Slušate: Dodir noći

Pesma: Riblja čorba - Ostani djubre do kraja

Dodir noći
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Riblja čorba - Ostani djubre do kraja
    2. Idoli - Ljubavi
    3. Tony Cetinski - Od Milion Zena
    4. Crvena jabuka - Volio Bih da Si Tu
    5. Valentino - Oka tvoja dva
  • Beograd Uzivo
  • Letnja snizenja Delta CIty
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Aleksandra Milutinović - Sreda - Mojih 50
    2. 15. avgust - 1 - Dodir noći
    3. 15. avgust - 2 - Dodir noći
    4. 15. avgust - 3 - Dodir noći
    5. Aleksandra Milutinović - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Domaća stracciatella Domaća stracciatella

    Stracciatella je neodoljiva poslastica u svako doba.

    Pasta sa rukolom i čeri paradajzom Pasta sa rukolom i čeri paradajzom

    Jednostavan i brz obrok sa čeri paradajzom i rukolom idealan je kada želite nešto laganije da pojedete.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 118.57 119.41 120.24
    CHF 103.76 104.50 105.23
    USD 100.97 101.68 102.40
  • Kupon.rs
  • Povezani članci
  • Sprečite pad energije

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temeraturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate stanje.




    05-06-2015 | 14:13 | Autor/Izvor:

    Promena vremenskih prilika i nagle oscilacije u temperaturi odražavaju se i na naš organizam. Ukoliko osećate konstantan umor, malaksalost pokušajte da pomoću ovih saveta poboljšate trenutno stanje.

    Autor/izvor: Naxi media
    Datum objave: 19.7.2013. - 13:30:00

    Sprečite pad energije
    (Foto: marymjoyce)

    Pad energije je česta pojava, pogotovo prilikom smene godišnjih doba ili naglih promena temperature.
    Osećaj umora, bezvoljnosti, i blage anksioznosti prati ovakvu promenu vremenskih prilika. Postoji nekoliko simptoma "pada energije" koje možete rešiti pomoću ovih jednostavnih tirkova.

    Ne možete da se razbudite - Kupajte se uveče uz prigušeno svetlo, jer istraživanja pokazuju da previše svetla uveče i premalo ujutru može da izazove osećaj umora. Jaka svetlost u kupatilu koja se prelama preko pločica i ogledala  utiče na biološki sat, ukazuju istraživanja sa Američkog Univerziteta.

    Savladajte umor - Uzimajte vitamin B12. Više od 50% ljudi pati od nedostatka ovog vitamina. Pijte šumeće tablete i unosite hranu bogatu vitaminom B12: meso, mlečni proizvodi, jaja, žitarice.

    Stres - Ukoliko prolazite kroz stresan period, pijte ženšen ili dijeteske suplemete koji sadrže koren ove biljke.

    Sprečite pad energije
    (Foto: pickyeaterblog)

    Dosta tečnosti - Trudite se da pijete minimum dve litre sveže vode dnevno. Voda obnavlja organizam, osvežava ga, pospešuje rad mentalnih aktivnosti.

    Jedite hranu bogatu žitaricama - Uvrstite musli, sveže voće i hranu bogatu vlaknima u vaš svakodnevni jelovnik. Pomaže probavnom sistemu, osolobađa tioksina, podiže raspoloženje i energiju celokupnog organizma.