Slušate: Mojih 50

Pesma: Garavi sokak - Ruzmarin

Mojih 50
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Garavi sokak - Ruzmarin
    2. Duško Jakšić - Camac na Tisi
    3. Dragan Stojnić - Bila je tako lijepa
    4. Van Gogh - Spisak Razloga
    5. Šarlo Akrobata - Ona se Budi
  • Beograd Uzivo
  • Velux
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 26. jun -1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    2. 26. jun -2 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    3. 26. jun -3 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    4. Petar Janjatović - Petak - Mojih 50
    5. 23. jun -1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
  • Preporučujemo
    Meksička supa Meksička supa

    Odličan izbor da preko dana pojedete nešto kuvano.

    Voćni minjoni Voćni minjoni

    Neodoljivi, ukusni i lepo izgledaju!

  • Blic
  • Kupon.rs
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 123.09 123.95 124.82
    CHF 114.50 115.31 116.11
    USD 111.62 112.41 113.20
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.