Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Hari Mata Hari - Strah me da te volim

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Hari Mata Hari - Strah me da te volim
    2. Zana - Majstor za poljupce
    3. Aleksandra Radović - Još danas
    4. Crvena jabuka - Tvoga srca vrata
    5. Dino Dvornik - Zasto pravis slona od mene
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 14. novembar - 1 - Dodir noći
    2. 14. novembar - 2 - Dodir noći
    3. 14. novembar - 3 - Dodir noći
    4. Sanja Doležal - Četvrtak - Mojih 50
    5. 13. novembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Karađorđeva šnicla Karađorđeva šnicla

    Ručak za prave gurmane.

    Čokoladni trouglići Čokoladni trouglići

    Recept koji će oduševiti sve ljubitelje čokoladnih poslastica.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.66 117.48 118.31
    CHF 106.96 107.71 108.47
    USD 105.83 106.58 107.33
  • Povezani članci
  • Back To School: UŠĆE Shopping Center popusti i sadržaji za školarce

    Novi školski ciklus donosi nove uzbudljive avanture, novu dozu nepoznatog i nove prilike za usavršavanje. UŠĆE Shopping Center uoči istog donosi i brojne inovativne sadržaje, ali i naravno najbolje školske popuste u gradu.




    21-08-2019 | 09:40 | Autor/Izvor: Naxi media-Ušće Shopping Center PR

    Foto: Ušće Shopping Center promo

     

    U duhu radovanja novoj školskoj godini, u Ušću, u periodu od 25. do 31. avgusta, će biti organizovan jubilarni 50. Međunarodni susret dece Evrope „RADOST EVROPE“ u saradnji sa Dečjim kulturnim centrom Beograd i Gradskom upravom grada Beograda. Okupljajući više stotina vršnjaka iz cele Evrope u Beogradu, u UŠĆE SC donosimo najlepšu muziku, umetnost i običaje naše zemlje i promovišemo ideju prijateljstva, tolerancije i uspešne komunikacije. Između ostalog, organizovaćemo nastup Hora i Baletskog studia Dečjeg kulturnog centra Beograd uz specijalne goste – Minju Subotu i Leontinu. Organizovaćemo i zanimljive likovne radionice, plesne animacije, nastupe mađioničara, sportske aktivnosti i druge programe.

    Ali, to nije sve! Tokom septembra nastavljamo da razmišljamo u pravcu novih ideja koje će inspirisati osnovce i po privi put za njih organizujemo „start up challenge“.

    U periodu u od 22. do 29. septembra 2019. godine u centru će biti organizovan projekat „STARTAP KIDZ CHALLENGE powered by UŠĆE“, koji podstiče preduzetnički duh i inovacije među osnovcima uzrasta od 9 do 13 godina. Kroz igru i druženje izazivamo decu da izađu iz zone komfora, pokažu inicijativu, budu inovativni i steknu novo iskustvo. I sve to kroz rešavanje biznis zadataka uz iskusne mentore koji će decu sprovoditi kroz ceo stvaralački proces kreiranja jednog startapa – od ideje, dizajna prototipa, osmišljavanja promocije do prodaje.

    Pored navedenih sadržaja, UŠĆE povodom početka škole donosi i sjajne promotivne akcije:

    Bebakids – 20% na kolekciju Jesen/Zima 2019. u periodu od 29. avgusta do 1. septembra
    Beosport – 20% popusta na rančeve i patike iz nove kolekcije Jesen/Zima 2019. u periodu od 20. avgusta do 3. septembra
    Extreme Intimo – 20% na dečju i bebi artikle iz nove kolekcije JZ 2019-2020. u periodu od 22. avgusta do 5. septembra
    Lilly Drogerie – 30% na brendove Velnea Kids i Velna Young u periodu od 30. avgusta do 1. septembra
    Converse – za kupovinu jednog para patika osigurava se popust od 50% na kupovinu ranca. Akcija važi u periodu od 30. avgusta do 1. septembra
    Home Plus – 30% popusta na ceo asortiman. Do 60% popusta na pojedine artikle. Kampanja traje do 15. septembra.
    Galaxy Code – za kupovinu bilo koja 2 (dva) artikla na poklon se dobijaju slušalice (šifra H2, H61, H33 ili H355) za 1,00 dinar (akcijom nisu obuhvaćene memorijske kartice). Akcija traje do kraja avgusta.

    Mi Store – 20% popusta za grupu proizvoda: Redmi Note 7 3/32GB, Redmi GO, Redmi 6A, Redmi 6, Redmi Note 6 Pro 3/32 i 4/64, Pametni miš, Casual torbica, 3250mAh Power Bank, Automatski kišobran, Termos. Akcija traje do sredine septembra.
    Tudors – kupovinom tri artikla, ostvaruje se: 10% popusta na prvi, 20% na drugi i 30% na treći artikal. Akcija traje do kraja avgusta.
    Cineplexx – super snižena cena karte u iznosu od 300 dinara za sve filmove

    Under Armour – uz svaki kupljeni ranac ostvaruje se 30% popusta na iznos celokupnog računa u periodu od 19. avgusta do 15. septembra
    Vulkan Knjižare – 20% popusta na školski asortiman. Popust se ne sabira sa članskim popustom i ne odnosi se na akcijske i već snižene cene. Akcija važi u periodu od 28. avgusta do 8. septembra.
    Nike – stikeri za decu, uz određenu kupovinu

    dm – promotivne akcije do kraja avgusta :

    35% na svu RIMMEL šminku
    Do -34% na određenu Flormar šminku
    Do -20% na određene dečije parfeme
    Do -30% na EVELINE određene proizvode za negu lica
    25% na Balea Q10 proizvode za negu lica
    Do -40% na određene Colgate proizvode
    Do -30% na određene NIVEA proizvode za negu i čišćenje lica
    Loreal PARIS – uz kupovinu PARADISE maskare+LES MACARONS ruža ostvaruje se -30%

    Com Trade – promotivne akcije do 8. septembra ili do isteka zaliha:

    uz kupovinu ASUS laptop0a X543UA-DM1760 dobija se ranac na poklon
    Računari Powered By Asus na popustu 20%
    Poklon ranac uz sve modele Acer laptopova
    Velika akcijska sniženja Huawei i Samsung mobilnih telefona
    Uz kupovinu mobilnog telefona Nokia 3.1plus na poklon se dobija Fit Pro UP ID115 fitness narukvica

  • Pročitajte i...
    2 je uvek bolje u Rajićeva šoping centru 2 je uvek bolje u Rajićeva šoping centru

    Nakon proslave 2. rođendana i brojnih iznenađenja, Rajićeva šoping centar pripremila je nagradnu igru za svoje kupce naziva 2 je uvek bolje, koja će trajati od 19. oktobra do 17. novembra 2019. godine.

    XXIV Dečiji sajam u oktobru XXIV Dečiji sajam u oktobru

    XXIV Dečiji sajam održaće se od 11 – 13. oktobra 2019. godine na Beogradskom sajmu.

    Rajićeva slavi 2. rođendan Rajićeva slavi 2. rođendan

    Rajićeva Shopping Center proslavlja ovog meseca svoj drugi rođendan. U tom cilju, poziva posetioce da im se pridruže u slavlju i da zajedno uživaju u brojim iznenađenjima koja su spremili.

    Mango kampanja za jesen/zimu 2019. prikazuje intimnu stranu zajedničkih trenutaka Mango kampanja za jesen/zimu 2019. prikazuje intimnu stranu zajedničkih trenutaka

    Španski brend MANGO predstavio je novu kampanju za jesen/zimu 2019. naziva "Zajednički trenuci". Iza atraktivnih fotografija i video materijala stoji čuveni britanski fotograf Glen Luchford, koji je tokom tridesetogodišnje karijere postao jedno od najvećih imena modne fotografije.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: