Dubioza Kolektiv predstavio svoje stikere
Nakon nedavnog izlaska pesme Treba mi zraka, nedovršene pesme Dina Dvornika, Dubioza Kolektiv predstavio je strateško međunarodno partnerstvo s Viberom i interesante stikere sa motivima grupe.
26-10-2017
|13:03
|Autor / Izvor: Naxi media
Viber i Dubioza prepoznali su priliku da ponude nešto više, pa je tako nastalo partnerstvo, a Dubioza je prvi muzički brend u regionu koji nudi integrisano iskustvo korištenja Vibera sa svojim prijateljima.
Saradnja Vibera i Dubioze donosi 16 animiranih stikera koji su dostupni u celom svetu, a kampanja osim u regionu, kreće istovremeno i u Francuskoj, Italiji, Grčkoj, Mađarskoj, kao i u ostatku Evrope.
Stikere, koji postaju sve korišteniji način komunikacije na Viberu, dizajnirao je član Dubioze, Vedran Mujagić, i potpuno su personalizovani, animirani i što je najbitnije - besplatni!
- Kad smo mi bili deca, skupljali smo i razmenjivali klikere, a današnja omladina razmenjuje isključivo stikere. Zato smo zadali zadatak Vedranu, koji je u Dubioza kolektivu zadužen za dizajn, da nacrta dubiozne Viber stikere, pa da i mi imamo digitalnog konja za trku - , izjavili su članovi Dubioze povodom Viber partnerstva i stikera.
Osim stikera i javnog naloga, Dubioza će prvi put u regiji predstaviti Viber bot putem kojeg će svi pratioci Dubioze na Viberu moći da učestvuju u nagradnim igrama.
Zanimljivo je takođe da će pratioci Dubiozinog naloga na Viberu imati priliku da putem javnog četa budu u stalnom kontaktu sa bendom.