Slušate: Prepodne sa Tijanom Plemić

Pesma: Elektricni Orgazam - Bejbe, ti nisi tu

Prepodne sa Tijanom Plemić
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Elektricni Orgazam - Bejbe, ti nisi tu
    2. Gibonni - Ispod moga pramca
    3. Flamingosi - Poljupci
    4. YU Grupa - Dunavom šibaju vetrovi
    5. Boris Rezak - Vjeruj Mi Na Rijec
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Elena Risteska - Utorak - Mojih 50
    2. 22. maj - 1 - Dodir noći
    3. 22. maj - 2 - Dodir noći
    4. 22. maj - 3 - Dodir noći
    5. Elena Risteska - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Makaronsi u domaćoj radinosti Makaronsi u domaćoj radinosti

    Napravite ukusan desert.

    Pita s jabukama i sladoledom Pita s jabukama i sladoledom

    Ukusan desert za prave sladokusce.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 122.11 122.97 123.83
    CHF 111.85 112.64 113.43
    USD 109.21 109.98 110.75
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.