Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Goran Karan - Ne salji ladje

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Goran Karan - Ne salji ladje
    2. Severina - Alcatraz
    3. Zdravko Čolić - Šta mi radiš
    4. Riblja čorba - Ja je gledam kako spava
    5. Tony Cetinski - Od Milion Zena
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Nebojsa Milovanovic - Ponedeljak - Mojih 50
    2. 19. jul - 1 - Dodir noći
    3. 19. jul - 2 - Dodir noći
    4. 19. jul - 3 - Dodir noći
    5. Srđan Čolić - Petak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Rižoto sa povrćem Rižoto sa povrćem

    Lagani obrok koji se brzo priprema i hranljiv je.

    Mus od bele čokolade i malina Mus od bele čokolade i malina

    Ukusan desert koji se lako priprema.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.94 117.76 118.59
    CHF 106.14 106.89 107.64
    USD 104.47 105.20 105.94
  • Povezani članci
  • Zategnite noge i zadnjicu vežbajući 10 minuta dnevno

    Ukoliko do sada niste počeli da vežbate kako biste ponosno ponele svoj ovogodišnji bikini, krajnje je vreme da počnete. Vežbajte svakodnevno 10 minuta, a razultati do leta će biti više nego vidljivi.




    31-05-2016 | 14:12 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-suravid

     

    Pomoću ovih vežbi zategnućete butine i zadnjicu, te povećati tonus mišića i oblikovati muskulaturu. Butine i zadnjica ubrajaju se među "najkritičnije" regije ženskog tela, jer se višak kilograma upravo tu gomila, i te mišiće je najteže dovesti do stanja zategnutosti. Naredne vežbe možete raditi i kod kuće, a kako biste zaštitili kolena, postavite neku strunjaču ili prostirku.

    Vežbe ponavljajte ovim redosledom, ali tempom koji vama odgovara. Ukoliko dugo niste vežbali, krenite postepeno kako biste izbegli upalu mišića.

    Ukoliko pored vežbanja, pijete više vode i redukujete ishranu, možete pročistiti organizam i umanjiti celulit. Naravno, ako imate hronične bolove, ili povrede nekih delova tela, pre izvođenja vežbi posavetujte se sa lekarom.

  • Pročitajte i...
    Sportske igre mladih u Novom Sadu Sportske igre mladih u Novom Sadu

    Stranice najlepše i najrazigranije sportske bajke 15. maja su nastavile da se ispisuju u Novom Sadu, gde su, u prisustvu velikog broja zvanica iz Srbije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, svečano otvorene Sporske igre mladih za ceo region. Polaganjem zakletve prijateljstva i paljenjem baklje prijateljstva, iz Novog Sada – evropske prestonice mladih za 2019. godinu – poslata je poruka mira, prijateljstva, tolerancije i zajedništva i zvanično je označen početak još jedne sjajne SIM sezone (23. po redu u Hrvatskoj, 9. u Bosni i Hercegovini i šeste u Srbiji).

    Nina Seničar: Uz boks do top forme Nina Seničar: Uz boks do top forme

    Boks je u ekspanziji širom naše zemlje, kao sport koji pomaže pravilan razvoj mišića, ali ujedno omogućava visok nivo kardio i aerobnog treninga. Veliki broj različitih elemenata treninga, poput udaranja u vreću ili "shadow" boksa, vežbačima nudi priliku da se oslobode stresa i pomeraju sopstvene granice. Pritom, u zavisnosti od težine, ovakvim treningom u trajanju od 30 minuta može da se potroši 100 do 300 kalorija, pa i više.

    zdravlje-naxi-vezbanje 4 minuta za dobru formu

    Odlazak u teretanu može biti pravi izazov usled prebukiranog rasporeda ili hladnog vremena. Ali, lepa vest je da i u toplini vašeg doma možete stvoriti rutinu koja će obezbediti da ostanete u formi. I za to će vam biti potrebno svega 4 minuta dnevno.

    5 minuta na dan izdvojte za sebe 5 minuta na dan izdvojte za sebe

    Ukoliko nemate vremena, volje i niste u zavidnoj kondiciji evo načina kako da ojačate i zategnete telo.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: