Slušate: Naxi treću smenu

Pesma: Željko Bebek - Vino sa tvojih usana

Naxi treću smenu
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Željko Bebek - Vino sa tvojih usana
    2. Denis & Denis - Oaza snova
    3. Vlado Georgiev - Iskreno
    4. Poslednja igra leptira - Umiru Jeleni
    5. Nina Badrić - Carobno Jutro
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 4. februar - 1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    2. 4. februar - 2 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    3. 4. februar - 3 - Veče sa Dejanom Avramovićem
    4. Vanna - Četvrtak - Mojih 50
    5. 3. februar - 1 - Veče sa Dejanom Avramovićem
  • Preporučujemo
    Čokoladni san Čokoladni san

    Ljubitelji čokoladnih poslastica obožavaće ovaj kolač.

    Rolat od mesa sa sirom i dimljenim mesom Rolat od mesa sa sirom i dimljenim mesom

    Okupite prijatelje i porodicu i u predstojećem vikendu uživajte u pravom hedonističkom zalogaju.

  • Naxi aplikacija kamere
  • Naxi aplikacija kamere
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 121.69 122.55 123.41
    CHF 109.28 110.05 110.82
    USD 108.69 109.46 110.23
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.