Slušate: Muzički mix

Pesma: Parni Valjak - Uhvati Ritam

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Parni Valjak - Uhvati Ritam
    2. Massimo i Neno - Zar vise nema nas
    3. Leb i Sol - Čuvam noć od budnih
    4. Zdravko Čolić - Negdje Na Dnu Srca
    5. Prljavo Kazalište - Sve je lako kad si mlad
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žarko Kovačević - Petak - Mojih 50
    2. 2. april - 1 - Dodir noći
    3. 2. april - 2 - Dodir noći
    4. 2. april - 3 - Dodir noći
    5. Žarko Kovačević - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Šnenokle Šnenokle

    Napravite domaće šnenokle i obezbedite slatki zalogaj za celu porodicu.

    Domaća krompir čorba Domaća krompir čorba

    Okrepite organizam domaćom čorbom od krompira.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 110.39 111.17 111.95
    USD 107.59 108.34 109.10
  • Povezani članci
  • Mou novitet u ponudi Fashion&Friends

    Londonski brend obuće MOU novitet je u ponudi jedne od najvećih regionalnih retail kompanija, Fashion Company. Liniju ženske obuće MOU za sezonu jesen/zima 2015. možete kupiti u multibrand concept store-u FASHION&FRIENDS u Beogradu.




    04-09-2015 | 11:57 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Fashion Company


    Kultna londonska modna etiketa Mou nudi originalnu, ručno rađenu obućuod premium prirodnih vlakana. Toplu, izdržljivu i senzualno mekuMou obuću vole fanovi željni povratka prirodi i eklektičanog modnog stila. Za Mou, etička i eko-frendli proizvodnja je prioritet.


    (Foto:Fashion Company promo)

    Inovacije u dizajnu u kombinaciji sa tradicionalnim tehnikama izrade, istakli su prirodnu lepotu kože u kolekciji. Stilovi se stvaraju uzimajući u obzir udobnost i dugotrajnost đonova ali i šivenje.


    (Foto:Fashion Company promo)

    Osnivač MOU-a, Šhelley Tichborne iz londonskog Portobello Roada, 2002. godine jestvorila brend iz želje da napravi originalnu, luksuznu obuću kao protivotrov pritiscima modernog gradskog života.


    (Foto:Fashion Company promo)

    Modele su prepoznali lokalni stilisti, zahvaljujući kojima je popularnost brenda rasla meteorskom brzinom. Dobro poznata konforna čizma omiljena je obuća zvezda poput holivudskih plavuša Gvinet Paltrou i Kameron Diaz. Mou čizme imaju jedinstven robustan izgled sa izrazitim maverick šmekom.


    (Foto:Fashion Company promo)

    Kolekcija jesen/zima 2015. brenda MOU stigla je u prodavnicu Fashion&Friends u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city.

  • Pročitajte i...
    RESERVED: Moderna romantika za proleće 2020. RESERVED: Moderna romantika za proleće 2020.

    Prvi modni komadi RESERVED za proleće 2020. dokazuju da je manje više. Jednostavan stil gde je osnova kolekcije izrađena od nekoliko elemenata i samo nužnih dodataka. Bez dodatnih slojeva ili ukrasa. U središtu pažnje su boja, šljokičasti rez i kvalitetni materijali s ciljem da se istakne karakter. Sve veći broj eko struktura. Funkcionalizam i udobnost čvrsto su ukorenjeni u prolećne trendove 2020. i osnovni su atributi najnovije RESERVED kolekcije. Dobra odeća je kao druga koža. Ovo je recept za stil koji će brend promovisati ovog proleća.

    Grace: Zauvek svoja Grace: Zauvek svoja

    Velike žene kroz istoriju su veza koja najbolje opisuje GRACE stil i osnovnu ideju novog modnog brenda. Spoj jake i uspešne žene, koja se dokazuje samostalno, na kraju sretne svog princa i tako dokaže da se bajke ostvaruju, ali zauvek ostaje svoja. Besprekornog stila ali i izuzetne širine shvatanja života i uloge u njemu, Grace Kelly je inspiracija brenda.

    Porsche x BOSS kolekcija Pogledajte kako izgleda Porsche x BOSS modna kolekcija

    Kampanja #PorschekBOSS predstavlja saradnju pomenutih brendova, a ko bi bolje mogao da iznese promo kampanju do bivšeg vozača Formule 1, koji je ujedno i ambasador oba brenda.

    Mango kampanja za jesen/zimu 2019. prikazuje intimnu stranu zajedničkih trenutaka Mango kampanja za jesen/zimu 2019. prikazuje intimnu stranu zajedničkih trenutaka

    Španski brend MANGO predstavio je novu kampanju za jesen/zimu 2019. naziva "Zajednički trenuci". Iza atraktivnih fotografija i video materijala stoji čuveni britanski fotograf Glen Luchford, koji je tokom tridesetogodišnje karijere postao jedno od najvećih imena modne fotografije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: