Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Bijelo dugme - Napile se ulice

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Bijelo dugme - Napile se ulice
    2. Toše Proeski - Ako me pogledaš u oči
    3. Goran Karan - Kada zaspu andjeli
    4. Zdravko Čolić - Produži dalje
    5. Frajle - Menjam Dane
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 9. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 9. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 9. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Sara Milutinović - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 6. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.73 117.55 118.38
    CHF 106.75 107.50 108.25
    USD 105.48 106.22 106.96
  • Povezani članci
  • Liu Jo plažni program za sezonu leto 2019

    Momenat kojem se svaka dama raduje jeste onaj kada prestaju svakodnevne brige i počinje sezona sunčanja u njenom novom, savršenom kupaćem kostimu. Ništa nije toliko opuštajuće kao odabir bikinija svetlih i jarkih boja, koje su idealan match vašem raspoloženju. Novi Liu Jo plažni program za sezonu proleće/leto 2019 nudi upravo takve modele, u kojima možete započeti vaše putovanje u svet mora, sunčanja i bezbrižnih misli.




    30-05-2019 | 12:27 | Autor/Izvor: Naxi media-Fashion Company

    Foto: Fashion Company- Liu Jo promo

     

    Inspirisana talasima, plovidbom na otvorenom moru, plažom i bazenom, kolekcija ističe tri trenda, koje naziva: Tropicana & White lace, Floral Bloom i Surf Rider. Reč je o aktuelnim, globalnim trendovima koji predstavljaju oličenje mode i savremenog uticaja. Obogaćena čipkom, nova kolekcija kupaćih kostima odiše zavodljivim, romantičnim stilom, dok joj kul, urbani look pružaju crno-beli detalji, grafika i cvetni dezen.


    Ključnu ulogu u isticanju ovih modela igraju jarke, vibrantne i energične boje, poput različitih nijansi pink, žute i plave. Boje su dodatno naglašene cvetnim dezenom, koji pruža lep kontrast beloj pozadini. U kombinaciji sa ovim bojama, crna i bela koriste se za postizanje sporty-chic izgleda.

    Ponuda kupaćih kostima je široka, te se mogu odabrati nežniji modeli, kao i oni urbani, ukrašeni cirkonima, nitnama i zipovima. Spoj ovih detalja i modernih plažnih aksesoara daje zaokružen, savremeni look koji ne može proći neprimećeno.


    Kolekcija je upotpunjena laganim letnjim haljinama, trendi topovima, torbama za plažu, japankama i ostalim aksesoarima, koji se odlično kombinuju uz bilo koji kupaći kostim. Materijali korišćeni u izradi ovih modela su izuzetno prijatni, a upotrebljena je viskoza, žersej, teksas i pletivo visokog kvaliteta. Dizajn torbi prati aktuelne trendove i obogaćen je istim printovima i grafikom koji se koriste u celoj kolekciji. Pored nezaobilaznih peškira, u ponudi su i japanke ukrašene raznovrsnim motivima, poput platforme, cirkona i perlica.

    Odabrane modele možete kupiti u prodavnici LIU JO u Beogradu – Knez Mihailova 33, kao i multibrand radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.

  • Pročitajte i...
    Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji Fashion company prikazao nove kolekcije na večeri Američke mode u Srbiji

    U okviru tradicionalnog modnog događaja Belgrade Fashion Nights, koji je održan 14. septembra u Rezidenciji ambasadora Sjedinjenih Američkih Država, Fashion company je predstavio nove kolekcije nekih od najznačajnijih američkih modnih brendova.

     Mediteranski vajb nove GUESS kampanje Mediteranski vajb nove GUESS kampanje

    Ove jeseni GUESS sa ponosom predstavlja italijanskog modela Stefana Sala, uz lepoticu iz Moskve Iuliiu Vasilevu i prelepu Emily Deyt-Aysage iz Londona, koji zajedno krase novu GUESS kampanju, snimnjenu na ostrvu Kapri, koja svojom tematikom ostavlja bez daha.

    LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama LIU JO #glamourizing u Fashion Company prodavnicama

    Treće poglavlje govori o moći putovanja koje je oličenje Liu Jo identiteta i evolucije brenda. Reč je #Glamourizing konceptu koji je Liu Jo odabrao za početak nove priče i stvaranje novog imidža za sezonu jesen/zima 2019.

    Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70% Fashion Company: Sezonsko sniženje do 70%

    Leto i godišnji odmori su uzeli maha, ali i dalje ima dovoljno dobrih razloga da nađete malo vremena i odete u šoping.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: