Slušate: Prepodne sa Svetom Stefanovićem

Pesma: Djavoli - Dotakni me usnama

Prepodne sa Svetom Stefanovićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Djavoli - Dotakni me usnama
    2. Gibonni - Onako Od Oka
    3. Zdravko Čolić - Glavo luda
    4. Saša i Emina - Jos ti se nadam
    5. Crvena jabuka - Stižu me sjećanja
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 25. maj - 1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    2. 25. maj - 2 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    3. 25. maj -3 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    4. Miloš Urošević - Sreda - Mojih 50
    5. 24. maj -1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
  • Preporučujemo
    Omlet sa povrćem Omlet sa povrćem

    Omlet sa povrćem daće vam energiju koja vam je neophodna za početak dana.

    Kremasti voćni mus Kremasti voćni mus

    Napravite slatku pauzu tokom radnog vremena i zasladite se neodoljivim voćnim musom.

  • Naxi digital
  • Naxi aplikacija kamere
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 122.41 123.27 124.13
    CHF 110.55 111.33 112.11
    USD 109.42 110.19 110.96
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.