Slušate: Jutro uz Svetu Stefanovića

Pesma: Oktobar 1864 - Nadji me

Jutro uz Svetu Stefanovića
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Oktobar 1864 - Nadji me
    2. Jinx - Tamo gdje je sve po mom
    3. U Škripcu - Ako Ti Kazem (Je, Je, Je)
    4. Zdravko Čolić - Pjevam danju pjevam noću
    5. Bajaga - Daljina dim i prasina
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Jurica Pađen - Sreda - Mojih 50
    2. 23. april - 1 - Dodir noći
    3. 23. april - 2 - Dodir noći
    4. 23. april - 3 - Dodir noći
    5. Jurica Pađen - Utorak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Recept za starinski slatki kupus Recept za starinski slatki kupus

    Kada stignu hladniji dani svi volimo da pojedemo nešto "na kašiku". Baš zato vam danas donosimo jednostavan recept za slatki kupus sa junetinom, jelo koje mnoge od nas vraća u detinjstvo...

    Najukusnije lovačke šnicle Najukusnije lovačke šnicle

    Mnogima omiljeno jelo iz detinjstva nije teško pripremiti. Dovoljno je samo da pratite recept i uživaćete u najlepšim i najukusnijim lovačkim šniclama.

  • Zdravlje
    Ambliopija ili Ambliopija ili "Lenje oko": Simptomi i na koja stanja sve može da ukaže?

    Lenje oko ili ambliopija je veoma čest problem sa vidom koji utiče na oči. Međutim, to takođe može biti znak ozbiljnih zdravstvenih problema kao što su dijabetes, Parkinsonova bolest i srčana oboljenja.

    Korisni saveti za prevenciju visokog pritiska Korisni saveti za prevenciju visokog pritiska

    Veća je verovatnoća da ćete imati visok krvni pritisak zbog genetike, starosti i ako imate određena pridružena zdravstvena stanja. Lečenje obično uključuje terapiju lekovima,ali postoji mogućnost da regulišete pritisak i prirodnim metodama, takođe postoje i saveti koji mogu da pomognu da održavate normalan krvi pritisak kroz godine.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Putovanja
    Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada Krakov: Raskošna istorija i neodoljivi šarm grada

    Ovaj grad, nekadašnja prestonica Poljske, danas je epicentar kulture, obrazovanja i turizma u regionu.

    Sedam sjajnih razloga da posetite Bratislavu Sedam sjajnih razloga da posetite Bratislavu

    U Bratislavi, prestonici Slovačke, proleće nudi čarobne doživljaje i nezaboravne trenutke za sve posetioce. Bez obzira da li ste ljubitelj umetnosti, avanture na otvorenom ili istraživanja bogate istorije grada, Bratislava ima mnogo toga da ponudi.

  • Preporučujemo
    Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete Ako želite da vam odeća dugo miriše nakon pranja zapamtite ove savete

    Postoje zanimljivi i vrlo jednostavni trikovi uz pomoć kojih možete da sačuvate svežinu i miris odeće.

    Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par saveta Pravo vreme za čišćenje klime: Uradite posao sami uz par saveta

    Možda su nas ove godine vremenske prilike iznenadile, pa su mnogi od nas bili primorani da uključe klimu i ranije. Iskoristite hladnije dane za njeno čišćenje, i imajte na umu da to možete da uradite i sami.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.34 117.16 117.98
    CHF 118.77 119.60 120.44
    USD 108.61 109.38 110.14
  • Povezani članci
  • Piers Bradford: Radio Everyone – Radio stanice za Globalne ciljeve

    Da li radite na radiju, ili imate kontakte s ljudima koji rade? U tom slučaju bih želeo vašu pomoć da proširimo informacije o neverovatnom projektu na kojem radim. Potrebno je da se ujedini najveći mogući deo radio industrije u nekom trenutku u nedelju dana, počev od 26. septembra.




    25-09-2015 | 10:53 | Autor/Izvor: RAB Srbija

    Foto: project-radio everyone logo


    Možete li poruka da dospe do 7 milijardi ljudi za 7 dana? To je neverovatno ambiciozan cilj koji su Globalni ciljevi postavili – i mi bismo voleli da nam se pridružite.

    Ovog septembra u Ujedinjenim nacijama, 193 svetska lidera će staviti svoja imena na spisak "Globalnih ciljeva" (za Održivi razvoj). To je 17 ciljeva za ljude i za planetu, osmišljenih tako da budu ostvareni u narednih 15 godina. Jednostavan cilj naše kampanje je da ove Ciljeve učinimo "poznatim".

    Projekat je osmislio filmski režiser i učesnik brojnih kampanja, Richard Curtis. Čovek čiji talenat pokriva od Crnog Guje i Zapravo ljubav do Red Nose Day akcije za prikupljanje sredstava u organizaciji humanitarne organizacije Comic Relief i kampanje Make Powerty History (Učinimo siromaštvo prošlošću). Projekat uključuje obrazovanje, mobilne platforme, bioskop, online i verske projekte – kao i sedmodnevnu akciju pod nazivom Radio Everyone.

    Richard Curtis je iz prve ruke video kolika je korist od toga kada svet ima plan – "Ciljevi milenijumskog razvoja" (MDG) bili su spisak 8 ciljeva koje svet treba da ostvari do 2015. Postignuti su impresivni rezultati – na primer, broj ljudi koji žive u ekstremnom siromaštvu je prepolovljen, a smrtnost majki na porođaju je opala za 45%.

    Iako su oni bili osmišljeni kao plan za sve, a potpisale su ih sve zemlje članice UN, većina ljudi u svetu nikada nije čula za njih. Naravno, ako radite kao novinar ili za vladu, ili za neku nevladinu organizaciju, znate tačno o čemu se radi. Ali iz ličnog iskustva, iz pokušaja da objasnim prijateljima šta je moj posao, znam da ne postoji široko rasprostranjeno znanje o ovim ciljevima.

    To je ono što želimo da promenimo novim setom Globalnih ciljeva. Postavili smo sebi izuzetno ambiciozan cilj – da pokušamo da dopremo do svih 7 milijardi ljudi širom sveta s nekom vrstom poruke o Globalnim ciljevima. Ideja je da učinimo ciljeve što poznatijim i razumljivijim, jer ako ih ljudi prihvate smatraće svoje vođe odgovornim da ih i ostvare.

    Ako bi ciljevi bili ostvareni do 2030., mi bismo mogli da budemo, da parafraziram Richard-a, prva generacija koja će eliminisati ekstremno siromaštvo, najodlučnija generacija da prekine nejednakost i nepravdu i poslednja generacija koju će ugrožavati klimatske promene. To zvuči kao ciljevi do kojih treba da vam je stalo.


    (Foto: project- radio everyone PR)


     Zato će, od 26. septembra naš projekat imati nekoliko ambicioznih elemenata: predavanje u školama koje podržava preko 100 različitih ministarstava obrazovanja širom sveta; globalni bioskopski oglas emitovan na preko 30 različitih tržišta; tekstualna poruka koja će biti poslata na preko milijardu pretplatničkih brojeva – i naravno, nova globalna radio stanica koja će emitovati program 7  dana.

     
    Radio Everyone je sedmodnevni plan da se radio iskoristi u svim svojim oblicima da se pomogne ovim ciljevima. Emitovaće se programi koje će voditi i u kojima će učestvovati brojne svetske zvezde. Imaćemo brojne voditelje iznenađenja, od kojih će se mnogi prvi put okušati na radiju, unoseći svoje strasti (i svoje obožavatelje) do potpuno novih tema.

    Programi će živeti online, na globalgoals.org i deliće ih različiti digitalni partneri.

    Ipak, ovde je u pitanju igra brojeva! Radio Everyone mora značajno da doprinese velikom cilju od 7 milijardi. Jedini način da se približimo ostvarivanju toga jeste da se udružimo s već postojećim radio stanicama i postojećom publikom. Pozivamo stanice da postanu deo jedinstvene mreže emitera u toku 7 dana od 26. septembra, sa zajedničkom ciljem da se Globalni ciljevi učine poznatim.

    S našm partnerima podelićemo komplet koji će im pomoći da ovo ostvare: zvučni identitet stanica koji je komponovao Peter Gabriel, audio snimke svetskih zvezda koje pričaju o ciljevima, obaveštenja na 10 jezika, vodič za produkciju i paket s informacijama (takođe na 10 jezika) i najbolje momente s Global Citizen festivala. Možete čak emitovati i celokupne naše programe. I da li sam spomenuo da je sve besplatno?

    Stanice ove sadržaje mogu da koriste kako bi oživele teme ciljeva – kao i da bi napravile sopstveni sadržaj. I to mogu da urade onako kako to najviše odgovara njihovom konkretnom formatu i ciljnoj grupi. Imamo neke neverovatne partnere među emiterima i već smo prisutni u preko 43 zemlje. Ponosni smo što sarađujemo s: Deutsche Welle, WNYC iz SAD-a, Ray Power FM iz Nigerije, Big FM iz Indije, Globo u Brazilu, SABA u Južnoj Africi, Mercury Media Group u Indoneziji, RAI u Italiji i Absolute u Velikoj Britaniji.

    Ali... ovo je Radio SVI. Dobrodošle su sve radio stanice ili grupe na kojem god nivou žele da se pridruže projektu. Molim vas priključite se i posvetite se nečem jedinstvenom i ogromnom. Svi znamo koliko radio može da bude moćan, zato hajde da iskoristimo taj neverovatan medij da uradimo nešto zaista posebno. Ne skupljamo priloge. Čak ni ne vodimo kampanju. Samo obaveštavamo slušaoce radija širom sveta o postojanju ovih ciljeva i pomažemo da učinimo svet boljim mestom do 2030.

    Naš spisak partnera je neverovatan: Global Citizen organizuje koncert u Central parku, na kojem će učestvovati Coldplay i Beyonce. Wikipedia će prevesti Ciljeve na 250 jezika. One Direction su se udružili s Action/2015 za njihovu Action/ID inicijativu. Ima toliko učesnika, a svi dele isti cilj - da učinimo Ciljeve poznatim. Zašto nam se ne pridružite?

                                                                                                                                                                                        Piers Bradford,
                                                                                                                                                                                       Predsednik Radio Everyone

    Više informacija možete pronaći OVDE.

  • Pročitajte i...
    Paolu Virciju nagrada Drvo života Paolu Virciju nagrada Drvo života

    Paolo Virci, italijanski reditelj, scenarista i producent član je ovogodišnjeg stručnog žirija muzičkog i filmskog festivala Kustendorf, a u okviru programske sekcije "Retrospektiva velikana" prikazan je njegov film "Ljudski kapital". Završetak projekcije pratilo je održavanje radionice za studente, na kojoj je podelio svoja iskustva u oblastima scenaristike i režiranja, rada na pomenutom filmu. Ovo je bio i povod da proslavljenom filmskom radniku Emir Kusturica uruči nagradu "Drvo života", koju festival dodeljuje za buduće filmove.

    Naxi-beograd Kreativne letnje radionice za mlade

    Kulturni programi za omladinu Beograda nastavljaju se i ovog meseca, a akcenat se stavlja na kreativnost, ali i mogućnost da se na interesantan način iskoriste letnji dani u sprskoj prestonici, izjavio je za Beoinfo član Gradskog veća Fadilj Eminović.

    Play Media Day 03: Više od 500 učesnika Play Media Day 03: Više od 500 učesnika

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03, okupio je 8. juna u Banjaluci, više od 500 predstavnika medija, kompanija, kreativnih agencija, institucija, ali i mnogobrojnih studenata, koji su u Muzeju savremene umjetnosti RS pratili predavanja, radionice i panele, više od 30 svetskih, regionalnih i domaćih stručnjaka.

    Počeo treći Play Media Day u Banjaluci Počeo treći Play Media Day u Banjaluci

    Regionalni komunikacijski događaj Play Media Day 03 počeo je danas u Banjaluci u Muzeju savremene umjetnosti RS. Oko 500 regionalnih i domaćih učesnika, kao i više od 30 predavača i panelista prisutno je na ovom događaju, koji se već mesecima s nestrpljenjem očekuje.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: