
Gorenje i Hisense zajedno na IFA sajmu
Kompanija Gorenje, na IFA Sajmu u Berlinu, od 6. do 11. septembra, pod sloganom Zvanični partner budućnosti, prvi put zajedno sa svojim strateškim partnerom, kompanijom Hisense, izlaže svoja inovativna rešenja u službi fleksibilnosti, jednostavnosti i zdravog života.
12-09-2019
|13:19
|Autor / Izvor: Naxi media-Gorenje PR

Kao kombinaciju napredne tehnologije i minimalističkog dizajna u službi jednostavnog života, Gorenje će predstaviti novu Simplicity kolekciju kućnih aparata. Filozofija kolekcije je upravo jednostavnost - manje razmišljanja, manje dugmića, manje kliktanja, manje drame i odluka, ali više vremena za bitne stvari u životu.
Mesto “Zvaničnog partnera budućnosti”, na IFA sajmu, ali i u svakom domu, Gorenje je obezbedilo i svojom ConnectLife platformom. Zahvaljujući inovativnim digitalnim rešenjima, ova platforma nudi kompatibilnost i povezanost svih brendova iz grupacije Hisense, koji “pamte” načine upotrebe uređaja i aplikacija i savršeno se uklapaju u vaš stil života.
(Foto: Gorenje PR)
Svaka inovacija kompanije Gorenje u prethodnih 70 godina se u potpunosti prilagođava svakodnevnim potrebama i navikama čoveka i inspirisana je trenucima u kojim nam je umesto složenosti i drame potrebna isključivo - jednostavnost.