Slušate: Noć uz Naxi

Pesma: Hari Mata Hari - Ne zaboravi

Noć uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Hari Mata Hari - Ne zaboravi
    2. Hari Mata Hari - Volio bih da, te ne volim
    3. Toše Proeski - Soba za tugu
    4. Toše Proeski - Čija si
    5. Kiki Lesendric I Piloti - Jos Jedna Pijana Noc
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Igor Todorović - Petak - Mojih 50
    2. 25. februar - 1 - Dodir noći
    3. 25. februar - 2 - Dodir noći
    4. 25. februar - 3 - Dodir noći
    5. Igor Todorović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Brze kuglice od suvog voća Brze kuglice od suvog voća

    Ukusne kugloce koje se pripremaju bez pečenja.

    Pašteta od bele ribe Pašteta od bele ribe

    Napravite domaću riblju paštetu.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kuća
    Dubinsko čišćenje doma Dubinsko čišćenje doma

    Iako svakodnevno, jednom nedeljno ili u zavisnosti od potreba pribegavamo čišćenju doma, postoje neki elementi čišćenja koje nije potrebno raditi tokom kraćih vremenskih perioda, ali je svakako nužno makar jednom ili dva puta godišnje.

    Vaša deca će biti oduševljena: Napravite sami Vaša deca će biti oduševljena: Napravite sami

    Igra je od neizmernog značaja za pravilan razvoj deteta. Iako igračke uglavnom kupujemo, uvek se možemo oprobati u pravljenju kućica, raketa koje će učiniti da deca izmaštaju neke druge svetove i prepuste se igri unutar njihovih soba.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.75 117.58 118.40
    CHF 106.03 106.78 107.53
    USD 96.05 96.73 97.41
  • Povezani članci
  • Vitki i tokom zime: Izbegnite zamke debljanja

    Zima je godišnji period kada se manje krećemo, jedemo kaloričniju hranu i više praznujemo. Evo šta su najčešći uzročnici povećanja telesne težine tokom zime. Na vreme se pripremite i budite vitki ove zime.




    06-12-2016 | 14:08 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-Ulzanna


    Učestale prehlade - Kad se osećate loše, manje su šanse za odlazak u teretanu ili na sat vremena pilatesa. Postoji još nešto - "Ad34", virus sličan onom koji izaziva prehladu, dijareju i konjunktivitis, može povećati i procenat masnih naslaga u telu. Stručnjaci nisu sigurni zašto "Ad34" tako deluje na naš organizam i pokušavaju doći do leka protiv njega. U međuvremenu, perite redovno ruke kako bi ste spriečili dolazak virusa do vašeg organizma.

    Stres - Još se oporavljate od dugova na kreditnim karticama, a praznici nisu ni počeli? Računi koji ne prestaju da stižu, previše posla, rastrzanost između poslovnih i privatnih obaveza? Sve ovo utiče na stvaranje visokog nivoa hormona stresa, kortizola.  Stimulacijom tog hormona raste apetit - gladniji ste i vaše telo umnožava masti. Oni koji su podložni tome da kada su pod stresom jedu više nego obično, neka povedu računa o tome šta jedu. 


    Tople prostorije - Naše telo sagoreva više kalorija zimi jer mu treba više energije da se ugreje. Ali kada boravimo u toplom domu, u toplom autu i u toploj kancelariji, izbegavamo hladan vazduh koji pomaže sagorevanje kalorija. Zato, ne izbegavajte boravak na otvoreno, naravno u granicama koje ne štete vašem zdravlju.  

    Uteha u hrani - Telu je tokom zime potrebno više energije, jer se telo greje dok radi probava. Možete slobodno uživati u maminoj kuhinji i bez ekstra kalorija. Preskočite ugljene hidrate sa stola i radije se ugrejte sa tanjirom supe ili šoljicom vruće čokolade sa obranim mlekom.


    Kraći dani - Zimi dobijamo mnogo manje sunčeve svetlosti što utiče na aktivnost serotonina u mozgu, koji nas inače čini srećnima i zadovoljnima. Pojačajte proteine u doručku i ručku -  u večeru uključite i ugljene hidrate koji će pojačati proizvodnju serotonina u mozgu.

  • Pročitajte i...
    Počela je zima! Počela je zima!

    Danas, 21. decembra u 11 časova dočekali smo početak zime, a promenu godišnjeg doba prati još jedan interesantan položaj planeta.

    Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima Vežbe istežanja za otpuštanje tenzije u mišićima

    Vežbe istežanja možete svakodnevno primenjivati, nezavisno od posla kojim se bavite, naravno, ukoliko vam zdravstveno stanje to dozvoljava.

    Izbegnite prejedanje Izbegnite prejedanje

    Hladno vreme, kao i sveukupno stanje u svetu povodom pandemije, uslovili su da se manje krećemo, te većinu poslovnih obaveza obavljamo kod kuće.

    Ojačajte imuni sistem hranom Ojačajte imuni sistem hranom

    Jesen nam pored postojeće pandemije virusa COVID 19, donosi još mnoge izazove za naš organizam, pa se prevencija tokom prelaznog perioda godišnjih doba ogleda u jačanju imunog sistema. Jedan od adekvatnih načina da ojačate organizam jeste da unosite hranu koja je, između ostalog, bogata vitaminima C, D, E, A...

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: