Moda i umetnost: Zašto nije bilo velikih žena umetnika?

Ovo pitanje postavlja dizajnerka modne kuće Dior, Marija Gracija Kjuri u novoj kampanji za Proleće-Leto 2018.

17-01-2018

|

10:23

|

Autor / Izvor: Naxi media


Vodeće lice kampanje je model Saša Pivovarova, koja je usled svog umetničkog obrazovanja i odabrana da otvori reviju nove kolekcije na Nedelji mode u Parizu. Sada je Pivovarova i centralna figura promo kampanje nove kolekcije.

- Igrala sam se olovkama, dok su se druge devojke igrale lutkama" - rekla je ona u intervjuu za Teen Vogue, u kome je govorila o svojoj strasti prema umetnosti, ali i samoizražavanju kojem je bila sklona još od dana kada je bila devojčica. Sada, kroz ovu kampanje podmiruje svoje dve ljubavi i ističe se kao model i umetnica.


Kolekcija odiše modelima koji pored toga što slave žensku lepotu, ističu i udobnost. 




Pored toga, Dior kolekcija za Proleće/leto 2018 je svojevrsni omaž Niki de San Fal, francuskoj umetnici, skulptorki, slikarki i režiserki koja je se dobrim delom u svojoj karijeri bavila pitanjem uloge žene.