Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Haustor - Uzalud pitaš

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Haustor - Uzalud pitaš
    2. Željko Vasić - Ti I Ja
    3. Sergej Ćetković - Dva minuta
    4. Bijelo dugme - Ako možeš zaboravi
    5. Dejan Cukić - Kao Ti
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 13. novembar - 1 - Dodir noći
    2. 13. novembar - 2 - Dodir noći
    3. 13. novembar - 3 - Dodir noći
    4. Sanja Doležal - Sreda - Mojih 50
    5. 12. novembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Karađorđeva šnicla Karađorđeva šnicla

    Ručak za prave gurmane.

    Čokoladni trouglići Čokoladni trouglići

    Recept koji će oduševiti sve ljubitelje čokoladnih poslastica.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.52 118.34
    CHF 107.17 107.92 108.68
    USD 106.11 106.86 107.61
  • Povezani članci
  • Lidl otvara prodavnice 11. oktobra: Šta sve očekuje potrošače?

    Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 8h u 12 gradova širom zemlje. Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji. Otvaranje završenih prodavnica u drugim gradovima će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima, s obzirom na to da Lidl Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže. Danas, 9. oktobra, dva dana uoči svečanog otvaranja Lidl je organizovao prezentaciju za predstavnike medija koji su imali priliku da prvi saznaju kako izgleda prodajni objekat popularnog trgovinskog lanca koji se dugo očekuje u Srbiji.




    09-10-2018 | 14:53 | Autor/Izvor: Naxi media-www.lidl.rs

    Foto: Naxi media, Željka Dimić



    „Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija.“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.



    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)

    Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.



    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla - pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini. U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača - projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

    Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1500 zaposlenih.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    Lidl poseduje mesaru, pijacu, pekaru, ribarnicu, cvećaru,
    a kako je objašnjeno posebna pažnja se poklanja garanciji svežine i regularnosti proizvoda, što predstaljva najjaču sponu između "Lidl"-a i zadovoljnih potrošača.

    - Svežina je za nas imperativ i to je ono što nas izdvaja od drugih. Bilo da je reč o sveže pakovanom mesu, pecivu koje se peče u svakoj prodavnici nekoliko puta dnevno, voću i povrću sa najvišim standardima kvaliteta, svežoj ribi ili cveću – kod nas je sve to na jednom mestu. - poručuju iz Lidl-a.

    U Lidl-ovom prodajnom asortimanu većinu proizvoda čine Lidlovi brendovi, koji obuhvataju različite vrste proizvoda: mlečne proizvode, pivo, kafe, slatkiše, delikates, kozmetiku, kućnu hemiju, hranu za kućne ljubimce...

    Predstavnici kompanije ističu da u svakodnevnom poslovanju nastoje da preuzmu ekonomsku, društvenu i ekološku odgovornost.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    U Srbiji, Lidl je gradio standardizovane prodavnice, prema novom Lidlovom konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled.
    Ovaj tip prodavnica odgovara glavnim poslovnim ciljevima Lidla: pružiti svojim potrošačima najbolje iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti društveno-odgovorna kompanija.

    Lidl želi da kupcima širom Srbije ponudi najbolji odnos cene i kvaliteta, pa će, u skladu sa strategijom nastaviti sa širenjem mreže u narednom periodu.



    Lokacije prodajnih objakata u Beogradu i Srbiji: 


    Beograd:

    ​Bratstva i jedinstva 2d
    Vojislava Ilića 143
    Zemunska 4
    Kneza Višeslava 61v
    Save Maškovića 4
    Bor - Zeleni bulevar 26a

    Zrenjanin - Pere Dobrinovića 37
    Kragujevac - Save Kovačevića 50b
    Leskovac - Kralja Petra I 24
    Niš - Vizantijski bulevar 47
    Novi Sad - Bulevar Vojvode Stepe 2
    Smederevo - Hajduk Stankova 2
    Sombor - Josifa Pančića 6
    Subotica - Pala Papa 1
    Užice - Norveških interniraca 1b
    Šabac - Vojvode Janka Stojičevića 1

    Planirano je otvaranje još prodajnih objekata: Beograd – Ada, Vršac, Inđija, Jagodina, Kikinda, Kruševac, Pančevo

  • Pročitajte i...
    BIG Fashion Outlet Inđija BIG Fashion Outlet Inđija: Veliki popusti ovog vikenda

    Fashion Park Outlet postaje BIG Fashion Outlet Inđija i tim povodom ovog vikenda, od 25-27.oktobra pripremio je specijalne popuste – čak dodatnih 20% popusta na već snižene outlet cene.

    Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave Shopping Night u Delta City-ju okupio ljubitelje kupovine i zabave

    U petak, 4. oktobra u Delta City-ju održan je još jedan uspešan Shopping Night, a posetioci su, kao i mnogo puta do sada, imali priliku da uživaju u kupovini i sjajnom zabavno-muzičkom programu.

    Sezonsko sniženje do 50%  Sezonsko sniženje do 50%

    Započnite letnji šoping na vreme i među prvima odaberite top artikle sezone po specijalnim cenama u Fashion Company radnjama.

    Kako do zdravog životnog okruženja? VELUX: Kako do zdravog životnog okruženja?

    Decenijama unazad ljudi se sele iz ruralnih krajeva i sve je veći broj stanovništva koji živi u gradskim sredinama. Ovo je veliki izazov za infrastrukturu i iznalaženje novih rešenja za izgradnju funkcionalnih, udobnih, a prevashodno energetski efikasnih domova. Samo u Evropi zgrade koriste preko 40% energije i emituju 37% ugljen dioksida što negativno utiče na zdravstveno stanje ljudi. Ako istraživanja i statistike pokazuju da previše vremena provodimo u zatvorenom prostoru i da treba unaprediti prostor u kome živimo, šta možemo učiniti da osiguramo zdravo životno i radno okruženje?

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: