Slušate: Muzički mix

Pesma: Petar Grašo - Vera od suvog zlata

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Petar Grašo - Vera od suvog zlata
    2. Djordje Balašević - Otilia (Lakonoga)
    3. Zdravko Čolić - Sinoć nisi bila tu
    4. Flamingosi - Ljubav
    5. Josipa Lisac - Danas sam luda
  • Beograd Uzivo
  • Odeon travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Vesna Čipčić - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 16. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 16. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 16. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Žera - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Mafini sa višnjama Mafini sa višnjama

    Neodoljivi mafini za celu porodicu.

    Meksička salata Meksička salata

    Povrtna salata koja će zadovoljiti ljubitelje pikantnijih ukusa.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.98 117.80 118.62
    CHF 107.58 108.34 109.10
    USD 105.51 106.25 106.99
  • Povezani članci
  • Ovog marta publiku očekuju interesantna gostovanja

    Tokom marta Bitef teatar ugostiće Novosadsko pozorište Ujvideki sinhaz (9.3.), Sarajevski ratni teatar – SARTR (17.3.) i Mestno gledališče ljubljansko (19.3.).




    02-03-2016 | 14:33 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Predstava Novosadskog pozorišta/Ujvideki sinhaz "Piaf marche" omaž je čuvenoj Francuskinji koji će podsetiti na buran život i tragičnu sudbinu ove muzičke heroine. Njen život bio je pun borbe i preispitivanja. Prikazujući vreme u kojem su umetnici morali da prođu veliki put do priznanja, “Piaf marche” progovoriće o ekstremnoj ličnosti osobe čije pesme i danas imaju veliki muzički uticaj i čine značajan deo sveukupnog opusa francuskih šansona.

    Koreni francuske šansone mogu se naći u poeziji Bodlera, Verlena i Remboa, koji su svoju poeziju bazirali na ritmici reči i kratkim melodičnim formama. Ovi muzičari „bez gitare“, kroz poeziju i muziku, osmislili su tu simbiozu, taj umetnički izraz. U njihovim delima šansona se pojavljuje kao materijal kojem ritam, zvuk reči i muzika daju estetiku poezije.

    Sarajevski ratni teatar SARTR 17. marta izvešće predstavu "Brašno u venama" Možda ova priča počinje od Davida, najmlađeg od likova, rođenog u Americi, koji svojim roditeljima, stricu, baki i dedi, ali i svima nama, postavlja ključno pitanje: who are you? Ko ste vi? I što ja imam sa svima vama i s tim što sam dobio kao životni teret lutrijom rođenja? To me je nateralo da se bavim različitim generacijama, unutar moje porodice takođe, njihovim nadanjima, uspesima i porazima.


    Slovenačko pozorište predstaviće crnu komediju "Parče plastike" u režiji Primoža Ekarta. Ovo je najnoviji komad uglednog i mladog nemačkog autora Marijusa fon Mejenburga (Marius von Mayenburg). To je duhovit, ali i podsmešljiv dramski portret dela evropske populacije, koji se (za razliku od drugih stanovnika starog kontinenta) valja u malograđanskom izobilju, a istovremeno ima sve manje empatije za sve što je autentično. spontano, etičko, saosećajno, a pre svega logično.

    Majenburg raskraja život bivše umetnice Ulrike čija opsesivna neuroza pretvara stan u laboratorijski dezinfikovan "refugium" - kako ga opisuje muž Mihael, lekar internista, koga muče simptomi širokog psiho-somatskog spektra od nesanice do glutenske i laktozne netolerancije koje su najverovatnije posledica stresa na radnom mestu, ali i kod kuće. U tom sterilnom utočištu živi i, više ili manje, sam sebi prepušteni sin Vinsent, još jedan iz Majenburgove serije „zanemarene dece“ koji nije tako auto-destruktivan kako smo kod Majenburga navikli. On neće da bude momak, hoće da bude devojka, što su očigledno zapazili njegovi školski drugovi koji ga posle nastave maltretiraju, dok njegovi roditelji to i ne slute. Vinsentu priskače u pomoć Jesika koja nije samo zamena za Vinsentove večito odsutne roditelje, koji se prilikom razgovora s njim služe frazama iz priručnika o seksualnom vaspitanju. Kućna je pomoćnica i postaje neka vrsta katalizatora za ispovesti, ona podstiče i samorefleksije svakog člana porodice. Maloreka Jesika koja pasivno podnosi uvrede i pristaje na sve što od nje traže poslodavci, sluša žalopojke i jadikovanja bračnih drugova koji više nemaju sluha jedan za drugog. Uvek je pasivna i profesionalno korektna. Ćuti, retko se kratkim rečenicama oglasi, u događanja se ne meša aktivno, a pri nesporazumima predstavlja neku vrstu katarze za članove porodice. Uprkos uvredama ne pruža otpor, ništa i nikoga ne odbija.

  • Pročitajte i...
    bioskop naxi „Angry Birds Film 2“ sutra premijerno u Beogradu

    Premijera dugoočekivanog animiranog hita ,,Angry Birds Film 2“ zakazana je za subotu 17. avgust sa početkom u 18 časova u bioskopu Cineplexx 4D Delta City. Publiku će nakon prikazivanja filma pozdraviti glumci, muzičari i influenseri koji su dali glasove ljutim pticama i prasićima. Nakon beogradske premijere, uslediće specijalne projekcije u brojnim bioskopima, a na redovnom repertoaru svih bioskopa u Srbiji naći će se od 22. avgusta.

    pozoriste-naxi-portal 53. Bitef: Druga polovina festivala u Luci Beograd

    Bitef se ove godine tradicionalno održava u Beogradu u drugoj polovini septembra. Ovoga puta, po 53. put, festival će trajati od 17. do 26. septembra. Publika će imati priliku da vidi dvanaest ostvarenja iz devet zemalja: Srbije, Hrvatske, Slovenije, Belgije, Švajcarske, Francuske, Nemačke, Brazila i Nigerije. Festival se održava pod sloganom Počnimo ljubav iz početka, po čuvenoj pesmi u izvođenju Beti Đorđević.

    Tarantinov film okupio ljubitelje sedme umetnosti Tarantinov film okupio ljubitelje sedme umetnosti

    Premijera filma Bilo jednom u Holivudu, reditelja Kventina Tarantina, održana je sinoć u prepunoj sali bioskopa Cineplexx UŠĆE Shopping Center u Beogradu. Leonardo Dikaprio, Bred Pit i Margo Robi u devetom Tarantinovom filmu na velikom platnu dočarali su na neverovatan način gledaocima seriju događaja iz 1969. godine.

    pozoriste-naxi-portal Plesno pozorište na 53. Bitef-u

    Pedeset treće izdanje Bitef festivala održaće se od 17. do 26. septembra u Beogradu. Umetnički fokus festivala je na imerzivnim predstavama, odnosno, na onim pozorišnim formama u kojima se briše jasna granica između izvođača i publike. Ovaj fenomen u savremenom pozorištu će se tretirati kroz dramske, ali i predstave fizičkog teatra, pa će i ovoga puta u programu festivala biti zastupljeno i plesno pozorište. Očekuje se da posebnu pažnju publike izazovu predstave koreografa iz Brazila i Nigerije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: