Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Plavi orkestar - Ako su to samo bile laži

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Plavi orkestar - Ako su to samo bile laži
    2. Srdjan Jul - Koketa
    3. Massimo Savic - Iz Jednog Pogleda
    4. Alisa - U senci divljeg kestena
    5. Moby Dick - Ulica i broj
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 10. decembar - 1 - Dodir noći
    2. 10. decembar - 2 - Dodir noći
    3. 10. decembar - 3 - Dodir noći
    4. Sara Milutinović - Utorak - Mojih 50
    5. 9. decembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Pizza rolat Pizza rolat

    Ukusan rolat koji će voleti cela porodica.

    Nugat mafini Nugat mafini

    Ukusni mafini koji se lako pripremaju, a predstavljaju sjajan slatki zalogaj.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.69 117.51 118.33
    CHF 106.81 107.56 108.32
    USD 105.23 105.97 106.71
  • Povezani članci
  • Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.




    02-09-2019 | 10:11 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- CreativePhotoTeam.com

     

    Ne čekajte posebne prilike da biste započeli promene - Nekada je dovoljno početi od manjih stvari - u koje vreme ustajete, da li dan započinjete kafom, čajem ili ceđenim sokom...u koje vreme odlazite u krevet...Važno je da date sebi vremena da tu promenu prihvatite na duže staze. Ne posmatrajte kao na nešto što morate usvojiti "odmah i sada". Dajte vremena sebi is vom organizmu da se privikne na promene i usvoji ih n način koji će biti dugoročniji.

    Promenite ishranu - Potrudite se a u vašu ishranu uvedete što više svežeg voća, povrća koji će učiniti da pročistite organizam od toksina, samim tim osećate se lagodnije. Pokušajte da izbacite brzu hranu bar u nekoj meri. Vaš organzam će vam biti zahvalan, a i vi ćete se osećati daleko lepše. Zdrava ishrana utiče ne samo na celokupno zdravlje, već i na vaš izgled. Unošenjem hrane bogatom kompleksom vitamina B, uočićete značajne promene u vašoj koži, kosi i noktima.

    Vežbajte - Ovo pravilo je nebrojeno puta ponovljeno, ali je istinito. Čoveku je potreban barem minimalan fizički napor tokom dana, kako bi održao telo u formi i učinio ga vitalnim. To ne mora da podrzumeva iscrpne treninge u teretani, dovoljna je šetnja. Iskoristite leto kako biste što više plivali ili se okušajte u pilatesu, jogi...U zavisnosti od vaših interesovnja, promena se može odnositi i na započinjanje nekog sporta ili aktivnosti koju ste dugo vremena priželjkivali.

    Osluškujte vaše telo - Ovo je jako važna stavka, jer kada naučimo da pravilno osluškujemo naše telo, ono će nam tačno ukazati u kakvom se psihofizičkom stanju nalazimo i u kom smeru bi trebalo započeti promene.

    Smirite vaš um - Psihičko zdravlje je od predsudnog značaja za ugodan i zdrav život. Naučite sebe da kroz vežbe, meditaciju, odmor i vreme koje ćete posvetiti samo sebi odstranite svu negativnu energiju kojoj ste izloženi tokom dana.

    Oslobodite se poroka - Potrudite se da napravite promenu koja će biti dugoročna i koja će imati pozitivan učinak na vaš dalji život i navike u njemu. Možda je pravo vreme da se oslobodite nikotina. 

     

  • Pročitajte i...
     Pulseboost: Patika za urbane trkače Pulseboost: Patika za urbane trkače

    Početak novembra i sve niže temperature ne treba da budu razlog da ljubitelji trčanja prestanu sa ovom aktivnošću dok ponovo ne otopli. Iako je napolju sve hladnije, a padavine su sve češće, uz adekvatnu opremu i dobar plan treninga i u ovim danima svako može odraditi trening bez problema.

    Oslobodite se anksioznosti Oslobodite se anksioznosti

    Anksioznost se danas neretko javlja kao posledica brzog tempa življenja i prevelikih očekivanja i ciljeva koje smo postavili. Usled toga javlja se osećaj nelagode i straha da će određena situacija imati loš ishod. Ali svakome je potrebno da predahne i da se oslobodi negativnih misli. Donosimo vam nekoliko načina pomoću kojih možete smanjiti ove nelagodne osećaje.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: