Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Neverne Bebe i Vanna - Samo za tvoje oci
    2. Merlin - Danas Sam OK
    3. Saša Kovačević - Ludak
    4. Laki Pingvini - Lola
    5. Prljavo Kazalište - Mi plešemo
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Dado Topić - Petak - Mojih 50
    2. 23. mart - 1 - Dodir noći
    3. 23. mart - 2 - Dodir noći
    4. 23. mart - 3 - Dodir noći
    5. Dado Topić - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Švarcvald torta Švarcvald torta

    Bilo da slavite rođendan ili ne, za Švarcvald tortu je uvek pravo vreme!

    Punjeni paradajz Punjeni paradajz

    Ovako pripremljen paradajz možete služiti kao predjelo.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 123.08 123.95 124.81
    CHF 114.79 115.60 116.41
    USD 114.31 115.12 115.92
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.