Slušate: Dodir noći

Pesma: Doris Dragović - Selim ti ja

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Doris Dragović - Selim ti ja
    2. Crvena jabuka - Da Znas Da Me Bolis
    3. Massimo Savic - Neka Ti Plove Brodovi
    4. Riblja čorba - Rekla je
    5. Osvajači - Mozda nebo zna
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Žarko Kovačević - Utorak - Mojih 50
    2. 30. mart -1 - Dodir noći
    3. 30. mart -2 - Dodir noći
    4. 30. mart - 3 - Dodir noći
    5. Žarko Kovačević - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Šnenokle Šnenokle

    Napravite domaće šnenokle i obezbedite slatki zalogaj za celu porodicu.

    Domaća krompir čorba Domaća krompir čorba

    Okrepite organizam domaćom čorbom od krompira.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.68 117.50 118.32
    CHF 110.09 110.86 111.64
    USD 105.83 106.58 107.32
  • Povezani članci
  • Top saveti za brzo ustajanje

    Ukoliko niste ranoranilac i svako jutarnje buđenje doživljavate kao svojevrsnu kaznu, donosimo vam par saveta koji će vam pomoći da se razbudite i započnete dan bez kašnjenja i stresa.




    03-09-2015 | 11:56 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-rudakova


    Jutarnja mrzovolja i manjak energije je neprijatna pojava koja može uticati na vaše odnose sa drugima, objašnjavaju stručnjaci. Posebno se odnosi na ukućane i kolege sa kojima ste u direktnom kontaktu tokom radnog vremena. Ali, ovu naviku je moguće ispraviti. Potrebno je samo da se disciplinujete u primeni ovih saveta.

    1. Istegnite se

    Lagana istezanja, poput nekih vežbi iz joge i jednostavnih razgibavanja, pomažu telu da se lagano napuni energijom.

    2. Vežbajte

    Jednom kada ste se rešili početne, napravite nekoliko vežbi kako biste podstakli cirkulaciju – kratka vožnja biciklom, čučnjevi, trbušnjaci, izbor je na vama.

    3. Bez previše kofeina

    Iako kofein ujutru efikasno razbuđuje, više od dve šoljice ujutru može vas usporiti kasnije tokom dana.

    4. Pijte vodu

    Čaša vode odmah ujutru ne samo da jača vaše telo i okrepljuje ga, već stimuliše nervni sistem i sistem za varenje.

    5. Uhodani ritam spavanja

    Odlazite u krevet i budite se u isto vreme, jer organizam voli doslednost.

    6. Budite se uz laganu muziku

    Buđenje uz jako glasan alarm može biti stresno, a kod nekih osoba iznenađujući i glasan zvuk alarma može ugroziti zdravlje srca.

    7. Ugasite svetla

    Televizor ili kompjuter ugasite barem sat vremena pre odlaska u krevet, jer ćete tako lakše utonuti u san i čvršće spavati, a to znači i lakše ustajanje ujutro.

    8. Jutarnje tuširanje

    Osvežavajući tuš ujutro podstaći će vaš nervni sistem i razbuditi organizam.

  • Pročitajte i...
    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Koje navike usporavaju metabolizam Koje navike usporavaju metabolizam

    Usporen metabolizam dovodi do tromosti organizma i povećanja telesne težine. Neke navike u ishrani bitno utiču na metabolizam, pa ukoliko želite da povedete računa o vašoj ishrani i navikama, saznajte na šta je potrebno obratiti pažnju.

    Oslobodite se stresa u vratu i ramenima Oslobodite se stresa u vratu i ramenima

    Vežbe joge odlične su za opuštanje i istežanje mišića, a ponekad nam je samo to potrebno kako bi se otarasili stresa koji se skuplja u zadnjem delu vrata i ramena.

    Probajte pravilo 21/90 Probajte pravilo 21/90

    Svaka promena, ukoliko je na bolje je dobrodošla u vašem životu. Ukoliko želite da steknete neku novu naviku, način razmišljanja ili ponašanja? Oprobajte se u pravilu 21/90.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: