Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Piloti - Zaboravljeni

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Piloti - Zaboravljeni
    2. Marina Perazić - Kolačići
    3. Idoli - Ona To Zna
    4. Severina - Grad bez ljudi
    5. Zdravko Čolić - Zagrli me
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Ivana Dudić - Četvrtak - Mojih 50
    2. 4. decembar - 1 - Dodir noći
    3. 4. decembar - 2 - Dodir noći
    4. 4. decembar - 3 - Dodir noći
    5. Ivana Dudić - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kesten pire sa šlagom Kesten pire sa šlagom

    Jedan od slatkiša bez kojih jesen nije ista.

    Zapečeni slatki krompir sa tikvicama Zapečeni slatki krompir sa tikvicama

    Slatki krompir pripremljen na ovakav način, osvojiće vas na prvi zalogaj.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.71 117.53 118.35
    CHF 106.58 107.33 108.08
    USD 105.29 106.03 106.78
  • Povezani članci
  • Zategnite noge i zadnjicu vežbajući 10 minuta dnevno

    Ukoliko do sada niste počeli da vežbate kako biste ponosno ponele svoj ovogodišnji bikini, krajnje je vreme da počnete. Vežbajte svakodnevno 10 minuta, a razultati do leta će biti više nego vidljivi.




    31-05-2016 | 14:12 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-suravid

     

    Pomoću ovih vežbi zategnućete butine i zadnjicu, te povećati tonus mišića i oblikovati muskulaturu. Butine i zadnjica ubrajaju se među "najkritičnije" regije ženskog tela, jer se višak kilograma upravo tu gomila, i te mišiće je najteže dovesti do stanja zategnutosti. Naredne vežbe možete raditi i kod kuće, a kako biste zaštitili kolena, postavite neku strunjaču ili prostirku.

    Vežbe ponavljajte ovim redosledom, ali tempom koji vama odgovara. Ukoliko dugo niste vežbali, krenite postepeno kako biste izbegli upalu mišića.

    Ukoliko pored vežbanja, pijete više vode i redukujete ishranu, možete pročistiti organizam i umanjiti celulit. Naravno, ako imate hronične bolove, ili povrede nekih delova tela, pre izvođenja vežbi posavetujte se sa lekarom.

  • Pročitajte i...
     Pulseboost: Patika za urbane trkače Pulseboost: Patika za urbane trkače

    Početak novembra i sve niže temperature ne treba da budu razlog da ljubitelji trčanja prestanu sa ovom aktivnošću dok ponovo ne otopli. Iako je napolju sve hladnije, a padavine su sve češće, uz adekvatnu opremu i dobar plan treninga i u ovim danima svako može odraditi trening bez problema.

    Ada Mall sportska jesen Ada Mall sportska jesen

    Budi aktivan i tokom jeseni, savladaj nove veštine, oprobaj se u penjanju Ada Mall šoping centar postaće ovih dana pravi sportski poligon. Od četvrtka, 3. oktobra, pa sve do nedelje, 6. oktobra, od 12h do 20h, u ovom centru će biti postavljena veštačka stena za penjanje, uz poligon za savladavanje prepreka.

    Sportske igre mladih u Novom Sadu Sportske igre mladih u Novom Sadu

    Stranice najlepše i najrazigranije sportske bajke 15. maja su nastavile da se ispisuju u Novom Sadu, gde su, u prisustvu velikog broja zvanica iz Srbije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, svečano otvorene Sporske igre mladih za ceo region. Polaganjem zakletve prijateljstva i paljenjem baklje prijateljstva, iz Novog Sada – evropske prestonice mladih za 2019. godinu – poslata je poruka mira, prijateljstva, tolerancije i zajedništva i zvanično je označen početak još jedne sjajne SIM sezone (23. po redu u Hrvatskoj, 9. u Bosni i Hercegovini i šeste u Srbiji).

    Nina Seničar: Uz boks do top forme Nina Seničar: Uz boks do top forme

    Boks je u ekspanziji širom naše zemlje, kao sport koji pomaže pravilan razvoj mišića, ali ujedno omogućava visok nivo kardio i aerobnog treninga. Veliki broj različitih elemenata treninga, poput udaranja u vreću ili "shadow" boksa, vežbačima nudi priliku da se oslobode stresa i pomeraju sopstvene granice. Pritom, u zavisnosti od težine, ovakvim treningom u trajanju od 30 minuta može da se potroši 100 do 300 kalorija, pa i više.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: