Slušate: Dan sa Danijelom Milošević

Pesma: Kerber - Na Raskrscu

Dan sa Danijelom Milošević
Naxi Radio
  • Poslednjih 5 pesama
    1. Kerber - Na Raskrscu
    2. Vlado Georgiev - Do svitanja
    3. Laki Pingvini - Pokreni me
    4. Riblja čorba - Kad hodaš
    5. Toše Proeski - Ledena
  • Beograd Uzivo
  • Propuštene emisije
    Ostale emisije
    1. Sara Milutinović - Četvrtak - Mojih 50
    2. 11. decembar - 1 - Dodir noći
    3. 11. decembar - 2 - Dodir noći
    4. 11. decembar - 3 - Dodir noći
    5. Sara Milutinović - Sreda - Mojih 50
  • Preporučujemo
    Posna salata od povrća Posna salata od povrća

    Ukusna posna salata, idealna za praznični post.

    Punjene urme Punjene urme

    Ukusan slatki zalogaj koji se brzo priprema.

  • Delta city
  • Kursna lista
    Kupovni Srednji Prodajni
    EUR 116.70 117.52 118.35
    CHF 105.98 106.72 107.47
    USD 104.43 105.17 105.90
  • Povezani članci
  • Ovo izbegavajte nakon obroka

    Ukoliko ste stvorili naviku da posle obroka radite ove stvari, razmislite još jednom. Ovo su navike koje štete našem organizmu.




    22-03-2017 | 14:00 | Autor/Izvor: Naxi media

    Foto: Bigstockphoto-VelourRouge

     

    Ne tuširajte se minimun pola sata nakon obroka - Kada se tuširamo ili kupamo temepratura našeg tela se postepeno povećava. Kako bi se sa ovom promenom izborilo, telo šalje više krvi koži, odnosno ubrzava cirkulaciju. To može da poremeti proces varenja, te da utiče na metabolizam. Zbog toga je potrebno napraviti pauzu od minimum 30 minuta između tuširanja i jela.

    Nemojte piti čaj - Za neke, šolja toplog čaja nakon obroka predstavlja ritual. Ipak, studije pokazuju da ukoliko se odmah uzima nakon jela, čaj će umanjiti apsorpciju gvožđa, minerala koji je jako važan za organizam. Dakle, trudnice, deca i oni koi imaju manjak gvožđa u organizmu trebalo bi da izbegavaju čaj odmah nakon obroka, makar prvih sat vremena. Kao zamenu možete popiti kafu, koju s druge strane ne bi trebalo piti na prazan stomak, ili jednostavno popijte vodu.

    Spavanje - Kako stučnjaci nagoveštavaju, na spavanje bi trebalo otići tek dva sata posle jela. Na ovaj način izbeći ćete nastanak gorušice, "težine" u želucu. San će biti zdraviji, jer varenje neće biti otežano.

    Vežbanje - Jake fizičke aktivnosti bi trebalo izbegavati najmanje dva sata posle jela. Ukoliko baš ne možete da odolite fizičkoj aktivnosti, odlučite se za laganu šetnju. Na ovaj način izbeći ćete osećaj mučnine, ali i povećanu opasnost od nastanka trauma po organizam, usled fizičkog napora.

    Cigarete - Iako je jedna od "omiljenih" navika pušača cigareta nakon jela, stručnjaci upozoravaju da bi na nju trebalo sačekati najmanje 20 minuta od jela. Duvan može blokirati apsorpciju vitamina i minerala iz hrane, uključujući kalcijum, vitamin C i D. Skoro svi sistemi su aktivni i uključeni u proces varenja, a kako se u tom trenutku nikotin apsorbuje duplo, dupliraju se i njegovi negativni efekti na organizam.

  • Pročitajte i...
    Kako je najbolje započeti dan? Kako je najbolje započeti dan?

    Svako od nas ima svoju jutarnju rutinu pripremanja za posao i započinjanja dana. Možda ujutru vežbate, tuširate se, doručkujete i uživate u šolji kafe ili čaja. Iako individualne, jutarnje navike su uglavnom slične kod većine ljudi, a ovo je jedna koju sigurno ne upražnjavate.

    Pripreme za miran san Pripreme za miran san

    Miran san je od presudnog značaja za psihofizičko zdravlje. Nesanica je često podstaknuta svakodnevnim stresom, pa ukoliko želite da sebi obezbedite vreme tokom kojeg ćete se zaista odmoriti, pokušajte da usvojite neke od ovih navika.

    Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini Navike pred spavanje koje će vam pomoći da izgubite na težini

    Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može doprineti gubljenju kilograma, baš kao i fizičke vežbe. Ukoliko želite da ubrzate vaš metabolizam tokom spavanja, evo nekoliko navika koje bi trebalo da uvrstite u ritual pre odlazak na spavanje.

    Osvežavajući detox napitak Osvežavajući detox napitak

    Tokom toplih dana jako je važno unositi dosta tečnosti, a ovaj sok odličan je antioksidant i izbor za početak radnog dana.

  • Komentari

    Komentara: 0

    Postavi komentar: