Slušate: Mojih 50

Pesma: Sergej Ćetković - Pogledi u tami

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Sergej Ćetković - Pogledi u tami
    2. Oliver Mandić - Smejem Se A Plakao Bih
    3. Oktobar 1864 - Crni ples
    4. Poslednja igra leptira - Decko 'ajde Oladi
    5. Toše Proeski - Sve je ovo premalo za kraj
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 17. maj - 1 - Dodir noći
    2. 17. maj - 2 - Dodir noći
    3. 17. maj - 3 - Dodir noći
    4. Nele Karajlić - Petak - Mojih 50
    5. 16. maj - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Piletina u kari sosu Piletina u kari sosu

    Piletina u kombinaciji sa ovim začinom daće neodoljiv obrok.

    Rolat od jagoda Rolat od jagoda

    Jagode polako pristižu na domaće pijace. Pravo je vreme da se počastite nekim desertom napravljenim od ovog voća.

  • Odeon
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.11 117.94 118.76
    CHF 103.76 104.49 105.22
    USD 105.01 105.75 106.49
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Dodeljena Superbrands priznanja

    Sinoć je održana Svečana dodela Superbrands priznanja u hotelu Metropol Palace. Na svečanosti je prisustvovao veliki broj predstavnika kompanija, učesnika projekta i gostiju, kao i predstavnika medija. Tom prilikom, Naxi radiju je dodeljena zahvalnica za izuzetnu podršku i saradnju kao sponzoru na projektu Superbrands Srbija 2017-2018. godine. U ime Naxi radija zahvalnicu je primila direktorka programa Milica Kovačević.




    20-06-2018 | 13:04 | Autor/Izvor: Naxi media-Superbrands PR

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    U 35 kategorija status Superbrands je osvojilo 236 kompanija, a kompanije sa najvećim brojem glasova po kategoriji primile su priznanje na Svečanoj dodeli nagrada. Dodeljena su priznanja i za broj jedan domaću kompaniju sa najvećim brojem glasova i za broj jedan inostranu kompaniju sa najvećim brojem glasova.


    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)

    Nakon tri uspešna projekta 2007, 2013. i 2016. godine, Superbrands Srbija 2017/18. je po četvrti put dao mogućnost srpskim i inostranim brendovima i kompanijama, istaknutim projektima i organizacijama u Srbiji da još jednom potvrde uspešnost u svojim oblastima i da potvrde ukazano poverenje od strane potrošača i korisnika usluga i šire javnosti.

    Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova i organizuje se u 88 zemalja širom sveta. Dobijanjem statusa Superbrands Srbija 2017/8, kompanije i dobitnici ovog prestižnog priznanja iz Srbije pridružuju se jednoj velikoj globalnoj Superbrands porodici. (www.superbrands.com)
    U okviru projekta Superbrands pripremljeno je luksuzno izdanje knjige u kojem su Superbrendovi imali mogućnost da dodatno promovišu svoje usluge, proizvode i poslovne poduhvate. Knjiga prezentuje istoriju, razvoj i dostignuća nekih od najjačih brendova u Srbiji, predstavljajući njihove izvanredne rezultate.

    Cilj Superbrands Srbije 2017-2018. je da se strogom procedurom izaberu najuspešnije kompanije, organizacije i institucije - superbrendovi na području Srbije u proceduri izbora koja je sprovedena u dve faze.

    Procedura izbora. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od šesnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 2600 kompanija, podeljenih u 35 kategorija u zavisnosti od sektora poslovanja. U drugoj fazi, odabrane Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku  od 1.000 ispitanika - predstavnika punoletne populacije Srbije. Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.

    Tako je dobijeno pet do sedam najboljih brendova iz svake kategorije koji čine selekciju Superbrendova Srbije za 2017/8. Na ovaj način je 236 kompanija dobile status Suprebrenda Srbije za 2017-2018. godinu.



    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)

    Pored organizatora TGI Group International, realizaciju projekta podržali su prijatelji projekta: Prva Televizija i O2 Televizija, Play radio i Naxi radio, Attica Media SRB, Magazin Biznis i Ekonometar i poslovni portal eKapija.com kao medijska podrška; kompanija Ninamedia Research koja je sprovela anketu ispitivanja javnog mnjenja u Srbiji, Alma Quattro u outdoor kampanji projekta, kao i Specijalna bolnica IOANNA MediGroup.

    O organizatoru:
    Simeon G. Tsomokos SA iz Grčke osnovao je afilijaciju u Beogradu, TGI Group International 2000. godine, koji pruža usluge korporativnih komunikacija na srpskom tržištu. U bliskoj saradnji sa matičnom atinskom kompanijom, TGI Group International nudi domaćim i međunarodnim klijentima kvalitetne usluge u oblasti komunikacija, radi lakšeg ostvarenja
    njihovih poslovnih ciljeva. TGI Group International je postao važan poslovni partner kako za međunarodne kompanije koje žele da uspostave ili konsoliduju svoje prisustvo u Srbiji tako i za lokalne kompanije koje žele da se prošire i postanu konkurentne na regionalnom i međunarodnom tržištu. Za više informacija posetite sajt www.tsomokos.rs

    Dodatne informacije dostupne na: www.superbrands.rs

  • Pročitajte i...
    Budi i ti među VIP gostima na dodeli Naxi zvezde Budi i ti među VIP gostima na dodeli Naxi zvezde

    VIP karte za dodelu Naxi zvezde 4. juna u Pozoristu na Terazijama mogu biti tvoje!

    Shopping night: Kupovina i sjajna zabava u Delta City-ju Shopping night: Kupovina i sjajna zabava u Delta City-ju

    U petak, 10. maja održan je još jedan uspešan Shopping night, a Naxi radio i Delta City pobrinuli su se da posetioci manifestacije uživaju u sjajnom spoju šopinga i zabave.

    Zijo Valentino u Mojih 50 Zijo Valentino u Mojih 50

    Od ponedeljka,6 maja gost emisije Mojih 50 na Naxi radiju je Zijo Valentino.

    Naxi Zvezda 2019: Najznačajnija nagrada za domaću muzičku scenu Naxi Zvezda 2019: Najznačajnija nagrada za domaću muzičku scenu

    Uskoro počinje glasanje za Naxi Zvezdu 2019! Od ove godine, Naxi Zvezda se dodeljuje u čak šest kategorija, a novina je i nagrada Zvezda za sva vremena.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: