Slušate: Popodne sa Milošem Lazićem

Pesma: Boris Novković - Tamara

Popodne sa Milošem Lazićem
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Boris Novković - Tamara
    2. Bajaga - Dobro jutro
    3. Alisa - U senci divljeg kestena
    4. Vlado Georgiev - Nisam ljubomoran
    5. Vanna - Kao da me nema
  • Beograd Uzivo
  • Delta city
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. 20. januar - 1 - Dodir noći
    2. 20. januar - 2 - Dodir noći
    3. 20. januar - 3 - Dodir noći
    4. Miona Marković - Ponedeljak - Mojih 50
    5. 17. januar - 1 - Dodir noći
  • Preporučujemo
    Domaća božićna česnica Domaća božićna česnica

    Ova vrsta obrednog hleba vezuje se za obeležavanje Božića, a mesi se na Badnje veče ili na Božićno jutro. Posebnost ovog hleba nije samo u pripremi, već i simboličnom značenju koje nosi. Ne zaboravite da, prema starom običaju, u česnicu stavite novčić, a onoga koji u česnici pronađe novčić, očekuje prosperitetna godina.

    Neodoljivi novogodišnji slatkiši Neodoljivi novogodišnji slatkiši

    Ukoliko uživate u prazničnoj atmosferi, a uz to ste ljubitelj poslastica, u narednom videu možete videti neke od ideja na koje sve načine možete napraviti neodoljive praznične poslastice.

  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.74 117.57 118.39
    CHF 108.67 109.43 110.20
    USD 105.20 105.94 106.69
  • Povezani članci
  • Beograd: Ozvaničeno partnerstvo Atlantik grupe i Štark Arene

    Jedan od simbola Beograda i Srbije, najveća dvorana u regionu, od 2018. godine zove se ŠTARK ARENA. Naslovni partner arene u narednih 5 godina je Atlantic Grupa, regionalni lider koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Štark.




    05-04-2018 | 13:59 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-VladimirNenezic


    Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.

    Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu - Štark Areni.

    Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.

     

    A post shared by Stark Arena (@stark_arena) on





    O Štark Areni:

    - Najsavremenija višenamenska dvorana za sport, kulturu, zabavu, izložbe, sajmove, kongrese i druge manifestacije.
    - Objekat sa najmodernijom tehnologijom, univerzalne upotrebe
    - Prosečna godišnja poseta preko pola miliona ljudi
    - ŠTARK ARENU čini kompleks koji se sastoji od: velike dvorane, male dvorane (Mala Arena) i parkinga
    - Površina objekta 48,000 m2
    - Broj posetilaca: od najmanjih kapaciteta za 1,500 ljudi do 20,000 ljudi
    - Prvi događaj koji je održan bio je predolimpijski košarkaški turnir Dijamantska lopta 2004. godine
    - Kao uspomena na prvi događaj održan u areni postavljena je Dijamantska košarkaška lopta na severnom platou, spomenik čiji je autor Miodrag Živković, a najniža tačka spomenika nalazi se na visini od preko 3,5 m
    - Arena aktivno radi od 2016. godine, od kada je bila domaćin najvećim međunarodnim takmičenjima, velikim svetskim zvezdama i brojnim značajnim manifestacijama
    - Članica Evropske asocijacje arena (EAA)

    O Atlantic Grupi:

    Atlantic Grupa se ističe kao jedan od vodećih prehrambenih proizvođača u jugoistočnoj Evropi, sa 17 proizvodnih  pogona u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji i etabliranim regionalnim brendovima kao što su – Grand kafa i Barcaffè, Cockta, Donat Mg, Cedevita, Štark sa širokim portfoliom  brendova iz segmenta slatko i slano – Smoki,  Chipsos, Najlepše želje i Bananica, kao i brendovima Argeta i Bakina tajna. Osim toga, Atlantic Grupa je vlasnik i vodećeg evropskog brenda u segmentu sportske prehrane – Multipower  i ima snažnu prisutnost na tržištu Rusije i ZND-a sa portfoliom dečje hrane pod brendom Bebi.   Sa vlastitom distributivnom mrežom širom regiona i 17 distributivnih centara,  Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u JI Europi, gde osim sopstvenih brendova, distribuira niz proizvoda renomiranih spoljnih partnera.  

  • Pročitajte i...
    Zdravko Čolić održao i šesti rekordni koncert Zdravko Čolić održao i šesti rekordni koncert

    Da je najvoljeniji pevač na ovim prostorima Zdravko Čolić je dokazao je napunivši čak šest Arena! Veličanstvene večeri prepune emocija, ljubavi i posebne pozitivne energije priredio je svakom gostu.

    Radno vreme parkinga  tokom novogodišnjih i božićnih praznika Radno vreme parkinga tokom novogodišnjih i božićnih praznika

    JKP „Parking servis” neće kontrolisati i naplaćivati parkiranje u zoniranim delovima grada tokom novogodišnjih i božićnih praznika – 1, 2. i 7. januara, saopšteno je iz ovog preduzeća.

    zdravko colic naxi Čolomanija ne jenjava: Zakazan i šesti koncert

    Karte za 5. koncert Zdravka Čolića u Areni su rasprodate i Čola je rešio da održi i šesti, saopšteno je iz organizacije.

    Ana Stanic koncert Nezaboravna pop simfonija Ane Stanić u Beogradu

    Ana Stanić je sinoć održala koncert za pamćenje sa simfonijskim orkestrom Stanislav Binički u Centru za kulturu Vlada Divljan.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: