Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Oliver Mandić - Osloni se na mene

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oliver Mandić - Osloni se na mene
    2. Djordje Balašević - Jaroslava (Princezo javi se)
    3. Hari Mata Hari - Da Ti Ko Covjek oprostim
    4. Nina Badrić - Ja za ljubav neću moliti
    5. Sergej I Hauser - Oci Nikad Ne Stare
  • Beograd Uzivo
  • Odeon World Travel
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Suzana Perić - Četvrtak - Mojih 50
    2. 23. maj - 1 - Dodir noći
    3. 23. maj - 2 - Dodir noći
    4. 23. maj - 3 - Dodir noći
    5. Suzana Perić - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Kokos kuglice Kokos kuglice

    Isprobajte spoj banane, kokosa i čokolade.

    Pohovane tikvice Pohovane tikvice

    Lagani ručak, za čiju pripremu vam neće biti potrebno mnogo vremena.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 117.41 118.23 119.06
    CHF 101.03 101.74 102.45
    USD 100.25 100.96 101.67
  • Kupon.rs
Lifestyle
  • Rapsodija boja uz Armani Rapsodija boja uz Armani

    Giorgio Armani predstavio je neodoljiv akcesoar za prolećnu sezonu. Živopisne boje gotovo da prizivaju sunčano vreme!

  • Jimmy Choo: Nova kolekcija ja tu Jimmy Choo: Nova kolekcija ja tu

    Jedan od najprestižnijih brendova obuće Jimmy Choo, predstavio je jesenju kolekciju cipela, a modeli kampanje su Anja Rubik i Klement Čabernaud.

  • Jump INN hotel slavi četiri godine Jump INN hotel slavi četiri godine

    Beogradski Jump INN hotel, proslavio je četvrti rođendan. Od otvaranja pa do danas, Jump INN hotel je beležio značajan rast svih poslovnih parametara, od ostvarenog prihoda do okupiranosti, ugostivši više od 65 hiljada gostiju iz svih delova sveta.

  • Calvin Klein: Nova kolekcija donjeg veša Calvin Klein: Nova kolekcija donjeg veša

    Brend Calvin Klein sinonim je za ležernost i udobnost kada je reč o modelima donjeg veša, a nova promo kampanja odaje upravo takav utisak.

  • Lili Rouz u Chanelovom vodiču kroz šminkanje Lili Rouz u Chanelovom vodiču kroz šminkanje

    Lili Rouz Dep, ćerka Džonija Depa i Vanese Paradis uspešno se bavi modelingom, a saradnju sa brendom Chanel ovekovečila je i interesantnim videom u kome je prikazala nekoliko stilova šminkanja.

  • Uskršnja jaja: Zlato za poseban sjaj Uskršnja jaja: Zlato za poseban sjaj

    Na Veliki petak, pred Uskrs koji se uvek obeležava nedeljom, farbaju se jaja kao simbol stradanja Isusa Hrista i ponovnog rođenja. Pored crvene boje i čuvarkuće, postoje mnoge varijacije i načini da vašu uskršnju korpu s jajima učinite interesantom i raznolikom. Ove godine možete uneti neke novine.

  • Givenchy za zabavu koja ne prestaje Givenchy za zabavu koja ne prestaje

    Givenchy je predstavio novi reklamni spot za mirisnu notu Live Irresistible.

  • Jeleni Đoković priznanje za humanitarni rad Jeleni Đoković priznanje za humanitarni rad

    Priznanje Kapetan Miša Anastasijević, koje se dodeljuje najistaknutijim kompanijama, malim i srednjim privrednim društvima, brendovima, organizacijama i ustanovama, stvaraocima i pojedincima za izuzetne rezultate u poslovanju, stvaralaštvu i društvenoj odgovornosti, za područje Beograda, uručeno je u Rektoratu Beogradskog univerziteta.

  • Agilera poziranje za magazin bez šminke Agilera poziranje za magazin bez šminke

    Kristina Agilera ubraja se među pevačice koje vole transformaciju kada je u pitanju lični izgled, te je uradila interesantan set fotografija za magazin Paper.

  • Da li ste videli novu kampanju brenda H&M? Da li ste videli novu kampanju brenda H&M?

    H&M predstavio je video kampanju za prolećnu kolekciju, a u njoj možete videti jedno poznato lice. Možda niste očekivali, ali među akterima pojavljuje se holivudska glumica Vinona Rajder.

  • Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji Luis Hamilton u Tommy Hilfiger kampanji

    Četvorostruki osvajač svetske titule u Formuli 1, Luis Hamilton postao je zaštitno lice brenda Tommy Hilfiger.

  • 20 mart. Nacionalni dan borbe protiv raka dojke 20 mart. Nacionalni dan borbe protiv raka dojke

    20. mart obeležavamo kao Nacionalni dan borbe protiv raka dojke, kako bi skrenuli pažnju na značaj ranog otkrivanja ove bolesti, imajući u vidu visoku verovatnoću izlečenja, preživljavanja i bolji kvalitet života obolelih žena. Rasprostranjenost oboljenja i podaci o smrtnosti u našoj zemlji i dalje su zabrinjavajući.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10