Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Gibonni - Tajna vještina

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Gibonni - Tajna vještina
    2. Galija - Trube
    3. Tap 011 - Okreni broj 95
    4. Merlin - Smijehom strah pokrijem
    5. Elektricni Orgazam - Da si tako jaka
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Sara Milutinović - Petak - Mojih 50
    2. 12. decembar - 1 - Dodir noći
    3. 12. decembar - 2 - Dodir noći
    4. 12. decembar - 3 - Dodir noći
    5. Sara Milutinović - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Posna salata od povrća Posna salata od povrća

    Ukusna posna salata, idealna za praznični post.

    Punjene urme Punjene urme

    Ukusan slatki zalogaj koji se brzo priprema.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.70 117.52 118.35
    CHF 105.98 106.72 107.47
    USD 104.43 105.17 105.90
  • Povezani članci
  • Sloboda Mićalović: Rad sa Emirom je pravo bogatstvo

    Kao malo kome, Slobodi Mićalović se otvorila mogućnost da, kao druga glavna ženska uloga, stane rame uz rame sa Emirom Kusturicom i Monikom Beluči u ostvarenju Na mliječnom putu. Pored projekcija u Moskvi, Veneciji gde je osvojio Mladog zlatnog lava, Londonu i Lisabonu film je srpsku premijeru imao na 10. Kustendorfu, a Sloboda je na dan premijere pristigla na Mećavnik. Jedna od najharizmatičnijih srpskih glumica za Naxi portal govorila je o saradnji sa Kusturicom, podelila impresije povodom svetskih premijera, ali i napravila osvrt na trenutnu filmsku i pozorišnu scenu u Srbiji. Nesebično dajući sebe ulozi Mićalovićeva je pokazala jedan potpuno nov karakter, o čemu takođe otkriva u nastavku teksta.




    19-01-2017 | 14:53 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Naxi media, Željka Dimić

     

    Publika će vas u novom ostvarenju Emira Kusturice "Na mlečnom putu" videti u jednom potpuno drugačijem svetlu. Lik Milene koji tumačite je sušta suprotnost vaših dosadašnjih rola, što je za glumca značajna stvar. Kako ste se pripremali za ovu ulogu i kako biste opisali saradnju sa Kusturicom?

    - To je bio dugotrajan proces. Imala sam vremena pre početka snimanja da se dobro pripremim. Emir me je prvi put pozvao 2012. godine, prvi kadar sam snimila 2014. godine, pa sam imala period od dve godine da se pripremim. Naravno, lik sam gradila u dogovoru sa Emirom. Razgovarali smo nebrojeno puta i svakog puta bi mi dao novu smernicu i temu za razmišljanje, kakva je ta žena. Međutim, sve je to palo u vodu, kada smo došli u Trebinje i upoznali jednu devojku, Jelenu. U tom trenutku samo smo se pogledali i prepoznali isto. Ja sam rekla: "To je ta žena", sa čime se Emir usaglasio. Ona je postala vodilja pri kreiranju mog lika. Fizički sam se naporno spremala, kao za Olimpijadu (smeh). Na filmu sam sve scene sama radila, naravno uz pomoć pomagala, ali i to dosta govori o liku - da je ona jedna jaka, ali emotivno nesnađena žena. Za glumčev rad je ključna komunikacija sa rediteljem. Kusturica je maestralan - kod njega naturščik proglumi. On je intuitivan, spreman, jako dobro vidi šta nosiš u sebi, šta sve možeš i pomaže ti da to osvestiš. Ne zadovoljava se sa "dobro je", sve što radite mora da bude neponovljivo.

    Govorite o dugom procesu rada i pripremanja uloge, što danas nije čest slučaj. Koliko se vaš odnos prema liku menjao tokom snimanja?

    - Da, to je bio dug proces i u početku sam bila nesigurna. Zato se, na primer, u sceni u kafani vidi da sam potpuno opšutena, dok recimo, u nekim scenama koje sam na početku snimala u kući prepoznajem svoju stegnutost. Ono što je najvažnije za Emira jeste da se čovek sa njim oseća sigurno. Njegova energija i prisustvo bili su ključni kod snimanja i samim tim, vi se kao glumac osećate sigurnim. Tokom snimanja nijednog trenutka se ne pitate da li vi to možete. Ja sam od strane njega osetila puno poverenje, ljubav i poštovanje prema mom daru i onda sam mogla apsolutno sve, šta god je tražio od mene.

    Kustendorf je festival koji neguje umetničku vrednost filma, izbegava bilo koji vid senzacijalističke promocije i omogućava kreativnu razmenu među studentima i afirmisanim filmskim stvaraocima. Koliko je to značajno za mlade umetnike, i kako ste vi, s obzirom na to da nije bilo festivala sličnog ovom, nalazili informacije i podstrek za rad na počecima?

    - Nadam se da su mladi ljudi svesni veličine ovog festivala. Ja sam pre dve godine imala priliku da se upoznam i razgovaram ovde, primera radi, s Kaminskim. Vi na studijima učite o Kaminskom kao jednom od najvećih direktora fotografije. To su dragocene stvari za umetnike. Ja sam na drugi način jurila svoju inspiraciju i idole. Kada kažem "idole", mislim u onom najfinijem smislu te reči. Ne mislim na bespogovorno divljenje, nego putanje, smernice po kojima sam želela da se krećem. Glumu sam upisala 1999. godine i moja generacija i ja smo imali sreću da "uhvatimo" period najboljih Mijačovih predstava, Unkovskog u punoj snazi, Egona... Ovo se prevashodno odnosi na pozorište. Što se tiče naših filmova to je dugogodišnji problem. Vi imate jednog Srdana koji pokušava da održi svoj stil i pravac i nekolicinu njih, naspram komercijalizovanog filma. Daleko od toga da se stidim bilo kojih sadržaja koji sam radila, u svemu se može naći nešto dobro. Ja govorim o nečemu većem. Ono što je stravično jeste da se urušavamo, ali ja mislim da to nije trenutno, tome je prethodilo 20-godišnje urušavanje svega. Zato je toliko nasilja i agresije na ulici...Kada bi u većoj meri gledali Šekspira, Dostojevsog ili Čehova, čisto sumnjam da bi ljudi imali potrebu za agresijom. Vratila bih se samo na trenutak na temu Kustendorfa i ukazala na njegovu retkost. Ove godine imala sam priliku da budem i na venecijanskom festivalu. Najlepše od svega jeste to što sam se pojavila sa Emirom, Monikom i dobrim filmom, tako da sam imala kompletan ugođaj i doživljaj festivala. Ali i taj prvi festival "gubi tlo pod nogama", jer sadržinski meša komercijalu i umetničke filmove. Ne možete ocenjivati jedan film koji je mjuzikl sa nekim koji je, takoreći, autorski.

     

    Rame uz rame sa Monikom Beluči

    O saradnji sa Monikom Beluči, koja joj je direktna partnerka, Sloboda govori uz respekt i sreću, ističući kolegijalnosti koju je Belučijeva pokazala tokom snimanja. ali i tokom promocije filma. 


    Film je uspešno prikazana u Veneciji, Lisabonu, Londonu, Moskvi...Možete li nam preneti impresije?


    - Ja sam bila na projekcijama u Moskvi i Veneciji. U Veneciji je bilo čarobno i nisam sigurna koliko su kamere uopšte mogle da zabeleže sve na pravi način. Gde imate prizor 4000 ljudi okrenutih ka nama koji plaču. To je bio vatromet emocija. Nešto skriveno i duboko u svakom čoveku u sali. To je nemerljivo. Italijani, što se može primetiti, i dalje jako neguju film, razumeju se u njega, imaju edukovanu publiku. Lično nisam stekla utisak da su strogi. S druge strane, Emir je u Moskvi jako cenjen i uvažavan. Njima je to blisko. Jako su se smejali, plakali. Ono što sam primetila jeste da, koja god publika da je gledala, uvek je ista rekacija na kraju -  ostane "zakucana" u sedištima. Nisam mogla da se odreknem tog utiska, jer je tako bilo i ovde na Kustendorfu. Ovo je film o kome razmišlja i nakon što se završi. Visoka filozofija kada su njegova rediteljska rešenja u pitanju.


    Sumirajući utiske filma, ali i njenog angažmana Sloboda ističe Kusturičinu hrabrost i zahvalnost da je angažuje za ovaj film, jer ukazuje da je jedan od prisutnih problema tzv. ukalupljivanje glumca, na osnovu fizičkog izgleda ili drugih karakteristika. Milena je sasvim sigurno otvorila mogućnost Slobodi da pokaže i druge, do sada neviđene delove njene ličnosti i talenta. Jednu drugačiju, pomalo "agresivnu" energiju koja obuzima gledaoca. Uloga koja zahteva kompletnu spremnost  - fizičku i psihičku. 



    (Foto: Naxi media, Željka Dimić)


    Šta je ključno za uspeh u poslu?

    - Čovek uvek mora da veruje. Nisam neko ko smatra da nemate izbora, jer je čovek taj koji pravi izbor. I uvek sam za to da se izabere teži, ali kvalitetniji put. Živimo u teškim uslovima, ali dobro je ako uradite malu predstavu i njome edukujete jednu malu grupu, koja se tek upoznaje ili se odvikla od pozorišta. Ono što mi je profesor Kusturica rekao na kraju snimanja, a što mi se jako urezalo jeste: "Nemoj nikada da prestaneš da pomeraš svoje granice.". Ja sam toga bila nesvesna i intuitivno sam se donekle pomerala, ali nisam to bila osvestila u punom smislu. U tome jeste poenta. Trebalo bi stalno pomerati granice, tražiti više od sebe. Toliko je divnih, knjiga, predstava, filmova...Mi smo zemlja koja ima velike umove...Uvek se mogu razmeniti ideje, iskustva i viđenja stvari.

     

  • Pročitajte i...
    Frano Lasić: Novogodišnji koncerti i novi glumački izazovi

    I ove godine, 16. decembra Frano Lasić, glumac i pevač doneće mediteranske note u Beograd koncertom koji će biti održan u Velikoj sali Doma omladine. Da ovaj glumac i pevač jednako radi na polju muzike i filma, svedoče ne samo prednovogodišnji koncerti već i nova filmska ostvarenja o kojima govori za Naxi, a među njima je i ponovna saradnja sa Lordanom Zafranovićem.

    djordje-balasevic-naxi Balašević najavio novi datum odloženog koncerta

    Legendarni kantautor Đorđe Balašević danas se prvi put obratio javnosti nakon zdravstvenog "incidenta" od pre neku nedelju i rekao da se nada da će 28. decembra održati odloženi rasprodati koncert u "SBB hali Jezero" u Kragujevcu.

    Nataša Ninković: Ljudi željni običnih, malih priča Nataša Ninković: Ljudi su željni običnih, malih priča

    Nakon velikog uspeha na domaćim i svetskim festivalima, film "Ajvar" u kome su glavne uloge poverene Nataši Ninković i Sergeju Trifunoviću, u sredu 11. decembra premijernim projekcijama u dva bioskopa, Kombank Dvorani (20:30 časova) i bioskopu Cineplexx Ušće Shopping Center (19:30 časova), započeće redovnu bioskopsku distribuciju. Uoči beogradske premijere, Nataša Ninković, koja je do sada osvojila veliki broj nagrada za glumačko ostvarenje u ovom filmu, otkriva šta publika može očekivati od ove melodrame, te šta je bio izazov u samom interpretiranju lika Vide koji tumači u prvom dugom igranom filmu rediteljke Ane Marie Rossi.

    Novi spot Petra Graša Novi spot Petra Graša

    U susret novogodišnjim i božićnim praznicima pevač Petar Grašo predstavio je pesmu Fritula, koja je dobila i ekranizaciju.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: