Slušate: Vikend uz Naxi

Pesma: Massimo i Nina - Stranac u noci

Vikend uz Naxi
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Massimo i Nina - Stranac u noci
    2. Djordje Balašević - Andjela (Moja je draga vestica)
    3. Merlin - Kad si rekla da me voliš
    4. Vještice - Totalno drukciji
    5. Aleksandra Radović - Ziveo Kraj
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Sergej Ćetković - Petak - Mojih 50
    2. 28. maj - 1 - Dodir noći
    3. 28. maj - 2 - Dodir noći
    4. 28. maj - 3 - Dodir noći
    5. Sergej Ćetković - Četvrtak - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Čokoladni mus sa lešnikom Čokoladni mus sa lešnikom

    Desert za prave ljubitelje čokolade.

    Rolnice od patlidžana sa sirom Rolnice od patlidžana sa sirom

    Ukusan obrok u vikendu pred nama.

  • Naxi aplikacija radio 2
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.76 117.59 118.41
    CHF 109.20 109.97 110.74
    USD 105.19 105.94 106.68
  • Povezani članci
  • Beograd: Ozvaničeno partnerstvo Atlantik grupe i Štark Arene

    Jedan od simbola Beograda i Srbije, najveća dvorana u regionu, od 2018. godine zove se ŠTARK ARENA. Naslovni partner arene u narednih 5 godina je Atlantic Grupa, regionalni lider koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Štark.




    05-04-2018 | 13:59 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-VladimirNenezic


    Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.

    Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu - Štark Areni.

    Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.

     

    A post shared by Stark Arena (@stark_arena) on





    O Štark Areni:

    - Najsavremenija višenamenska dvorana za sport, kulturu, zabavu, izložbe, sajmove, kongrese i druge manifestacije.
    - Objekat sa najmodernijom tehnologijom, univerzalne upotrebe
    - Prosečna godišnja poseta preko pola miliona ljudi
    - ŠTARK ARENU čini kompleks koji se sastoji od: velike dvorane, male dvorane (Mala Arena) i parkinga
    - Površina objekta 48,000 m2
    - Broj posetilaca: od najmanjih kapaciteta za 1,500 ljudi do 20,000 ljudi
    - Prvi događaj koji je održan bio je predolimpijski košarkaški turnir Dijamantska lopta 2004. godine
    - Kao uspomena na prvi događaj održan u areni postavljena je Dijamantska košarkaška lopta na severnom platou, spomenik čiji je autor Miodrag Živković, a najniža tačka spomenika nalazi se na visini od preko 3,5 m
    - Arena aktivno radi od 2016. godine, od kada je bila domaćin najvećim međunarodnim takmičenjima, velikim svetskim zvezdama i brojnim značajnim manifestacijama
    - Članica Evropske asocijacje arena (EAA)

    O Atlantic Grupi:

    Atlantic Grupa se ističe kao jedan od vodećih prehrambenih proizvođača u jugoistočnoj Evropi, sa 17 proizvodnih  pogona u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji i etabliranim regionalnim brendovima kao što su – Grand kafa i Barcaffè, Cockta, Donat Mg, Cedevita, Štark sa širokim portfoliom  brendova iz segmenta slatko i slano – Smoki,  Chipsos, Najlepše želje i Bananica, kao i brendovima Argeta i Bakina tajna. Osim toga, Atlantic Grupa je vlasnik i vodećeg evropskog brenda u segmentu sportske prehrane – Multipower  i ima snažnu prisutnost na tržištu Rusije i ZND-a sa portfoliom dečje hrane pod brendom Bebi.   Sa vlastitom distributivnom mrežom širom regiona i 17 distributivnih centara,  Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u JI Europi, gde osim sopstvenih brendova, distribuira niz proizvoda renomiranih spoljnih partnera.  

  • Pročitajte i...
    Beograd-nocu-naxi Opera nad Beogradom: Ostani kod kuće

    Operski umetnici pridružili su se akciji grada Beograda OPERA NAD BEOGRADOM i dali svoj doprinos i podršku svim građanima u vreme pandemije korona virusa da izdrže i ostanu kod svojih kuća.

    Beograd dobio muzej čokolade Beograd dobio muzej čokolade

    U srpskoj prestonici otvoren je muzej čokolade, mesto koje jednako može biti primamljivo najmlađim i starijim posetiocima, jer ljubav prema čokoladi ne poznaje starosne granice.

    Zdravko Čolić održao i šesti rekordni koncert Zdravko Čolić održao i šesti rekordni koncert

    Da je najvoljeniji pevač na ovim prostorima Zdravko Čolić je dokazao je napunivši čak šest Arena! Veličanstvene večeri prepune emocija, ljubavi i posebne pozitivne energije priredio je svakom gostu.

    Radno vreme parkinga  tokom novogodišnjih i božićnih praznika Radno vreme parkinga tokom novogodišnjih i božićnih praznika

    JKP „Parking servis” neće kontrolisati i naplaćivati parkiranje u zoniranim delovima grada tokom novogodišnjih i božićnih praznika – 1, 2. i 7. januara, saopšteno je iz ovog preduzeća.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: