Slušate: Naxi treću smenu

Pesma: Tony Cetinski - Od Trnja Do Zvijezda

Naxi treću smenu
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Tony Cetinski - Od Trnja Do Zvijezda
    2. Hari Mata Hari - Hej Kako Si
    3. Željko Joksimović - Milo za drago
    4. Van Gogh - Brod od papira
    5. Novi Fosili - Milena
  • Beograd Uzivo
  • Naxi Viber
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 27. april - 1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    2. 27. april - 2 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    3. 27. april - 3 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    4. Srdjan Dinčić - Sreda - Mojih 50
    5. 26. april - 1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
  • Preporučujemo
    Lako i brzo: Sos za neodoljiv roštilj Lako i brzo: Sos za neodoljiv roštilj

    Proslava Prvog maja ne može se zamisliti bez doborg roštilja. Pripremili smo za vas recept sosa, koji će vašem rostilju dati posebnu aromu.

    Uskršnje pečenje Uskršnje pečenje

    Pečenje je nezaobilazan deo uskršnje trpeze. Pripremite pečen but sa senfom i orasima, koji će voleti svaši prijatelji i porodica.

  • Naxi digital
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 121.76 122.62 123.48
    CHF 110.71 111.49 112.27
    USD 107.39 108.15 108.91
  • Deciji sajam
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.