Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Babe - Ko me ter'o

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Babe - Ko me ter'o
    2. Jelena Tomašević - Ime Moje
    3. YU Grupa - Dunavom šibaju vetrovi
    4. Željko Vasić - Ti I Ja
    5. Željko Vasić - Zauvek
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 20. novembar - 1 - Dodir noći
    2. 20. novembar - 2 - Dodir noći
    3. 20. novembar - 3 - Dodir noći
    4. Severina - Sreda - Mojih 50
    5. 19. novembar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Zapečeni slatki krompir sa tikvicama Zapečeni slatki krompir sa tikvicama

    Slatki krompir pripremljen na ovakav način, osvojiće vas na prvi zalogaj.

    Karađorđeva šnicla Karađorđeva šnicla

    Ručak za prave gurmane.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.71 117.53 118.36
    CHF 106.35 107.10 107.85
    USD 105.35 106.10 106.84
  • Povezani članci
  • Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.




    05-09-2019 | 09:34 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstock- lipov

     

    Obratite pažnju na samu prostoriju. Da li je provetrena? Da li je u njoj dogovarajuća temperatura? Sve ovi faktori utiču i na kvalitet sna.

    Umesto gaziranih, energetskih pića, alkohola, ceđenih sokova odlučite se za čaj poput nane ili kamilice, koji će umiriti vaš stomak.

    Nemojte jesti neposredno pred odlazak na spavanje.

    Vežbe istežanja će vam pomoći da opustite mišiće i tenziju koja se nakon napornog dana obično "skuplja" u vratnom predeli u ramenima.

    Lična higijena - Obavite sve što je potrebno odjednom, kako biste izbegli naknadno ustajanje u trenutku kada je potrebno da utonete u san.

    Pripremite se za naredni dan - Odeća, alarm, mobilni telefon, laptop...pripremite sve što vam je potrebno, kako biste izbegli da vam naredni dan započme uz kašnjenje i tenziju. Odložite telefon, kompjuter i ugasite televizor. Bar pola sata pred spavanje, pustite neku opuštajuću muziku i iskuljučite se od svih ostalih sadržaja.

  • Pročitajte i...
     Pulseboost: Patika za urbane trkače Pulseboost: Patika za urbane trkače

    Početak novembra i sve niže temperature ne treba da budu razlog da ljubitelji trčanja prestanu sa ovom aktivnošću dok ponovo ne otopli. Iako je napolju sve hladnije, a padavine su sve češće, uz adekvatnu opremu i dobar plan treninga i u ovim danima svako može odraditi trening bez problema.

    Oslobodite se anksioznosti Oslobodite se anksioznosti

    Anksioznost se danas neretko javlja kao posledica brzog tempa življenja i prevelikih očekivanja i ciljeva koje smo postavili. Usled toga javlja se osećaj nelagode i straha da će određena situacija imati loš ishod. Ali svakome je potrebno da predahne i da se oslobodi negativnih misli. Donosimo vam nekoliko načina pomoću kojih možete smanjiti ove nelagodne osećaje.

    Cimet i med za gubitak kilograma Cimet i med za gubitak kilograma

    Ukoliko želite da očistite organizam i izgubite koji kilogram, umesto iscrpnih dijeta isprobajte mešavinu cimeta i meda koja može biti snažan antioksidant.

    Započnite korisne promene u vašem životu Započnite korisne promene u vašem životu

    Promene mogu biti korisne, čak i poželjene, jer njima uvodimo novine u našu životnu rutinu, obogaćujemo iskustva, stičemo nove navike i otvaramo prostor za nove stvari. Promene ne moraju uvek biti one "iz korena", nekada su i neki manji, drugačiji izbori put ka tome da se osećamo bolje. Donosimo vam nekoliko predloga na koje sve načine možete unaprediti kvalitet života.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: