7. marta biti prikazan u Sava centru i 8. marta u bioskopu Cineplexx Ušče, stiže 12. marta na redovan repertoar domaćih bioskopa.

    pozoriste-naxi-portal Premijera opere Manon Lesko

    Treća koprodukcija privatnog i državnog teatra, i jedina dva operska teatra u Beogradu, Opere i teatra Madlenianum i Narodnog pozorišta u Beogradu, nakon uspešnih koprodukcija opere Don Đovani i baleta Hazarski rečnik – lovci na snove, pred publiku donosi veliko opersko delo italijanskog kompozitora Đakoma Pučinija – operu Manon Lesko. Ovo je drugi naslov iz bogatog Pučinijevog opusa koji se pojavljuje na sceni Madlenianuma – svojevremeno je igrana i veoma uspešna produkcija opere Madam Baterflaj, a Manon Lesko stoji rame uz rame s njom, ali i sa drugim Pučinijevim delima kao što su Boemi i Toska. Premijera u Narodnom pozorište u Beogradu je 26. februara, a u Operi i teatru Madlenianum 29. februara, obe počinju u 19.30 časova.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: