Slušate: Muzički mix

Pesma: Marina Perazić - San za jedan dan

Muzički mix
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Marina Perazić - San za jedan dan
    2. Severina - Kao
    3. Djavoli - Vino noći
    4. Jelena Tomašević - Okeani
    5. Plavi orkestar - Bolje Biti Pijan, Nego Star
  • Beograd Uzivo
  • Letnja snizenja Delta CIty
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Katarina Gojković - Utorak - Mojih 50
    2. 26. jun - 1 - Dodir noći
    3. 26. jun - 2 - Dodir noći
    4. 26. jun - 3 - Dodir noći
    5. Katarina Gojković - Ponedeljak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaći pilav Domaći pilav

    Pilav možete služiti i kao glavni obrok.

    Štrudla sa grožđicama Štrudla sa grožđicama

    Poslastica za celu porodicu.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 120.65 121.51 122.36
    CHF 110.92 111.70 112.48
    USD 107.80 108.56 109.32
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.